Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jalkapallon EM 2024 Official

Vierailija
14.06.2024 |

Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)

Kommentit (4757)

Vierailija
4341/4757 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kanen ihmeparantuminen

jälleen

Hidastuksesta näkyi Kanen naurettava filmaaminen. Punaista korttia vain näille. Toivottavasti MM-kisoissa 2026 on jo yksi VAR-mies katsomassa filmaukset pois.

Ei se ollut naurettava filmaaminen. Se oli pilkku 🤷🏼.

Ei ollu pilkku, ei yhtään sympatiaa Kane-pelleä kohtaan. 

Vierailija
4342/4757 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois hyvä näpäytys epäilijöille ku Englanti voittas Euroopan mestaruuden.

Mä tykkään tosi paljon Espanjasta ja oon iloinen jos voittavat. Mutta olishan se hienoa saada uusi mestari, ja Englannillakin on paljon oikeasti kivoja ja hyväsydämisiä faneja. Tapasin yhdellä matkallani siellä aivan ihania pappoja lähipubissa jotka kertoivat kuinka monta vuosikymmentä ovat katsoneet jalkapalloa ja kuinka monta kertaa ovat joutuneet pettymään. Heille soisin mestaruuden ilon (jos ovat vielä hengissä) vaikka huligaaneja inhoankin. Kannustan siis Englantia, pappojen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4343/4757 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kanen ihmeparantuminen

jälleen

Hidastuksesta näkyi Kanen naurettava filmaaminen. Punaista korttia vain näille. Toivottavasti MM-kisoissa 2026 on jo yksi VAR-mies katsomassa filmaukset pois.

Tarkoitin että jos tilanteesta saa pilkun, niin silloin saa. Oli se filmaamista tai ei. Ihan jokainen pelaaja ottaa maalleen pilkun jos voi.

Vierailija
4344/4757 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fodenilta, Sakalta ja Bellinghamilta hienoja läpituloja, kikkoja ja yrityksiä. Kane sen sijaan tekee lähinnä ronaldoja ja hengailee sikari suussa pilkun tuntumassa odottamassa täsmällisiä syöttöjä, joista voisi yhdellä kosketuksella ja pienellä vaivautumisella saada maalitilastoon pisteen. Tehkööt muut työt.

👆🏻🤣

Vierailija
4345/4757 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranssi myrsky, missä olet? Toisella puoliskolla tule ja vie voittoon!

Vierailija
4346/4757 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyttävä eka puolisko. Pari maalia, eteenkin Hollannin maali oli hieno. Kanelta huippuluokan rankkari, Sitten vielä Hollannin ylärima ja Englannin tolppa. Pelkäsin 0-0 nyhjäämistä, mutta mitä vielä. Hienoa.

Vierailija
4347/4757 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympaattisia nuo englsntifanisedät katsomos. Ne on vaan jotain putkimiehiä Manchesteristä ja Leedsistä 

Vierailija
4348/4757 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Klaus Järvinen istuu Koemanin vieressä ?:O

Vierailija
4349/4757 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyttävä eka puolisko. Pari maalia, eteenkin Hollannin maali oli hieno. Kanelta huippuluokan rankkari, Sitten vielä Hollannin ylärima ja Englannin tolppa. Pelkäsin 0-0 nyhjäämistä, mutta mitä vielä. Hienoa.

Joo kiva että molemmissa semeissä on ollut vauhtia! Kävi miten kävi, ainakin on jotain katsottavaa.

Vierailija
4350/4757 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja maaliviivalta pelastus! Hui.

Vierailija
4351/4757 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamine Yamalin isä on mua nuorempi. Olen 37. Kääk.

Vierailija
4352/4757 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei ole pahemmin öyhötystä ollut täällä, tästä voi päätellä öyhön olevan englannin kannattaja. Ei yllätä.

Vierailija
4353/4757 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä peli. Se joukkue voittaa, kumpi haluaa voittaa enemmän.

Vierailija
4354/4757 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kanen ihmeparantuminen

jälleen

Jep. Kane filmannut koko turnauksen läpi ja tuomarit antavat pelleilyn vaan jatkua. Nyt tipahti Hollanti, vaikka oli pelillisesti parempi kuin Englanti. Nämä Kanet pilaavat jalkapallon lopullisesti. Toivottavasti Espanja voittaa, mieluummin useammalla maalilla.

Vierailija
4355/4757 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja voittaa varmasti

Vierailija
4356/4757 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kanen ihmeparantuminen

jälleen

Jep. Kane filmannut koko turnauksen läpi ja tuomarit antavat pelleilyn vaan jatkua. Nyt tipahti Hollanti, vaikka oli pelillisesti parempi kuin Englanti. Nämä Kanet pilaavat jalkapallon lopullisesti. Toivottavasti Espanja voittaa, mieluummin useammalla maalilla.

Aina sama valitus jos oma suosikki putoaa. "Pelillisesti parempi" ei riitä jos ei tee enemmän maaleja kuin vastustaja, ei siellä jaeta tyylipisteitä. En tykkää erityisesti kummastakaan, eli mulle ihan sama kumpi voitti, mutta ei Hollanti mitään ihmeellistä onnistunut tokalla puoliskolla rakentamaan. Englanti teki maalin ja sillä selvä. 

Vierailija
4357/4757 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pilkku oli oikea tuomio. Piikit ojossa, muualla kentällä olisi ollut rike, eli tässä kohtaa pilkku. En tajua miksi siitä purnataan, siksikö että Kane on tunnettu kieriskelijä? On joo, mutta jos häntä rikotaan niin rikotaan. Ei se rike kuittaannu sillä että Kane joskus muulloin on filmannut turhasta.

Vierailija
4358/4757 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä pilkku oli oikea tuomio. Piikit ojossa, muualla kentällä olisi ollut rike, eli tässä kohtaa pilkku. En tajua miksi siitä purnataan, siksikö että Kane on tunnettu kieriskelijä? On joo, mutta jos häntä rikotaan niin rikotaan. Ei se rike kuittaannu sillä että Kane joskus muulloin on filmannut turhasta.

Vähän ihmettelin tosiaan valitusta kun kaveri tuli piikit edellä tilanteeseen. Vaikkei se nyt täysosumaa saanutkaan niin ei se yrityksen puuttesta johtunut. 

Vierailija
4359/4757 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkönen raakkuu yle:llä ; englanti voitti mutta ei hyökännyt niinkuin ylen selostajat ja studio halusi. Voi vee tuota englantia. 

Vierailija
4360/4757 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lamine Yamalin isä on mua nuorempi. Olen 37. Kääk.

Mä olen 42 eikä mulla edes ole lapsia. Näin sitä tajua oman vanhuutensa kun 2007 syntyneet alkavat ilmestyä maailman näyttämölle :D. Olin v. 2007 25-vuotias yliopisto-opiskelija kun Yamal rääkyi ensimmäisiä itkujaan... Ja isänsä oli vielä itsekin melkein lapsi (joissain lähteissä lukee että hän olisi nyt 35, toisissa että on 32, mutta oli miten oli, todella nuori hänkin). Näin ne elämät menee eri ratoja.