Hei auttakaa, miten pääsen ikivanhasta ihastuksesta eroon
Tavattu viimeksi 7 vuotta sitten, sen jälkeen viestitelty pari kertaa. Tuon miehen kanssa synkkas kaikki. Uskoisin että kyseessä on kuitenkin tunteet jotka työnnän syvälle... ei niinkään itse mies vaan omat käsittelemättömät tunteeni. olen nämä kaikki vuodet nähnyt untakin tuosta miehestä, aina se vaan tunkee sinne :-(
Kommentit (13)
Vierailija:
En ole tiennyt hänen yhteystietojaan enkä ole oikeasti edes uskaltanut niitä kaivella. En ole päässyt irti, sillä kaipaan häntä aina vähän väliä. Ja todella se mies tulee uniin juuri silloin, kun luulen hänet jo unohtaneeni.
No mutta oikeesti, siitä ei seuraa kuin pahaa mieltä.
sain vasta puoli vuotta sitten ylipäänsä tietää, että hänellä on perhe ollut muutaman vuoden. Ei ole tosiaan mitään aikeita iskeä kimppuun. Mies vaan kummittelee.
Teillä molemmilla on kuitenkin perhe...
En ole tiennyt hänen yhteystietojaan enkä ole oikeasti edes uskaltanut niitä kaivella. En ole päässyt irti, sillä kaipaan häntä aina vähän väliä. Ja todella se mies tulee uniin juuri silloin, kun luulen hänet jo unohtaneeni.
E, olet vieläkin niin pelokas. Älkää te muut vesittäkö tätä. Aito rakkaus ei sammu koskaan.
Nauti tunteesta äläkä mieti liikaa... Jos se on tarkoitettu, niin tapahtuu!
Vuorotellen oltiin varattuja ja siksi juttu ei koskaan oikein alkanutkaan. Aikaa tästä on kulunut jo 6-7v ja aina vaan mies on mielestäni.
Tiedän että olin hänelle tärkeä ja uskon että jos tapaisimme nyt, voisimme sujuvasti jatka siitä mihin jäätiin.
Minulle tulee uniin vielä paljon kaukaisempi ihastus, jonka kyllä tunsin melko hyvin. Mutta meidän välillämme ei ole mitään eikä voi tullakaan, eli en hänestä aktiivisesti haaveile. Mutta joskus joku musiikki, joku ajatus.. ne vain tulevat. Suututtaa.
Kuulostaa tutlta. Minua myös piinaa mies vuosien takaa. Ei olla tavattu yli 3 vuoteen eikä pidetty mitään yhteyttä. " Suhteestamme" (joka kesti pari kk) on kohta 7 vuotta aikaa. Silti melkeinpä päivittäin tuo mies jostain ilmestyy ajatuksiini. Enkä todellakaan tahtoisi niin! En siis haikaile hänen peränsä mutta siltikään en saa rauhaa...
jos parisuhteessa ongelmia niin näkee herkästi unta muista miehistä tai jostain vanhasta ihastuksesta.
Ja sun pitäs keskittyy nyt mieheesi ja hänen hyviin puoliin ja hoitaa jo olemassa olevaa suhdetta.. Lopeta turha haaveilu. Ei se arki toisen kans yhtään kummempaa olisi.. Ehkä jos teistä ois tullu pari niin sit ajattelisit nykystä miestäsi.:)
Minun ensirakkauteni 24 vuoden takaa ilmestyi viime kesänä takaisin elämääni. Molemmilla on perhe, eikä todellakaan asuta lähekkäin. Alettiin pitää yhteyttä sähköpostilla, mesellä, muutaman kerran on soiteltukin. Ei olla nähty kesän jälkeen. Kävi ilmi, että molemmat ollaan nähty toisistamme unia kaikkien näiden vuosien aikana, mikä tuntui tosi omituiselta!
En usko että asia koskaan etenee mihinkään - minä yritän vain nauttia tästä enkä edes suunnittele mitään muuta! Jos jotain joskus tulee niin sitten niin on tarkoitettu, mutta koen kuitenkin olevani onnellisesti naimisissa enkä haikaile muiden perään tosissani. En koskaan olisi edes voinut kuvitella, että minulle voisi käydä näin!
Elämä tuo joskus isoja yllätyksiä mukanaan! :-)
toivottavasti pääset eroon. Oon ollut nyt mieheni kanssa seitsemättä vuotta. Hänellä muutamat sivusuhteet tänä aikana. Nyt, kun olemme jaloillamme, en todellakaan haluaisi/jaksaisi, että sinä tulisit tähän vielä sähläämään.
Siis ihan oikeasti, sulla ei voi olla hajuakaan, mitä sen miehen elämässä on tapahtunut lapsien lisäksi. Lopeta haikailu. Aloita jonkun muun kanssa puhtaalta pöydältä, jos on pakko.
Vierailija:
Tavattu viimeksi 7 vuotta sitten, sen jälkeen viestitelty pari kertaa. Tuon miehen kanssa synkkas kaikki. Uskoisin että kyseessä on kuitenkin tunteet jotka työnnän syvälle... ei niinkään itse mies vaan omat käsittelemättömät tunteeni. olen nämä kaikki vuodet nähnyt untakin tuosta miehestä, aina se vaan tunkee sinne :-(