Mitä voisin antaa vaimolleni syntymäpäivä lahjaksi? Täyttää 40-vuotta.
Kommentit (38)
Vie ravintolaan syömään tai hotelli vkl.
Vierailija kirjoitti:
Kossupullo, liukuvoidetta ja kortonkeja. Toimii kaikille yli 15 vuotiaille
15-vuotiaat eivät tarvitse liukkaria. Moni nelikymppinen kyllä, ainakin oman ukon kanssa.
Itse tykkäisin: kaulakoru (ja ei todellakaan tarvitse/saa olla kalleimmasta päästä, tärkeintä todellakin on ajatus ja se että lahjan haluaa antaa rakas ihminen), liput johonkin kesäkonserttiin/festareille/kulttuurielämykseen, ravintolavaraus ja spessuna vaikka samaan syssyyn hotelliyö, extempore roadtrip johonkin suomalaiseen kesäkaupunkiin... mulla tulee mieleen nyt vaikka kuinka paljon lisää näitä 😀
N32
Vierailija kirjoitti:
Mä sain reissun Nizzaan. Oli aika kiva nelikymppislahja 🤗
Kai hän kysyi ensin, minne haluat matkustaa?
Kysy suoraan vaimolta, pyydä vaikka lista ja valitse niistä
Lahjakortti kosmetologille esim. Jalka/kasvohoitoon ois ihana.
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan vaimolta, pyydä vaikka lista ja valitse niistä
Jollekin sopii, mun mielestä noin tärkeän ihmisen lahjan pitää olla jotain sellaista mitä hän ei osaa ollenkaan odottaa.
Suosittelisin myös että kysyt vaimolta :) Meillä on perinteenä että mennään aina synttäripäivinä syömään ja leffaan. Tasakymppipäivinä ostetaan lahjoja. Itse sain 40v-lahjaksi hienot korvikset <3
Yhdyssanakirjan, voitte yhdessä tavata sitä iltaisin.
Kulli on aina kova lahja... siis jos on kova.
Matka hänen unelmalomakohteeseensa tai kuumailmapallolento
Niin siis, naisilla voi olla muitakin määrittäviä piireteitä kuin ikä, voi olla luonne, jotain juttuja joista tykkää jne. Järkyttävää, tiedän. Nainen ei ole pelkkä ikä.
Vierailija kirjoitti:
Syntymäpäivälahja on yhdyssana.
40 vuotta ei ole yhdyssana.
Aivan sama jossain vauva palstalla
Pullo fairya, paketti omoa, uusi essu ja moppi. Ja voi päästää koko päivän ajaksi ulos keittiöstä.
Kunnon takapano on vaimolle sellainen syntymälahja, jota hän arvostaa.