Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin tänään alihduttamisen, taas kerran. Vajaa 4 kk aikaa saada 10 kg pois.

Vierailija
30.01.2007 |

Kyseessä veto, jonka aion voittaa. Siinä mielessä vaan älytön veto, että panosta ei ole asetettu. Päätettiin vastapelurin kanssa, että panosta ei tarvita, koska molemmat laihdumme tuon 10 kg.

Vajaa 700 g viikossa pitäisi pudota, että tavoite toteutuu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap *toiveikkaana*

Vierailija
2/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskekaa tavoitetta siihen puoleen kiloon viikossa. Paremmat mahdollisuudet on onnistua. Neljää kuukautta on aika vakeaa elää nälkäkuurilla. Laihduttaminen on niin helevetin vaikeaa... Itsekin kirjoitat että olet TAAS laihdutuskuurilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitetta ei voi nyt laskea, koska muuten tulee määräaika vastaan. Mutta olen varma, että ensimmäisen parin viikon aikana menee reilusti enemmän kuin 1,5 kg eli loppuaikana riittäisikin se puoli kiloa viikossa.

Kyllä tää tästä, enkä silti aio nälkäkuurilla olla. Tänän olen pitänyt aika kevyen päivän, eikä ole nälkää silti tarvinnut kärsiä. Aion syödä paljon hedelmiä, kasviksia ja salaatteja.

ap

Vierailija
4/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mahdollista siis laihtua vajaassa neljässä kuukaudessa 10 kg. Ainakin jos on ylipainoinen eikä laihduta normaalipainon sisällä.

Vierailija
5/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa lähti 12 kiloa vajaassa neljässä kuukaudessa, aloituspaino oli 68 ja pituutta yli 170 cm.

Vierailija
6/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten onnistuit?

Mulla paino on tässä hiipinyt n 5 kg normaalista painostani ylöspäin (nyt 66 kg ja pituutta 174), ja juuri päätin, että kesään mennessä nuo kilot lähtevät. Ajattelin vain vähän katsella, mitä syön, mutta kiinnostaisi kuulla kyllä muitakin toimivia ehdotuksia.

Vierailija
7/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydäänkö tsemppaamassa täällä toisiamme ja kertomassa tuloksia?? ;)

Vierailija
8/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta karppaamista olen jatkanut ja pitänyt saavutetun ihannepainoni.

Laihtumisesta aikaa 2,5 vuotta.

T.7

Vierailija
9/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut nälässä, päinvastoin, en käynyt kuntosalilla, missä vaiheessa olisin ehtinyt, kun työni on kolmivuorotyötä.

Laskin vain kalorit tasan tarkkaan ja yhtäkään repsahdusta ei ollut ja paino tippui tuon 2 kg/vko.

Tsemppiä!

Vierailija
10/10 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin innostunut karppaamisista tai muistakaan (mun mielestä) työläistä jutuista. Mulle sopii paremmin sellainen " syö vähemmän-liiku enemmän" ja " iltämässäys pois" -linja. Mutta täytyy miettiä, jos ei näillä vanhoilla menetelmillä onnistu...

t.8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän