Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elon Musk kuittasi 56 miljardin dollarin kannustinpalkkion

Vierailija
14.06.2024 |

Mitä palstan työttömille kuuluu? Säästitkö 42 senttiä punalappuisesta pakastapizzasta?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse saisin 56 miljardin bonarin niin en varmasti tekisi enää mitään. Peli on siinä vaiheessa voitettu.

Jep, maistuis mullekin, mutta enhän minä elämäntyyliini muutoksia tekisi, ettei naapurit saa tietää  :D

Vierailija
42/52 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse saisin 56 miljardin bonarin niin en varmasti tekisi enää mitään. Peli on siinä vaiheessa voitettu.

Jep, maistuis mullekin, mutta enhän minä elämäntyyliini muutoksia tekisi, ettei naapurit saa tietää  :D

Kai uusi Toyota sentään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai uusi Toyota sentään?

No ehkä juuri ja juuri sellainen ja valkoinen tietty :D

Vierailija
44/52 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta työttömiä kannustaa parhaiten keppi.

T: Elon 🤗

Vierailija
45/52 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elon Musk on niin rikas, että henkilökohtaisesti hänelle tehdään myös YouTube sisältöä. Kuluissa säästämättä.

Vierailija
46/52 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltäs teidän yrityksen bonarit maistuu?

Vierailija
47/52 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuinka kiva, siitähän jää verojen jälkeen vielä kivasti taskurahaa

Vierailija
48/52 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kyllä riittäisi hyvin 56 miljardia. Muuttaisin isoon kartanoon, palkkaisin vähintään parikymmenhenkisen palveluskunnan (tähän menisi jo pari miljoonaa vuosittain). Hankkisin monta lasta vaimoni kanssa, koska lapset voisivat olla hoidossa koko ajan, eikä meidän tarvitsisi kuunnella niiden kitinöitä. Keskittyisin harrastuksiini täysipäiväisesti. Kutsuisin usein vieraita, ja eläisin 1800-luvun brittiylimystöä muistuttavaa elämää. Matkustelisin paljon. En kaipaisi yhtään julkisuutta, vaan eläisin vähän piilossa tyytyväisenä. 

Sinä vain harrastaisit ja vaimo toimisi synnytyskoneena palvelusväen kanssa. Hommaisit edes useamman vaimon jakamaan taakkaa.

Vierailija
49/52 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristykseltä tuo vaikutti. Harmi, kun suuroomistajat ovat niin nössöjä. Toivottavasti tuo torpataan tai salkunhoitaja myy osakkeet rahastosta pois.

Vierailija
50/52 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kyllä riittäisi hyvin 56 miljardia. Muuttaisin isoon kartanoon, palkkaisin vähintään parikymmenhenkisen palveluskunnan (tähän menisi jo pari miljoonaa vuosittain). Hankkisin monta lasta vaimoni kanssa, koska lapset voisivat olla hoidossa koko ajan, eikä meidän tarvitsisi kuunnella niiden kitinöitä. Keskittyisin harrastuksiini täysipäiväisesti. Kutsuisin usein vieraita, ja eläisin 1800-luvun brittiylimystöä muistuttavaa elämää. Matkustelisin paljon. En kaipaisi yhtään julkisuutta, vaan eläisin vähän piilossa tyytyväisenä. 

Sinä vain harrastaisit ja vaimo toimisi synnytyskoneena palvelusväen kanssa. Hommaisit edes useamman vaimon jakamaan taakkaa.

En haluaisi kuin yhden. Eikä niitä lapsia nyt NIIN monta tarvitsisi olla, neljä riittäisi. Kolmen vuoden raskaana olon ei luulisi olevan ylivoimaista, jos ei sen jälkeen tarvitsisi tehdä elämässään enää mitään. 

Vierailija
51/52 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisten satojen tuhansien tai miljoonien jälkeen raha ei enää paranna yhtään elämänlaatua. Musk ei ole edes mikään luksus-elämän viettäjä. Miljardeista huolimatta tekee ympäripyöreitä työpäiviä ja nukkuu usein työpaikalla. Omaisuuttaan käyttää sijoituksiin.

Kateelliset sen sijaan lopettaisivat työt heti ja alkaisivat elämään luksuselämää. 

Vierailija
52/52 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muskille raha on vain väline saada asioita tapahtumaan.

Rahaa hän ei henkilökohtaisiin tarpeisiin tarvitse juuri lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän