Ongelmana miesten ennenaikainen siemensyöksy
Hei. Toivoisin asiallisia vastauksia.
Olen yrittänyt löytää itselleni uutta miestä seksisuhteeseen ja tavannutkin jo joitakin, osan parikin kertaa, mutta ongelmana on joka kerta ollut jokaisella (miehellä) ennenaikainen laukeaminen. Seksiä ei käytännössä ole, koska miehet laukeavat välillä, ennen kuin kalu ehtii edes pilluuni. Muistelisin, että jokainen onkin sanonut jo ennen seksiä olevansa todella kiihottunut ja pelkäävänsä ennenaikaista laukeamista. Suihinottokaan ei onnistu, koska he laukeavat siinäkin muutamassa sekunnissa. Mitä voin tehdä toisin? Kaipaan kovasti seksiä ja sopivaa kumppania siihen. Iällä ei ole väliä. Nämä tapaamani miehet ovat olleet iältään 30-64 ja pääsääntöisesti varattuja. Itse olen N50+.
Kommentit (88)
Lyhyesti vastaus vaivaan, peniksen venytin. Ja vähän vaikuttaa myös löysempi emätin. Mutta siinä myös syy treenataankin. Itsevarmuus kasvaa onnistumisien kautta ja nykyään rakastelen niin kauan kuin haluan ja vaimolle orgasmi on joka kera taattu. Välillä tulee kommenttia että kestän liian kauan, ei ne naiset ole oikeen mihinkään tyytyväisiä. Toki ikäkin tuo varmuutta. Sitä en tiedä miten kestäisin vieraassa kireässä pillussa, kun uutuuden viehätystä ja jännitystä ilmassa. Harmittaa ne nuoruuden pikaiset ejakulaatiot, sori mimmit.
Muistan nuorena, kun tyttöystävä ehdotti seksiä, laukesin heti housuihini. Vasta myöhemmin onnistuin pidättelemään ja laukeamaan varsinaisessa panossa.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti vastaus vaivaan, peniksen venytin. Ja vähän vaikuttaa myös löysempi emätin. Mutta siinä myös syy treenataankin. Itsevarmuus kasvaa onnistumisien kautta ja nykyään rakastelen niin kauan kuin haluan ja vaimolle orgasmi on joka kera taattu. Välillä tulee kommenttia että kestän liian kauan, ei ne naiset ole oikeen mihinkään tyytyväisiä. Toki ikäkin tuo varmuutta. Sitä en tiedä miten kestäisin vieraassa kireässä pillussa, kun uutuuden viehätystä ja jännitystä ilmassa. Harmittaa ne nuoruuden pikaiset ejakulaatiot, sori mimmit.
Lihavasaralla voi epäherkistää terskaa.
Yksi tällainen on tullut vastaan joka laukesi ihan tosi herkästi. Suihinotossa ei kestänyt kuin pari minuuttia.
Kalun sai kyllä helposti uudestaan toiminta kuntoon mutta ei sitten ehtinyt sisään asti kun laukesi uudestaan. Puheet oli kaverilla suuret etukäteen. En tiedä johtuiko jännityksestä kun oli ensimmäinen kerta yhdessä. Toista kertaa ei tullut kun miehen käytös tämän jälkeen oli 15-vuotiaan tasolla. Asiaan vaikutti myös etten itse saanut orgasmia vaikka mies kuinka yritti etsiä klitorista. Oli jäätävän huono kokemus pitkän kuivan kauden jälkeen.
Onneksi sittemmin on löytynyt osaavia miehiä.
Tämän hetken seksikumppani on sellainen, että välillä kelpaisi vähän lyhyempikin pano :'D Itse vielä kun saan myös yhdynnässä helposti orgasmeja niin alkaa välillä olemaan niin herkillä. Etenkin kun alla on huolellinen esileikki.
Eikö mies voisi ensin tyydyttää sinut? Mies kyllä kestää toisella kerralla pidempään. Eikä sen tarvitse kovinkaan kauaa olla levossa, kun vain saat miehen kiihottumaan uudelleen.
Mitäväliä,voihan naisen tyydyttää muutenkin kuin yhdynnässä.
jos kerron jo päivällä haluavani seksiä illalla hän ruikkii kintuille heti ennen kun on aloitettu, mutta kun aloitan yllättäen hän kestää hiukan pidempään. nopean yhdynnän jälkeen hän jatkaa kädellä minun runkkaamistani. ihme kyllä hän pystyy siihen vaikka on itse saanut
Meillä on ongelmana vaimon myöhästynyt orgasmi.