Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon EM 2024 Official

Vierailija
14.06.2024 |

Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)

Kommentit (4757)

Vierailija
41/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli kannattaa Englantia, mutta niiden kannattajat on niin kuvottavaa sakkia että ei voi. Känniset lädit aiheuttaa varmaan hässäkkää tuolla. Saksalaisella poliisilla on iso työ kun joutuu niitä pamputtamaan. Varmaan Venäjäkin häärää siellä taustalla ja organisoi jotakin Unkarin ultria.

Mistä se ällöttävä riehuminen on alunperinkään lähtenyt? Täällä Prahassa oli juuri jääkiekon MM-kisat ja kaikenmaalaiset fanit olivat ihan sulassa sovussa keskenään, en kuullut yhdestäkään välikohtauksesta fanien välillä, siis ainakaan niin että poliisi olisi puuttunut. Nimenomaan brittifanitkin (joita oli yllättävän paljon liikenteessä) juhlivat hyvinkin siivosti eikä ollut mitään paikkojen hajottamisia tai tappeluita. Sen sijaan kun täällä oli jokin aika sitten kahden jalkapalloseuran kohtaaminen (nyt just en edes mui

Juuri näin. Jalkapalloa käytetään välineenä näiden järjestäytyneiden ryhmien omien intressien purkukanavana. Laji on globaali ja oman suosikki- tai maajoukkueen kannatus mahdollistaa aggressiivisen käyttäytymisen. Ja kun näitä samanlaisia kokoontuu yhteen on lopputulos arvattavissa. 

Vierailija
42/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko YLE:n kanavilta? 

Jos kyseessä on jalkapallo, pesäpallo, hiihto tai suunnistus, niin tuota on turha edes miettiä. YLE näyttää kaiken turhanpäiväisyyden, kun urheilusta puhutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että kisat voittaa Saksa, toisena on Italia ja kolmantena Venäjä. Espanja ja Englanti floppaa kisat.

Vierailija
44/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallon EM-kisojen esitysoikeuksien hinnalla YLE saisi monta vuotta Snookerin World Touria ja Sumo-turnauksia. Toivottavasti urheiluohjelmien ostoista vastaavat pistävät jatkossa asiat tärkeysjärjestykseen.

Vierailija
45/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko YLE:n kanavilta? 

Jos kyseessä on jalkapallo, pesäpallo, hiihto tai suunnistus, niin tuota on turha edes miettiä. YLE näyttää kaiken turhanpäiväisyyden, kun urheilusta puhutaan.

Ylivoimaisesti maailman katsotuimman urheilulajin arvokisat on turhanpäiväisyyttä? Kyllä Pera Suomesta tietää mikä on tärkeää😅

Vierailija
46/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ja ainoastaan naisten jalkapalloa seuranneena vetäisen hatusta että:

1.Espanja

2.Saksa

3.Hollanti

Vierailija
47/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Markku "Rive" Kanerva on Suomen joukkueen valmentajana näissä kisoissa? Vai menikö valmentaja jo vaihtoon?

Vierailija
48/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö Markku "Rive" Kanerva on Suomen joukkueen valmentajana näissä kisoissa? Vai menikö valmentaja jo vaihtoon?

Rive ja pukki tuo kannun kotio

Vierailija
49/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkinelikko: Ranska, Portugali, Kroatia ja Saksa 🙏

Vierailija
50/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosikkinelikko: Ranska, Portugali, Kroatia ja Saksa 🙏

Kroatia! Modricin viimeinen ja kaunein tanssi? Yksi aikamme suurimmista Messin ja Ronaldon varjossa.

Vierailija
51/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes, viimeinkin se alkaa. Tämä vuosi on aikamoista urheilujuhlaa joten nyt nautin täysillä. Onneksi ei ole miestä tai lapsia tms. häiritsemässä 😅. Ja pystyn katsomaan myös klo 15 alkavat pelit samalla kun teen töitä eli aika kivasti on tässä asiat.

Kannustan Saksaa, Belgiaa ja Tanskaa. Myös Tsekki, Sveitsi ja Kroatia sympaattisia. En pidä Portugalista, Hollannista tai Italiasta.

Mahtava meininki, minä samoi  nautin jalkapallosta, saanu lapsen ja osittain miehen näihin mukaan. Fanitat juuri mun inhokkeja 😃mun Lempparit Hollanti ja Italia 😍

Vierailija
52/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkulohkojen ottelut ovat täysin merkityksettömiä koska kaikki pääsevät jatkoon.

Itse aloitan kisojen katsomisen vasta pudotuspeleistä.

Vierailija
53/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ja ainoastaan naisten jalkapalloa seuranneena vetäisen hatusta että:

1.Espanja

2.Saksa

3.Hollanti

Hatusta vetäisen ettei ainoakaan ylläolevista ole kolmen sakissa.

Vierailija
54/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkulohkojen ottelut ovat täysin merkityksettömiä koska kaikki pääsevät jatkoon.

2/3 pääsee jatkoon eli vähemmän kuin lätkässä?

Vierailija
55/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä kanssa yksi, joka nauttii tästä vuodesta täysillä, on paljon urheilutapahtumaa. Huomenna taitaa olla Jukolan Viestitkin. Yksineläjänä saa itse määrätä milloin katsoo, miten katsoo, kun vain muistaa naapurit. Kuulokkeet on onneksi keksitty. Ja YLE:n kisastudiot on aina ne parhaimmat. 

Juu ja etätyöt on maailman paras keksintö. 

Vierailija
56/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kirjoittanut katsomoon isolla FUCK YOU PUTIN AND RUSSIA. Kunnon jämäkkää menoa ja taustalle soimaan Erika eikä tällaista homppelipaskaa.

Vierailija
57/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä kanssa yksi, joka nauttii tästä vuodesta täysillä, on paljon urheilutapahtumaa. Huomenna taitaa olla Jukolan Viestitkin. Yksineläjänä saa itse määrätä milloin katsoo, miten katsoo, kun vain muistaa naapurit. Kuulokkeet on onneksi keksitty. Ja YLE:n kisastudiot on aina ne parhaimmat. 

Juu ja etätyöt on maailman paras keksintö. 

Jukolan viesti, maailman paras unilääke!

Vierailija
58/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2/3 pääsee jatkoon eli vähemmän kuin lätkässä?

En kyllä tänä vuonna katsonut lätkänkään mm-kisojen alkulohkon otteluita. Itse asiassa koko kisojen ainoaksi otteluksi jonka katsoin jäi Suomen puolivälierä.

Vierailija
59/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon söpöi kundei

Vierailija
60/4757 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oNKO se litmanen maalissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi