3 asiaa jotka syöt aamupalana?
Täällä greippiä, kaurapuuroa ja silliä. Ne ovat ehdottomasti paras kolmen trio. Yleensä ei kahvia vaan teetä juomana.
Kommentit (59)
Kuppi espressoa ja kaksi lasia vettä.
En ole aamuisin yhtään nälkäinen.
Aluksi syön Toimitusjohtaja mieheni, huuhtelen hänet alas kalkkunan kaulastani, uima-altaan Veuve Clicquotilla. Pariisista aamulla lennätettyä Baquette Au Levain ja tietenkin Prosciutto Crudo. Ai ja ne kolme kallista leikkelettä.
Juustomunakas, rasvakahvi ja keto-smoothie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verenpainelääkkeen ja sen jälkeen mitä milloinkin sattuu. Tänään söin puuroa voisilmällä ja kaksi kuppia kahvia. Edellisenä päivänä ruisvarrasleipää juustolla ja tomaatilla.
Eikö sinun pitäisi kiinnittää huomiota mitä syöt ja juot? Ei kuulosta hyvältä, kun sanot ja sen jälkeen mitä milloinkin sattuu.....
Minulla on useammat verenpainelääkkeet ja ymmärtäisin, että tuo "mitä milloinkin sattuu" ei tarkoita että hällä väliä, vaan että on suurta vaihtelua.
Eihän tuo mikään paha ole puuroa voisilmällä. Ja ruisleipä juustolla ja tomaatilla on ok. Yletöntä kahvinjuontia pitäisi itse kunkin rajoittaa. Monet kehuvat, että päivä alkaa pannullisella.
Jos kertoisi, että vetää kaljaa ja leivänkannikan, niin sitten huonompi homma. eri
Puuroa. Mysliä. Leipää. Riisipiirakan. Kahvia. Teetä Tuoremehua. Suklaapipareita ja Hedelmän.
Siinnä kaikki kolme mitä syön.
Riisifrutti, paahtoleipä juustolla+kinkulla+paprikasiivulla ja kuppi kahvia.
Kahvi, ruisleipää ja juustoa. Joka ikinen aamu.
Syödään ja juodaan mitä sattuu ja sitten valitetaan verenpaineongelmista. Mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Syödään ja juodaan mitä sattuu ja sitten valitetaan verenpaineongelmista. Mitä ihmettä?
Ketoilemalla pysyy verenpaineet kurissa. T: iloinen ketoilija
Vaihtelee mutta yleensä on aina kananmunaa jossain muodossa ja itse tehtyä hapankaalisalaattia ja tomaattia. Kahvia tietysti.
Lisäksi vaihdellen pekonia, tonnikalaa, paistettua perunaa, karjalanpiirakoita, pikku säilykekalaa Virosta, omia suolakurkkuja ynnäs muuta mitä sattuu olemaan, mielen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi, Pentasa ja Mercaptopurin.
Täällä myös ibd. Aamupalana menee tummapaahtokahvi rasvattomalla maidolla, mustikkajogurtti ja apoelsiinimehu.
Kahvia, ruisleipää ja leikkelettä/juustoa
Jogurttia, voileipää, kahvia. Jos on leikkeleitä, salaattia, näitäkin.
Kahvi mustana, ruisleipää, juustoa ja oransseja pikkutomaatteja, kananmuna joka toinen aamu.
Riippuu täysin aamusta, mutta jos nyt pakko olisi valita niin kahvi, jukurtti ja tuore appelsiinimehu.
Kaurapuuro, jossa desilitra marjoja ja desilitra raejuustoa. Kahvi maidon kera.
Toinen vaihtoehto täysjyväsämpylä, Oivariinia, juustoa ja broilerileikettä tai kinkkua. Vähän kurkkua/tomaattia.
Noilla pärjää lounaaseen saakka.
Naudan jauhelihapihvin ja kaalipaistosta.
maustamaton jugurtti/kaurapuuro ja marjakeittoa tai marjoja. Lisäksi muna tai juustoa ja kalkkunaa. Arkena näin. Viikonloppuna kunnon voileivät.
Maitokahvi, vaaleahko leipä ja juusto.
Minulla asioita on kuusi. Lasillinen vettä, lasillinen appelsiinimehua, ruiskaurapuuroa, lasillinen piimää, kuppi kahvia ja kaurakeksi.