Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko YLE:n kanavilta?
Jos kyseessä on jalkapallo, pesäpallo, hiihto tai suunnistus, niin tuota on turha edes miettiä. YLE näyttää kaiken turhanpäiväisyyden, kun urheilusta puhutaan.
Veikkaan että kisat voittaa Saksa, toisena on Italia ja kolmantena Venäjä. Espanja ja Englanti floppaa kisat.
Jalkapallon EM-kisojen esitysoikeuksien hinnalla YLE saisi monta vuotta Snookerin World Touria ja Sumo-turnauksia. Toivottavasti urheiluohjelmien ostoista vastaavat pistävät jatkossa asiat tärkeysjärjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko YLE:n kanavilta?
Jos kyseessä on jalkapallo, pesäpallo, hiihto tai suunnistus, niin tuota on turha edes miettiä. YLE näyttää kaiken turhanpäiväisyyden, kun urheilusta puhutaan.
Ylivoimaisesti maailman katsotuimman urheilulajin arvokisat on turhanpäiväisyyttä? Kyllä Pera Suomesta tietää mikä on tärkeää😅
Vain ja ainoastaan naisten jalkapalloa seuranneena vetäisen hatusta että:
1.Espanja
2.Saksa
3.Hollanti
Vieläkö Markku "Rive" Kanerva on Suomen joukkueen valmentajana näissä kisoissa? Vai menikö valmentaja jo vaihtoon?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Markku "Rive" Kanerva on Suomen joukkueen valmentajana näissä kisoissa? Vai menikö valmentaja jo vaihtoon?
Rive ja pukki tuo kannun kotio
Suosikkinelikko: Ranska, Portugali, Kroatia ja Saksa 🙏
Vierailija kirjoitti:
Suosikkinelikko: Ranska, Portugali, Kroatia ja Saksa 🙏
Kroatia! Modricin viimeinen ja kaunein tanssi? Yksi aikamme suurimmista Messin ja Ronaldon varjossa.
Vierailija kirjoitti:
Jes, viimeinkin se alkaa. Tämä vuosi on aikamoista urheilujuhlaa joten nyt nautin täysillä. Onneksi ei ole miestä tai lapsia tms. häiritsemässä 😅. Ja pystyn katsomaan myös klo 15 alkavat pelit samalla kun teen töitä eli aika kivasti on tässä asiat.
Kannustan Saksaa, Belgiaa ja Tanskaa. Myös Tsekki, Sveitsi ja Kroatia sympaattisia. En pidä Portugalista, Hollannista tai Italiasta.
Mahtava meininki, minä samoi nautin jalkapallosta, saanu lapsen ja osittain miehen näihin mukaan. Fanitat juuri mun inhokkeja 😃mun Lempparit Hollanti ja Italia 😍
Alkulohkojen ottelut ovat täysin merkityksettömiä koska kaikki pääsevät jatkoon.
Itse aloitan kisojen katsomisen vasta pudotuspeleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vain ja ainoastaan naisten jalkapalloa seuranneena vetäisen hatusta että:
1.Espanja
2.Saksa
3.Hollanti
Hatusta vetäisen ettei ainoakaan ylläolevista ole kolmen sakissa.
Vierailija kirjoitti:
Alkulohkojen ottelut ovat täysin merkityksettömiä koska kaikki pääsevät jatkoon.
2/3 pääsee jatkoon eli vähemmän kuin lätkässä?
Ja täällä kanssa yksi, joka nauttii tästä vuodesta täysillä, on paljon urheilutapahtumaa. Huomenna taitaa olla Jukolan Viestitkin. Yksineläjänä saa itse määrätä milloin katsoo, miten katsoo, kun vain muistaa naapurit. Kuulokkeet on onneksi keksitty. Ja YLE:n kisastudiot on aina ne parhaimmat.
Juu ja etätyöt on maailman paras keksintö.
Olisin kirjoittanut katsomoon isolla FUCK YOU PUTIN AND RUSSIA. Kunnon jämäkkää menoa ja taustalle soimaan Erika eikä tällaista homppelipaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä kanssa yksi, joka nauttii tästä vuodesta täysillä, on paljon urheilutapahtumaa. Huomenna taitaa olla Jukolan Viestitkin. Yksineläjänä saa itse määrätä milloin katsoo, miten katsoo, kun vain muistaa naapurit. Kuulokkeet on onneksi keksitty. Ja YLE:n kisastudiot on aina ne parhaimmat.
Juu ja etätyöt on maailman paras keksintö.
Jukolan viesti, maailman paras unilääke!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2/3 pääsee jatkoon eli vähemmän kuin lätkässä?
En kyllä tänä vuonna katsonut lätkänkään mm-kisojen alkulohkon otteluita. Itse asiassa koko kisojen ainoaksi otteluksi jonka katsoin jäi Suomen puolivälierä.