Jalkapallon EM 2024 Official
Tänään alkaa! Joko on kisakatsomot pystyssä? Oi onnea tulevat viikot :)
Kommentit (4757)
Vierailija kirjoitti:
Ronaldoa täällä haukutaan, mutta tosiasia on, että on edelleen yksi suurimmista jalkapalloilijoista. Tehkää perässä!
Vain heikkolahjaiset sohvaniilot haukkuvat. Ronaldolla on monia ennätyksiä, mikään ei himmennä niitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kiellä sitä, etteikö Ronaldo olisi yksi kaikkien aikojen parhaimmista pelaajista. Hänen taikansa vaan ei enää pure. Ikä tulee vastaan. Kaikella on aikansa, ja hänen aikansa on ajanut ohi. On noloa ja surullista, ettei tajua sitä itse. Olisi tyylikästä lopettaa huipulla.
Yksi kaikkien aikojen parhaimmista, mutta myös persoonana rasittavimmista ja joukkuetta egomaniallaan haittaa tuottaen hallitsevimmista. Futis on joukkuelaji, ei yksilölaji.
Ei haittaa joukkuetta. Kuten eräs selostaja sanoi jossain ottelussa: joukkue ajattelee että kannattaa syöttää hänelle sillä hän vie joukkueen mestaruuteen vaikka ei henkilökohtaisesti henkilöstä pitäisikään. Näinhän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kiellä sitä, etteikö Ronaldo olisi yksi kaikkien aikojen parhaimmista pelaajista. Hänen taikansa vaan ei enää pure. Ikä tulee vastaan. Kaikella on aikansa, ja hänen aikansa on ajanut ohi. On noloa ja surullista, ettei tajua sitä itse. Olisi tyylikästä lopettaa huipulla.
Yksi kaikkien aikojen parhaimmista, mutta myös persoonana rasittavimmista ja joukkuetta egomaniallaan haittaa tuottaen hallitsevimmista. Futis on joukkuelaji, ei yksilölaji.
Ei haittaa joukkuetta. Kuten eräs selostaja sanoi jossain ottelussa: joukkue ajattelee että kannattaa syöttää hänelle sillä hän vie joukkueen mestaruuteen vaikka ei henkilökohtaisesti henkilöstä pitäisikään. Näinhän se on.
Näyttääkö siltä, että a) ei haittaa joukkuetta, b) vie joukkueen mestaruuteen? Pitäisikö sinun käydä silmälääkärissä ja neurologilla?
Diogo Costa on kyllä erinomainen maalivahti! Todella hyvin pysyi pää kylmänä ja aivan suvereenit pilkkutorjunnat eilen. Huhhuh.
Monen mielestä miehen ei kuulu itkeä vaikka itkettäisi.
Kyllä sen tuntee kun kentällä on huippupelaaja. Esim Mbappe vaikutti peliin koko ajan vaikka maalia ei saanutkaan.
Doku, Espanjan nuoriso, Georgian Kvara..
Ronaldon huippuhetket kentällä tällä hetkellä kyllä hyvin vähäiset.
Eilisen ottelun ehdottomasti vaikuttavin hetki oli se miten Ronaldo uskalsi näyttää tunteensa ja joukkue osoitti spontaanisti vahvan ryhmähenkensä antaessaan hänelle välittömästi tukensa ja kaiken tuon jälkeen Ronaldo vakuuttavan itsevarmasti laukoi kovien paineiden alla joukkueensa ensimmäisenä rangaistuspotkun maaliin.
Samaan aikaan ainakin suomalaiset toimittajat oli vahvasti sitä mieltä, ettei aiempaa pettymystään niin avoimesti osoittanutta voisi mitenkään päästää enää yrittämään ja vaikuttivat suorastaan järkyttyneiltä, kun heidän odotustensa vastaisesti Portugalin joukkueen valmentajan luottamus pelaajaansa olikin vankkumaton.
Nyt ilmeisesti samojen toimittajien Ronaldoa halventavat uutiset kertoo kyllä vaan enemmän näistä suomalaisista toimittajista, ja ehkä suomalaisista yleensäkin kuin heidän pilkkansa kohteesta, joka osoitti kyllä legendaarisesta täyden ammattitaitonsa ja antoi suorastaan esimerkkiä muille pettymyksen käsittelystä ja niiden yli pääsystä.
Vierailija kirjoitti:
Eilisen ottelun ehdottomasti vaikuttavin hetki oli se miten Ronaldo uskalsi näyttää tunteensa ja joukkue osoitti spontaanisti vahvan ryhmähenkensä antaessaan hänelle välittömästi tukensa ja kaiken tuon jälkeen Ronaldo vakuuttavan itsevarmasti laukoi kovien paineiden alla joukkueensa ensimmäisenä rangaistuspotkun maaliin.
Samaan aikaan ainakin suomalaiset toimittajat oli vahvasti sitä mieltä, ettei aiempaa pettymystään niin avoimesti osoittanutta voisi mitenkään päästää enää yrittämään ja vaikuttivat suorastaan järkyttyneiltä, kun heidän odotustensa vastaisesti Portugalin joukkueen valmentajan luottamus pelaajaansa olikin vankkumaton.
Nyt ilmeisesti samojen toimittajien Ronaldoa halventavat uutiset kertoo kyllä vaan enemmän näistä suomalaisista toimittajista, ja ehkä suomalaisista yleensäkin kuin heidän pilkkansa kohteesta, joka osoitti kyllä legendaarisesta täyden ammattitaitonsa ja antoi suorastaan esimerkkiä muille pettym
Ai mä luulin että siellä on em kisat jossa tavoite on kultamitali eikä joku kesäleiri ronaldon kaveripiirille jossa vähän palloillaan välillä.
Ronaldo on edelleen huippukunnossa, kunnoltaan lähes 40-vuotiaana paremmassa kunnossa kuin 25-vuotias pelaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Niin kauan kuin tuo perärööri pelaa, minä toivon Portugalin häviötä. Jessus mikä pelle se osoitti taas olevansa eilisessäkin pelissä. Olisi niin ansainnut tipahtamisen, mutta valitettavasti näin ei käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronaldoa täällä haukutaan, mutta tosiasia on, että on edelleen yksi suurimmista jalkapalloilijoista. Tehkää perässä!
Vain heikkolahjaiset sohvaniilot haukkuvat. Ronaldolla on monia ennätyksiä, mikään ei himmennä niitä
Yksikään niistä ennätyksistä ei myöskään millään muotoa vähennä inhoa tuota kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ilmeisesti samojen toimittajien Ronaldoa halventavat uutiset kertoo kyllä vaan enemmän näistä suomalaisista toimittajista, ja ehkä suomalaisista yleensäkin kuin heidän pilkkansa kohteesta, joka osoitti kyllä legendaarisesta täyden ammattitaitonsa ja antoi suorastaan esimerkkiä muille pettym
Hahahah, ei helevata mikä pelle. Ai tuo oli vaikuttavin hetki! Ei saakeli. Vaikuttavin hetki olisi ollut, jos portugali olisi ansaitusti hävinnyt ja lähtenyt kotia ja se oksettava pelle olisi märissyt siellä kentällä.
Ensi viikon sunnuntaina Espanja pelaa Englantia vastaan finaalissa. Onnea mulle, olen tuolloin sattumalta Manchesterissa 😄
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikon sunnuntaina Espanja pelaa Englantia vastaan finaalissa. Onnea mulle, olen tuolloin sattumalta Manchesterissa 😄
Voi raukkaa, joudut todistamaan sitä täydellistä maansurua.
Haukkujilla on selvästi jotain henkilökohtaista inhoa tai suoranaista vihaa Ronaldoa ja/tai Portugalia kohtaan, mutta kyllä se joukkue osoitti vahvuutensa nimenomaan sillä yhteishengellä, millä tukivat joukkuetoveriaan valtavan pettymyksen ja epäonnistumisen kokemuksen hetkellä.
Sitä tarvittiin, jotta se epäonnistuminen saatiin käännettyä onnistumiseksi ja voitoksi.
Tehkääpä vaan perässä. Ei olisi niistä iltapäivälehden toimittajista, eikä varmasti kenestäkään teistä haukkujista samaan.
Suomalaisilla tosiaan paljon opittavaa niin joukkuetovereiden tsemppaamisesta kuin omiin kuin tiimin jäsenten taitoihin luottamisessa. Siinä missä suomalaiset hakee virheitä ja pelkää mitä muut ajattelee, valoi Portugalin joukkue ryhmähengellään uskoa ja luottamusta ihan jokaiseen joukkueen jäseneen, ei siinä viime kädessä ollut kyse vain yhdestä pelaajasta, toisin kuin te kesäleireistä ilkkuvat kuvittelette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi raukkaa, joudut todistamaan sitä täydellistä maansurua.
Toisaalta Espanjalla on todella kovia matseja edessä, joten se toimii Englannin hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä Lontoossa! Tosin toivon että finaali olisi Englanti-Saksa, vaikka Espanja myös erinomainen vaihtoehto koska on kakkossuosikkini. Pitää vain olla varovainen ettei tule möläytettyä sit mitään Saksan (tai Espanjan) puolesta... 😅
Vierailija kirjoitti:
Haukkujilla on selvästi jotain henkilökohtaista inhoa tai suoranaista vihaa Ronaldoa ja/tai Portugalia kohtaan, mutta kyllä se joukkue osoitti vahvuutensa nimenomaan sillä yhteishengellä, millä tukivat joukkuetoveriaan valtavan pettymyksen ja epäonnistumisen kokemuksen hetkellä.
Sitä tarvittiin, jotta se epäonnistuminen saatiin käännettyä onnistumiseksi ja voitoksi.
Tehkääpä vaan perässä. Ei olisi niistä iltapäivälehden toimittajista, eikä varmasti kenestäkään teistä haukkujista samaan.Suomalaisilla tosiaan paljon opittavaa niin joukkuetovereiden tsemppaamisesta kuin omiin kuin tiimin jäsenten taitoihin luottamisessa. Siinä missä suomalaiset hakee virheitä ja pelkää mitä muut ajattelee, valoi Portugalin joukkue ryhmähengellään uskoa ja luottamusta ihan jokaiseen joukkueen jäseneen, ei siinä viime kädessä ollut kyse vain yhdestä pelaajasta, toisin kuin te kesäleireistä ilkkuvat kuvittelette.
Ei kaikkeen sovi vastakuitti "tehkääpä perässä". Ei tietenkään kukaan meistä pysty liittymään Portugalin maajoukkueeseen ja pelaamaan EM-kisoissa, mutta ei silti tarkoita sitä etteikö Ronaldon aika olisi jo ohi. Hänen olisi pitänyt lopettaa kun oli oikeasti huipulla. Se hysteerinen itku viimeistään osoittaa sen että pääkoppakin on jo menossa. En minä häntä vihaa, en vain tajua mitä hän enää siellä pyörii.
Hesarissa juttua Ronaldoa saattaneesta suomalaislapsesta:
Mainion mielestä Portugalin tähtipelaaja näytti vanhalta.
Näytti hän vähän nuoreltakin. Katsoin häntä ylöspäin, kun hän oli lähelläni. Hän näytti märältä ja ryppyiseltä.