Oudointa/pelottavinta mitä exäsi on tehnyt eron jälkeen? Saa myös kertoa jos itse olit se outo ex.
Kommentit (26)
Tuo kanin kaappaaja :D :D :D Näen sieluni silmin miten vihaisesti puhkuen on kaapannut toisen kanin häkistään ajatellen että tämä ainakin kuuluu minulle.
Voi mistähän alottaisi.. Oudoin veto oli ehkä se että murtautui Facebookiini ja laittoi sieltä parisuhdepäivityksen/ pyynnön mikälie silloiselle tapailukumppanilleni ja vaihtoi profiilikuvani samaan kuvaan kuin siinä oli aiemmin, mutta vain hieman eri rajauksella. Oli kai ladannut sen profiiliin kännykästään (hänen ottama kuva alunperin) ja kun FB oli päivittynyt välillä niin se rajasi kuvan eri tavalla.
Tuon parisuhdesekoilun ymmärrän, mutta mikä idea oli vaihtaa profiilikuva samaan vanhaan kuvaan?
Vierailija kirjoitti:
Pelottavinta ehdottomasti että ex ottaa 30 (!) vuoden jälkeen yhteyttä ja on stalkannut koko nykyisen elämäni & syyttää kuinka olen pilannut hänen elämänsä. Kyseessä siis aikoinaan normaali alle parikymppisten noin puoli vuotta kestänyt seurustelusuhde. Tiesi esim kertoa myös kuinka minun kaikki "väärät ratkaisut elämässä" on vain kipuilua siitä ettei olla yhdessä... jne jne jne
Taisit aikoinaan hoitaa eron huonosti kun noin on käynyt. Asiat olisi kannattanut selvittää silloin ettei toista vielä 30 vuoden päästäkin kaivelisi. Jätit ja ghostasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavinta ehdottomasti että ex ottaa 30 (!) vuoden jälkeen yhteyttä ja on stalkannut koko nykyisen elämäni & syyttää kuinka olen pilannut hänen elämänsä. Kyseessä siis aikoinaan normaali alle parikymppisten noin puoli vuotta kestänyt seurustelusuhde. Tiesi esim kertoa myös kuinka minun kaikki "väärät ratkaisut elämässä" on vain kipuilua siitä ettei olla yhdessä... jne jne jne
Taisit aikoinaan hoitaa eron huonosti kun noin on käynyt. Asiat olisi kannattanut selvittää silloin ettei toista vielä 30 vuoden päästäkin kaivelisi. Jätit ja ghostasit?
Taitaa kyseessä olla mt-ongelmainen stalkkeri. Mullakin on tuollainen. Ystävyys loppui jo 12v sitten, mutta edelleen tulee viestejä joissa lukee että olen pilannut hänen elämänsä. Hänhän itse sen on pilannut, mutta ei mielisairauttaan sitä ymmärrä.
Poistettiinkohan aiempi vastaava lanka? Ei näy samoja juttuja kuin aiemmin ja aloituskin on tynkä verrattuna aiempaan, vaikka aihe sama (uuniin kusija =D)
Olisin sanonut saman.
Plus tappouhkaukset ja muiden naisten paneminen.
Kaikkee se "rakkaus" teettää.