Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon EM 2024 Official

Vierailija
14.06.2024 |

Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)

Kommentit (4757)

Vierailija
4121/4757 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hollanti on parantanut peliään eniten kisojen aikana. Espanja-Hollanti olisi unelmafinaali.

Oli kiva nähdä kun Hollanti laittoi seuraavan vaihteen päälle Turkkia vastaan. Varmasti Espanjaa vastaan onnistuisi myös. Molemmat joukkueet osaisivat myös tehdä niitä maaleja!

Yksi kisojen harvoista iloisista jutuista. Minulle olisi hyvin sopinut joku pieni jalkapallomaa jatkoon, ehkä vielä joskus. Tarkoitan siis esim. Sveitsiä tai Kroatiaa.

Vierailija
4122/4757 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Hollanin väri on nimenomaan oranssi?

Wilhelm Oranialainen oli Hollannin hallitsija kauan sitten, oliko hänen nimellään jotain tekemistä asiassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4123/4757 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää taas pitää odottaa. Kohta tää riemu on sitten ohi. Onneksi on olympialaiset, ehkä sieltä löytyy vielä jotain jännitettävää.

Vierailija
4124/4757 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen Espanjan ja Hollannin puolella, jos finaaliin pääsevät, niin sitten siinä pelin edetessä selviää kumpaa kannatan enemmän:)

Vierailija
4125/4757 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannilla ei ole mitään vaihtoehtoasua? Orange is the new black fiilikset tulee.

Vierailija
4126/4757 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hollannilla ei ole mitään vaihtoehtoasua? Orange is the new black fiilikset tulee.

Kaikilla joukkueilla on kaksi asua. Hollannin toinen asu on tummansininen, oransseilla yksityiskohdilla. Ikäänkuin negatiivi oranssista asusta.

Vierailija
4127/4757 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wilhelm Oranialainen oli Hollannin hallitsija kauan sitten, oliko hänen nimellään jotain tekemistä asiassa

Ehkä yllättävä fakta on, että porkkanat on alkujaan aika monenkin värisiä mutta nuo oranssit vakiintui koska niistä risteytettiin oranssi lajike ja sitten sitä kasvatettiin varsinkin hollannissa kuningashuoneen kunnioituksen vuoksi. 

Vierailija
4128/4757 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Willem van oranje (tai orange englanniksi) taisi perustaa hollannin kapinoituaan jotain (habsburgeja?) vastaan tjsp. Ja oranssi jäi tuon seurauksena hollannin väriksi. 

Vierailija
4129/4757 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moratan juhlimisesta saatu kortti peruttu, joten Espanja saa hänet sentään kentälle 

Kyllä minua harmittaa, että eivät pääse Ranskan kimppuun parhaalla mahdollisella tiimillä, mutta minkäs teet. 

Vierailija
4130/4757 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moratan juhlimisesta saatu kortti peruttu, joten Espanja saa hänet sentään kentälle 

Kyllä minua harmittaa, että eivät pääse Ranskan kimppuun parhaalla mahdollisella tiimillä, mutta minkäs teet. 

Oi sentään. Katsoin, että Ranska on ollut Espanjalle hankala vastus. Toivottavasti! Toivottavasti, Espanja voittaa. 

Vierailija
4131/4757 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Englanti häviää se olisi oikein niiden häirikkö kannattajille.

Vierailija
4132/4757 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisi jo pian se peli. Toivottavasti Espanja voittaa.

Vierailija
4133/4757 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla Espanjan puolella tänään, koska Ranska pelaa kerta kaikkiaan niin saamarin tylsää ja unettavaa futista.

Vierailija
4134/4757 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla taas huippuottelu 👍

Vierailija
4135/4757 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla taas huippuottelu 👍

Jos on niin siitä saa kiittää Espanjaa. Toivottavasti ei muuta pelityyliään liikaa

Vierailija
4136/4757 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Englanti häviää se olisi oikein niiden häirikkö kannattajille.

...ja yhdys sanoille!

Vierailija
4137/4757 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi eläkeläinen Navas tekee Espanjan avauksessa? Kyllä, on voittanut mm-kultaa 2010 mutta kyllä aika alkaa jo ajanut ohi...

Vierailija
4138/4757 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on omat kisastudiot valmiita sohvalla? 

Meillä on jakautunut kannatus, toinen tytär toivoo Ranskan voittavan ja toinen Espanjan. Itse olen kahden vaiheilla. 

Eniten toivon hyvää peliä ja maaleja. Mieluiten vielä niin, että ovat selkeitä maaleja ilman var-veivauksia.

Vierailija
4139/4757 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi eläkeläinen Navas tekee Espanjan avauksessa? Kyllä, on voittanut mm-kultaa 2010 mutta kyllä aika alkaa jo ajanut ohi...

Merkkaa Mbappea pelissä. Tämä on selkeä riski.

Vierailija
4140/4757 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on omat kisastudiot valmiita sohvalla? 

Meillä on jakautunut kannatus, toinen tytär toivoo Ranskan voittavan ja toinen Espanjan. Itse olen kahden vaiheilla. 

Eniten toivon hyvää peliä ja maaleja. Mieluiten vielä niin, että ovat selkeitä maaleja ilman var-veivauksia.

Jos toivot hyvää peliä ja maaleja niin suosikki pitäisi olla selvä. Pelitilannemaalit kisoissa:

Espanja 11

Ranska 0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän