Lue keskustelun säännöt.
Piristystä yksinäiseen yöhön?
29.01.2007 |
Moikka, täällä 39v M yksin töissä ja tylsistyy pian..olisiko mukavia rouvia paikalla?
Terveisin,
Yrittäjä 39
Kommentit (5)
mutta taidatkin etsiä jotakin muuta...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Moikka, täällä 39v M yksin töissä ja tylsistyy pian..olisiko mukavia rouvia paikalla?
Terveisin,
Yrittäjä 39
AVlla ei meinaan mukavia rouvia ole nähtykkään, kieroon kasvaneita ämmiä kylläkin.