Angelina Jordan sai oman originaalikappaleensa uuteen Netflix-elokuvaan "A Family Affair"
Iso juttu 18-vuotiaalle artistille saada itse kirjoittamaansa (ainakin osittain) ja esittämäänsä musiikkia mukaan isoon Netflix-julkaisuun. Ehkä yhteistyötä hittimaakari Toby Gadin kanssa. En kyllä tiedä varmuusdella.. Mutta Toby Gad on kirjoittanut isoja hittejä monille eri staroille ja he nykyisin kirjoittavat materiaalia yhdessä.
Kommentit (8)
Toby Gad on kirjoittanut materiaalia mm. Beyoncelle ja Madonnalle.
Toby sanoi vasta että pitää itse Angelinasta vielä enemmän mitä Beyoncesta. Toby on rikas mies. Rahan vuoksi ei tarvitsisi enää tehdä mitään, mutta hän tykkää tehdä töitä nuorten lahjakkaiden artistien kanssa. Todella rento kaveri. Tanskan kansalainen. Voi olla nykyisin myös USA:n kansalainen.
Miksi tämä palsta on ainoa paikka, jossa ikinä koskaan olen kuullut Angelina Jordanista? Siis upea ääni, mutta ketään muuta kuin tätä palstaa ei tunnu kiinnostavan.
Onhan se iso juttu. Useimmiten artistien kappaleita käytetään sarjoissa, harvemmin elokuvissa. Lähivuosista tulee mieleen vain Billie Eilish ja Finneas, jotka tekivät Bond elokuvaan No time to die kappaleen, kun Billie oli 17-vuotias. Voittivat Barbiesta Oscarin vain 22- ja 26-vuotiaina.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä palsta on ainoa paikka, jossa ikinä koskaan olen kuullut Angelina Jordanista? Siis upea ääni, mutta ketään muuta kuin tätä palstaa ei tunnu kiinnostavan.
No ei ole vielä niin kaupallisesti tunnettu iso nimi. Mutta levy-yhtiöissä ja musiikkialalka Angelina tunnetaan aika hyvin. Ainakin Amerikassa. Muuten ei edes voisi päästä yhteistyöhön Toby Gadin kaltaisten henkilöiden kanssa. Youtubessa ja Facebookussa Angelinalla on paljon erittäin kovia faneja ympäri maailman kyllä. Suomalaisiin faneihin olen törmännyt jostain syystä vasta ihan muutamaan kyllä. Kannattaa muistaa että hän on nyt vasta 18v. Jotkut isot artistit ovat olleet selvästi vanhempia siinä. vaiheessa kun heistä on tullut yleisesti tunnettuja isoja nimiä. Terv. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta edes tätä palstaa, vain Angelina Jordan -hullua.
Kyseisen henkilön motiiveja pakkomielteelleen en lähde tässä julkisesti arvailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta edes tätä palstaa, vain Angelina Jordan -hullua.
Kyseisen henkilön motiiveja pakkomielteelleen en lähde tässä julkisesti arvailemaan.
Hän on monien mielestä yksi maailman parhaita laulajia. Kyllä sitä voi vähän mainostaa. Angelinaa ovat suitsuttaneet mm. huipputuottaja David Foster (mm. Bodyguard-soundtrackin tuottaja ja siinä mukana mm. kappale "I will always love you", ollut myös Celine Dionin tyottaja ja Jennifer Lopezin tuottaja ym.) , Quincy Jones (esim. Michael Jacksonin tuottaja) , Frank Sinatran yhtyeessä soittaneet huippuarvostetut muusikot ja monet muut. Myös Toby Gad voittanut useita Grammy-palkintoja, noista edellä mainituista nyt sitten puhumattakaan..
Republic Records rakensi Angelinalle oman henkilökohtaisen ammattistudion Loa Angelusiin kun hän oli jotain 16v. Onkohan tämä ihan arkipäivää alalla sentään.. En roimi itse musiikkibisneksessä, mutta ei kuulosta ihan tavanimaiselta. Studiotila näyttää ainakin ulospäin siltä että kyseessä kallis juttu.
Hohhoijaa....(haukotus)....