Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelmana miesten ennenaikainen siemensyöksy

Vierailija
14.06.2024 |

Hei. Toivoisin asiallisia vastauksia. 

Olen yrittänyt löytää itselleni uutta miestä seksisuhteeseen ja tavannutkin jo joitakin, osan parikin kertaa, mutta ongelmana on joka kerta ollut jokaisella (miehellä) ennenaikainen laukeaminen. Seksiä ei käytännössä ole, koska miehet laukeavat välillä, ennen kuin kalu ehtii edes pilluuni. Muistelisin, että jokainen onkin sanonut jo ennen seksiä olevansa todella kiihottunut ja pelkäävänsä ennenaikaista laukeamista. Suihinottokaan ei onnistu, koska he laukeavat siinäkin muutamassa sekunnissa. Mitä voin tehdä toisin? Kaipaan kovasti seksiä ja sopivaa kumppania siihen. Iällä ei ole väliä. Nämä tapaamani miehet ovat olleet iältään 30-64 ja pääsääntöisesti varattuja. Itse olen N50+.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekään hääviä ole, jos kumppani kestää seksissä liiankin pitkään eikä kykene laukeamaan. Entinen miesystävä oli juuri tuollainen, että pystyi laukeamaan vain juuri tietyssä asennossa tai itse runkkaamalla. Silloinkin vaati todella pitkän hinkkauksen. Uusi miesystävä taas on ihan toista maata. Yhdynnässä saa paljon helpommalla orgasmin, ilman pitkiä hinkkauksia. Voi saada siemensyöksyn suihin ottaessa tai rintojen väliin työntelemällä. Aiempi miesystävä ei sellaiseen olisi koskaan pystynyt.

Vierailija
42/88 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä kauhea viha tulee?

Olis kiva tietää.

Tee vaikka kävelyretki peilin eteen ja kysy sama kysymys peilistä näkyvälle henkilölle. Siinä näet syyn siihen.

Peilistä näkyy nainen, jopa kaunis.

Niin onhan tuo alapeukun arvoista, kun on nainen ja kauniskin vielä. Mutta kun ei saa orgasmia kuten mies tahtoo, on se vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun tyhjää kassit kerran tai kaksi ennen panemista niin kestää huomattavasti kauemmin. 

Vierailija
44/88 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tietää.

Tee vaikka kävelyretki peilin eteen ja kysy sama kysymys peilistä näkyvälle henkilölle. Siinä näet syyn siihen.

Niin onhan tuo alapeukun arvoista, kun on nainen ja kauniskin vielä. Mutta kun ei saa orgasmia kuten mies tahtoo, on se vika.

Vanha totuus sanoo, että nainen on 100%. Äly ja ulkonäkö on se 100%. Se sitten jakaantuu miten jakaantuu. Esim. ne missit on 20/80.

Sinäkin kuulut tähän luokkaan. Jos nyt ymmärrät, mitä yritän kertoa?

Vierailija
45/88 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tietää.

Vanha totuus sanoo, että nainen on 100%. Äly ja ulkonäkö on se 100%. Se sitten jakaantuu miten jakaantuu. Esim. ne missit on 20/80.

Tuo totuus kuulostaa sellaiselta, jonka on möläyttänyt ilmoille joku josta ei löydy ainesta edes 50% verran.

M54

Vierailija
46/88 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tietää.

Onneksi pojan klopille ikä näyttää tuoneen viisautta...

Vierailija
47/88 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Studia tattiin

Vierailija
48/88 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tietää.

Tuo totuus kuulostaa sellaiselta, jonka on möläyttänyt ilmoille joku josta ei löydy ainesta edes 50% verran.

Näin on. Ikivanha totuus on että pillun halukkuus ja aktiivisuus on naisissa kaikista tärkeintä ja sen vuoksi on tapeltu ja kuoltu maailman sivu. Sitten on plussaa jos nainen on vielä älykäs ja kaunis.  Oravapilluisella vaimollani ollut kaikki nuo ominaisuudet, oli nuorena kauniskin, vaikken sitä sumussani nähnyt, kun olin sokaistunut noista kahdesta muusta ominaisuudesta. Onneksi kukaan muu ei tuota tiennyt. Vaimo edellinen poikaystävä ei tuota tiennyt kun ei osannut herättää oravaa henkiin ja jäi lehdelle soittelemaan.

Vierailija
49/88 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen huolehtii omista org..Seksi on lapsentekoa varten!

Vierailija
50/88 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on tiukka tämä  "naiselle sallittu" orgasmin saanti tapa. Pitää ja saa saada vain yhdynnässä, ja jos mies tulee heti niin, siiten olkoon niin, muuta ei ole tarjolla.

Entäs jos se on nainen itse, joka vaatii orgasmiaan yhdynnässä. Siitä se ongelma tulee. Ei siitä, että miehen on pakko päästä naimaan liian aikaisin. Tuohon naiselle liian nopeaan laukeamseen auttaa se, että vedättää naisen suuseksillä ja sormettaen niin lähelle orgasmia, että nainen repii vaikka väkisin päällensä. Silloin nainenkin ehtii tulla nopean miehen kanssa samaan aikaan. Itse asiassa miehen tuleminen auttaa  naista laukeamaan samaan aikaan,  kun molempien aivot heittävät kuperkeikkaa kovassa kiimassa. Näin itse ratkaisin asian tiukkapilluisen vaimoni kanssa. Ekat parikymmentä vuotta mentiin tällä, kun vaimo halusi vain yhdynnöissä ja suuseksiorgamit kelpasi vain harvoin. Joko tai, koska hän on saanut ylensä vain yhden rajun, ei enää toista.

Vierailija
51/88 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva tietää.

Sinäkin kuulut tähän l

Samalla lehdellä sinäkin nyt soittelet. Ei kostu pillu haluasta, ei kostu. 

Mutta vanhojen muistelu on aina niin kivaa touhua!

Vierailija
52/88 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista ettei mies pysty pidätteleen laukeamista. Vai onko niin ettei vaan halua.

Miehenä vastaan, että en vaan pysty. en millään mielenhallinnalla jos tilanne on rento, eroottinen, fiilis hyvä ja vaimo siinä saunan puhtaana kuivailee hiuksiaan. Saunatakin lomasta pilkottaa kiihottavasti tuherokarvoja joista minä pidän aikuisen naisen seksuaalisessa kropassa yhdessä kunnon kurvien kera. Taidan olla myös fyysisesti todella tiukkaan hermotettu sillä ei minulla ole panossa mitään sellaista hetkeä etteikö tuntuisi todella hyvältä, sellaiselta että eturauhanen alkaa heti nykiä liemet pillun perukoille. Sinnehän ne on tarkoitettu toki. Ei biologisessa mielessä yhdyntä ole tarkoitus olla mikään nautiskelu vaan laitetaan naaras tiineeksi ja varaudutaan taas taistelemaan sapelihammastiikeriä vastaan.

Naiset voitte verrata tätä tuntemusta siihen, että yhdyntä alkaa teillä siitä tunteesta kun teillä on 10sek ennen laukeamista vibralla/satisfyerilla masturboiden. Siinä sitten hyväntuoksuinen komea mies lykkii teitä paksulla kostealla peniksellä ja klitoriksen jyrräämistä jatketaan pakotetusti. Voitteko estää laukeamisenne siinä vain mielen hallinnalla?

Vierailija
53/88 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on tiukka tämä  "naiselle sallittu" orgasmin saanti tapa. Pitää ja saa saada vain yhdynnässä, ja jos mies tulee heti niin, siiten olkoon niin, muuta ei ole tarjolla.

Entäs jos se on nainen itse, joka vaatii orgasmiaan yhdynnässä. Siitä se ongelma tulee. Ei siitä, että miehen on pakko päästä naimaan liian aikaisin. Tuohon naiselle liian nopeaan laukeamseen auttaa se, että vedättää naisen suuseksillä ja sormettaen niin lähelle orgasmia, että nainen repii vaikka väkisin päällensä. Silloin nainenkin ehtii tulla nopean miehen kanssa samaan aikaan. Itse asiassa miehen tuleminen auttaa  naista laukeamaan samaan aikaan,  kun molempien aivot heittävät kuperkeikkaa kovassa kiimassa. Näin itse ratkaisin asian tiukkapilluisen vaimoni kanssa. Ekat parikymmentä vuotta mentiin tällä, kun vaimo halusi vain yhdynnöissä ja suuseksiorgamit kelpasi vain ha

Koskahan sinä tajuat, että toiset naiset hakuaa orkkunsa kullilla eikä kielellä.

Oletko muuten kysynyt vaimoltasi, miksi ne naintiorkut ei enää kelpaakaan?

Vierailija
54/88 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ne kaikki sata miestä kaikki oo syöksynyt. Jotkut kyl.

Vierailija
55/88 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen huolehtii omista org..Seksi on lapsentekoa varten!

Sehän on runkkaamista. Toista apuna käyttäen. Jokainen huolehtii omasta orgasmistaan. Pyh.

Elimellinen toimenpide. Laukeaminen.

Ei yhteyttä. Ei tunteita. Ei rakkautta. Sensuaalisuus, eroottisuus kaukana pois. Ei ole yhteyttä.

Ihmisen esineellistämistä puolin ja toisin. Ei se ole intiimi eroottinen huom - ihmissuhde!

Vierailija
56/88 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippelin nytkyttäminen kusisessa suolenpätkässä on niin- so last season.

Vierailija
57/88 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile peniksen juureen kiristävä rengasta. Esim. hiuslenkki tai tilaat netistä valmiita rinkuloita.

Huom. Ei liian tiukalle.

Mies voi kokeilla aluksia ihan itse pitämällä juuresta sopivalla otteella.

No uiddu, mä en mikään pelle oo. Olen Nainen.

Hoitakoon mies ihan itse omat hiuslenkkinsä k.rpäänsä.

Olis niinkuin mies. Tässä ihanassa leikissä.

Onnex on ex.

Nyt on SEX 😂😘😍🥰😙😚😗🙃🙂

Vierailija
58/88 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos se on nainen itse, joka vaatii orgasmiaan yhdynnässä. Siitä se ongelma tulee. Ei siitä, että miehen on pakko päästä naimaan liian aikaisin. Tuohon naiselle liian nopeaan laukeamseen auttaa se, että vedättää naisen suuseksillä ja sormettaen niin lähelle orgasmia, että nainen repii vaikka väkisin päällensä. Silloin nainenkin ehtii tulla nopean miehen kanssa samaan aikaan. Itse asiassa miehen tuleminen auttaa  naista laukeamaan samaan aikaan,  kun molempien aivot heittävät kuperkeikkaa kovassa kiimassa. Näin itse ratkaisin asian tiukkapilluisen vaimoni kanssa. Ekat parikymmentä vuotta mentiin tällä, kun vaimo halusi v

Koskahan sinä tajuat, että toiset naiset hakuaa orkkunsa kullilla eikä kielellä.

Oletko muuten kysynyt vaimoltasi, miksi ne naintiorkut ei enää kelpaakaan?

Mitä hittoa taas sönkötät. Etkö taaskaan ymmärtänyt lukemaasi, että vaimoni vaati ekat vuosikymmenet orgasmeja yhdynnässä. Sillä siis mentiin. Joten mistä helvatusta vetäsit, etten ymmärtäisi että jotkut  naiset haluavat orgasminsa yhdynnässä??   Opettele ymmärtämään lukemaasi ettei aina tarvitse laukoa sammakoita. 

Olen huolehtinut, että vaimoni on aina saanut orgasminsa niin kuin on halunnut. Kun halusi välilllä suuseksiä niin toteutin sen toiveen. Toteuttanut aina hänen toiveensa luottaen siihen, että vaimo on itse tiennyt parhaiten miten on halunnut. Niiin nykyisinkin kun on halunnut ja nauttinut enemmän suuseksillä ja sormettaen saaduilla.  Hänen valinta ei minun, enkä ole yrittänyt tuputtaa yhtään mitään. Sen verran kuitenkin kerran kysyin, että kummat ovat olleet parempia, molemmista kun tuhansia kokemusta. Sanoi, ettei voi laittaa paremmuusjärjestykseen, molemmat yhtä hyviä.  Näillä menty ja minulle on riittänyt, että yhä vain haluaa seksiä, orgasmeja ja kulliani. Järjestyksen on saanut päättää itse kuten aina enennenkin.  Näin viimeksi toissailtana.  Jonne voisi vihdoin ymmärtää sen tosiseikan että naisten mielihalut seksissä on jatkuvassa muutostilassa koko eliniän. Jos et vielä ymmärrä niin Siperia opettaa kyllä. Miehen pitään vain pysyä kartalla, jotta saa naisensa haluamaan seksiä yhä uudestaan tavalla jolla nainen itse haluaa. Toki voi mies yrittää tuputtaa ja pakkosyöttää jotain, mutta sillä ampuu itseään jalkaan. 

Vierailija
59/88 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittehan naisen tyydyttää muutenkin. Onko käynyt mielessäkään.

Nainen haluaa mulkkua.

Terv. NAINEN

Vierailija
60/88 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista ettei mies pysty pidätteleen laukeamista. Vai onko niin ettei vaan halua.

Taidat trollata, mutta vastataan kuitenkin. Kun kiihotus menee tietyn rajan yli, niin pidättely ei ole enää mahdollista, halusi tai ei. Siihen kuinka nopeasti sen rajan yli menee, vaikuttaa taas vaikka kuinka moni asia: mielentila, humalatila, aika edellisestä laukeamisesta, väsymys, ikä, fyysisten tuntemusten herkkyys ja ihan yksilöllinen vaihtelu. Jne.

Jonkin verran kiihotuksen kertymistä voi hidastaa yrittämällä tietoisesti hillitä mielen voimalla, mutta käytännössä se tarkoittaa sitä, että pitää koko ajan huijata itseään ettei tämä muka tunnukaan niin hyvältä kuin se oikeasti tuntuu. Ymmärtänette että se ei aina ole välttämättä kovin mukava tapa harrastaa seksiä?

M54

Ja nainen ei pääse edes alkuun. Voi hlvt.

😬😐🙄🤨🤭😂🤣😅