Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosilomapäivien kertyminen

Vierailija
14.06.2024 |

Huomasin, että minulta puuttuu 2 lomapäivää. 

olen aloittanut työt viime vuonna 31.3 jälkeen, joten lomakertymäni on 2pv/kk.

nyt huomasin, että minulta puuttuu joulukuun lomakertymä. Kysyin asiaa palkkahallinnosta ja sain vastauksen.

olen ollut joulukuussa 2023 5pv palkattomalla vapaalla, joten minulle ei ole kertynyt palkkahallinnon mukaan lomapäiviä, koska kyseisessä kuukaudessa on ollut itsenäisyyspäivä ja joulunaatto, joulupäivä ja Tapaninpäivä.

onko siis todellakin näin, että palkaton vapaa eikä arkipyhät kartuta lomapäiviä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kuukausipalkkaisella työntekijällä pitää olla vähintään 14 työpäivää kuukaudessa, etä loma kertyy. Eli kuukautena, jossa on paljon arkipyhiä ei kannata olla palkattomalla vapaalla.

Vierailija
2/5 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitää olla muistaakseni 14 työpäivää, että tulee lomapäivät siltä kuulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se 2 päivää vähempi lomaa nyt niin hirveä asia on. 😂

Vierailija
4/5 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se 2 päivää on lomarahojen kanssa helposti 1000€. Ei kyllä naurattaisi. Jos laskin oikein niin on tullut aloittajalle 13pv. Eli jäänyt kiinni yhdestä päivästä lomat. A

Vierailija
5/5 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se 2 päivää on lomarahojen kanssa helposti 1000€. Ei kyllä naurattaisi. Jos laskin oikein niin on tullut aloittajalle 13pv. Eli jäänyt kiinni yhdestä päivästä lomat. A

Ei kyllä ihan helposti oo päiväpalkka 333€

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän