Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Ansaittu maali. Italia ei oikein tiiä mitä tekis.
Odotan toiselta jaksolta aggressiivisempaa Italiaa ja taistelutahtoa. Sveitsi ei helpolla johtoasemastaan luovu. Tiukkaa tulee!
Mikä on taktiikka, kun hyökkääjät juoksevat ihan täysiä päin sitä jolla on pallo? Näyttää pahalta telkkarissa, mutta kyllä noi osaa hoitaa eikä pienestä säiky.
Buffonia näytettiin vaihtopenkillä. On se kyllä komia. Olen työn puolesta päässyt kerran-pari tapaamaan hänet, ja siinä on kyllä yksi karismaattisimmista ja miellyttävimmistä urheilijoista joita olen koskaan tavannut (olen tavannut hyvin, hyvin monia). Todella kohtelias ja ystävällinen, herrasmiesmäinen kaveri. Asiantunteva, positiivinen ja älykäs. Oli todella upea kapteeni joukkueelleen. Post-Buffon-aika on Juvelle ja Italialle hankalaa.
Ai ai kun olisi ollut nätti vaparimaali. eiköhän italia tämän tasoita 88min kohdilla jos sveitsi ei saa toista maalia, siinä tapauksessa nousee italian tie pystyyn.
Ei tämä Italian joukkue juurikaan vakuuta. Mutta ehkä tauolla keksivät jotain uutta. Sveitsi on pelannut kisat tosi hyvin.
Edellisten kisojen Italian pelitapaa on ikävä. Nyt on taas samaa vanhaa kilpparia. Toivottavasti Sveitsi vie.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä Italian joukkue juurikaan vakuuta. Mutta ehkä tauolla keksivät jotain uutta. Sveitsi on pelannut kisat tosi hyvin.
Kyllä ihmettelen, että kuka ne maalit tekee Italialle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmettelen, että kuka ne maalit tekee Italialle
Roikkuvat niin alhaalla kentällä, että ei taida Italian joukkueesta löytyä nyt jalkoja tehdä riittäviä juoksuja maalille
Vierailija kirjoitti:
Buffonia näytettiin vaihtopenkillä. On se kyllä komia. Olen työn puolesta päässyt kerran-pari tapaamaan hänet, ja siinä on kyllä yksi karismaattisimmista ja miellyttävimmistä urheilijoista joita olen koskaan tavannut (olen tavannut hyvin, hyvin monia). Todella kohtelias ja ystävällinen, herrasmiesmäinen kaveri. Asiantunteva, positiivinen ja älykäs. Oli todella upea kapteeni joukkueelleen. Post-Buffon-aika on Juvelle ja Italialle hankalaa.
Kunnon Italian Stallion! Karismaa hirvittävä määrä
Näyttää hassulta, kun Ylen studiossa vieraat (2 kpl) istuu ihan kylki kyljessä ja kauhean pitkä matka juontajaan. Kyllähän tuolla studiossa tilaa olisi vähän väljentääkin.
Sveitsi toisen jakson alkuminuutilla 2-0. Eiköhän tämä ollut tässä.
Makaroonit nukkuu ja käkikellot kiittää!
Donnarumman olis pitäny venyä pelastamaan pelaajien laiskottelu.
Vierailija kirjoitti:
Donnarumman olis pitäny venyä pelastamaan pelaajien laiskottelu.
Olis pitänyt olla metrin pidempi käsi.
Vierailija kirjoitti:
Sveitsi toisen jakson alkuminuutilla 2-0. Eiköhän tämä ollut tässä.
Kyllä se oli siinä Italian osuus näistä kisoista
Sveitsi teki ottelun avausmaalin n. minuutilla 37.