Uimassa käyminen lisääntyisi, jos uimahalleissa varattaisiin naisille omat päivänsä ja siellä olisi lämpimiä altaita.
Ei ole enää tätä päivää, että siellä pitää olla miesten tuijoteltavana tai siis että miehet on päästetty samoihin uintitiloihin.
Ja ne ihan liian pitkät altaat pitäisi korvata lämpimillä porealtailla. Niissä vaan on niiiin paljon mukavampi olla.
Milloin pk-seudulle saadaan nykyaikainen, naisten uimahalli?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ihan ovat umpitäynnä uimahallit jo nykyisinkin.
Niin ovat. Etenkin aamuisin. Ja aamupäivisin. Kuntosalit täynnä pitkin päivää.
Aamulla on uimassa suuret joukot eläkeläisiä ja työttömiä. Aamupäivisin ja päivällä koululaiset ja lapsryhmät.
Illemmalla opiskelijat ja työssäkäyvät, joilla on tietyt alennusliput.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen lämpimällä porealtaalla kun haluan uida matkaa ja kohottaa kuntoa?
Mene metsään hiihtämään tai lenkkeilemään äläkä häiritse muiden lämpönautintolilluntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä teen lämpimällä porealtaalla kun haluan uida matkaa ja kohottaa kuntoa?
Mene metsään hiihtämään tai lenkkeilemään äläkä häiritse muiden lämpönautintolilluntaa.
Mitä ihmettä sä oikein sekoilet? Miten mä ketään häiritsen jos uin uima-altaassa matkaa varsinkin kun meidän pikkupaikkakunnan uimahallissa ei edes ole mitään porealtaita. Siellä muutkin ui tai vesijuoksee.
Olet kyllä ihan sekaisin.
Uimahalleissa ei mahdu nykyiselläänkään uimaan, kun ihmiset tulee sinne viettämään aikaa lillumalla altaissa. Tosin altaatkaan ei ole pelkkää uimista varten: on vastavirtaa, poretta, kylmää, kahlausta, terapiaa ja seinäkiipeilyä.. Minulle kävisi sellainen uimahalli, jossa voisi ja mahtuisi uimaan!
Pukuhuoneissa on suuri todennäköisyys päätyä jonkun i d i o o t i n kuvattavaksi. Siellä kamerat vaan pörrää. Jos siltä välttyy jollain ihmeellä, voi kuitenkin omaisuus hävitä uimisen aikana, hoitoaineet ainakin tuntuu olevan kovassa huudossa.
Maanantaina miesten vuoro
Tiistaina naisten vuoro
Keskiviikkona lapsiperheiden vuoro
Torstaina teinityttöjen vuoto
Perjantaina teinipoikien vuoto
Lauantaina transihmisten vuoro
Sunnuntaina muista pyhittää lepopäivä.