Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyyko maitopurkeista irroittaa ne muovikorkit kun laittaa tölkin kartonkikierrätykseen?

Vierailija
13.06.2024 |

??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai. Miksi ne olisi kiinnitetty, jos ne pitää irrottaa? 

Vierailija
2/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on muovia ja pahvia samassa, niin laitan sekajätteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Kartonkikeräykseen vaan. 

Vierailija
4/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän irtoaa itsestään, kun rutistaa sen purkin kasaan?

Vierailija
5/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse.

Vierailija
6/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta ei nyt luulisi olevan ylivoimaisen vaikeaa laittaa sitä korkkia muovijätteeseen ja purkki kartonki keräykseen.  Minä ainakin teen niin.  

Säästyy jopa irrottamisen vaivalta, kun tölkki tyhjennetään, niin silloinhan se korkki on irti siitä joka tapauksessa.  Ei sitä tölkkiä muuten tyhjäksi saisikaan.

Kaikkee te täällä kysyttekin.

Vierailija
7/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiireiselle ihmiselle tehtyjä ne. Pitää olla voimakaskätinen irrottaja.

Vierailija
8/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan tölkin yläosan auki niin että saan huuhdottua tölkin kunnolla, jotta se ei ala haista. Sitten revin korkin irti ja laitan sen muovinkeräykseen.

Kaipa jokaisella on oma tyylinsä.

Vierailija
9/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et googleta vaan kysyt tällaiselta urpopalstalta?

Vierailija
10/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta ei nyt luulisi olevan ylivoimaisen vaikeaa laittaa sitä korkkia muovijätteeseen ja purkki kartonki keräykseen.  Minä ainakin teen niin.  

Säästyy jopa irrottamisen vaivalta, kun tölkki tyhjennetään, niin silloinhan se korkki on irti siitä joka tapauksessa.  Ei sitä tölkkiä muuten tyhjäksi saisikaan.

Mitä vittua selität? Korkki irtoaa itsestään kun tyhjentää viimeiset nesteet purkista? Ei ole mulle koskaan tapahtunut. Minusta on ylivoimaisen vaikeaa kierrättää vittumaisesti suunniteltuja purkkeja. Heitän sekajätteeseen, niin minä ainakin teen. Ei ole ylivoimaisen vaikeaa. 

Vierailija
11/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliöt ei niitä muoviosia tarvitse irrottaa! 

Vierailija
12/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eissaatana miten avutonta porukkaa löytyykin. EI TARVITSE irrottaa.

Vierailija
13/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eissaatana miten avutonta porukkaa löytyykin. EI TARVITSE irrottaa.

Eli kierrätys ei toimi niinkuin pitäisi

Vierailija
14/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua selität? Korkki irtoaa itsestään kun tyhjentää viimeiset nesteet purkista? Ei ole mulle koskaan tapahtunut. Minusta on ylivoimaisen vaikeaa kierrättää vittumaisesti suunniteltuja purkkeja. Heitän sekajätteeseen, niin minä ainakin teen. Ei ole ylivoimaisen vaikeaa. 

Ai no minä en nyt tiedäkään, että siis jääkö mairotölkkiinkin korkki kiinni siitä reunastaan samalla tavalla kuin nyt limsapulloihin?

Minä en juo maitoa enkä ikinä osta mitään mehutölkkejä, joten en tiedä.  En käytä kauramaitoakaan.  

Siksi oletin, että maitotölkin voi tyhjentää vain ilman korkkia.  Siis eihän sitä voi tyhjentää jos korkki on kiinni.  Mutta nykyään ne korkit siis ilmeisesti on reunasta kiinni tölkissä.  

No en siinä tapauksessa lähtisi millään saksilla sitä irrottamaan. Antaisin mennä kartonki keräykseen korkkineen päivineen.

Eikö muuten maitotölkin kyljessä ole kierrätys ohjetta?  Aika monissa pakkauksissa on.

Vierailija
15/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on muovia ja pahvia samassa, niin laitan sekajätteeseen.

Jos on muovia, pahvia tai peltiä vaikka erillään niin laitan sekajätteeseen.  Kerran kk käy jokatapauksessa tyhjentämässä, eikä koskaan tule edes puolilleen.

Vierailija
16/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonystävänä irrotan korkit niin voin hyvin mielin lentää taas thaimaahan.

Vierailija
17/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi roskiin menee.

Vierailija
18/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin irrotan aina.

Vierailija
19/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lajitellut mitään jätteitä

Vierailija
20/22 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jeesus miten voi olla tietämättömiä vieläkin.

Nuo uudet irtoamattomat korkit on nimenomaan suunniteltu siten, että ne PALAUTETAAN SIINÄ PURKISSA KIINNI SINNE KARTONKIKERÄYKSEEN!!!!!!!!

Ei tartte irroitella, eivätkä kuulu sekajätteeseen, vaan sinne muiden pakkauspahvien joukkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan