Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt jyrähtää Babajide Ibidapo: aikomus suitsia Helsingin rautatieaseman taksitolpan riehumista on TÄYTTÄ HEVONPASKAA

Vierailija
13.06.2024 |

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosin aina suomalaista taksikuskia niin pääsen hieman varmemmin ehjänä perille. 

Minä olen matkustanut usean afrikkalaistaustaisen kyydissä. Ei ongelmia. Terkuin ennakkoluuloton mummo

Joo hyvät kyydit nuo tarjoaa.

Vierailija
22/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonpaska on mahtava perinnesana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitää nykyään jyristä? Miksi ei voi normaalisti sanoa enää mitään?

Vierailija
24/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkööt takaisin sinne mistä tulikin!

Eikö kelpaa vaikka tekee duunia? 

Vierailija
25/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina taksia jossa on ulkomaalainen kuljettaja.

Olen kehottanut myös 16 vuotiasta tytärtäni käyttämään heitä, varsinkin öisin. Ettei vaan olisi vahingossa persukuski.

Vierailija
26/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas peruspersut huutelemassa kilpaa :D ei kelpaa että on töissä, ja meteli nousis, jos ei olis töissä. Mikään ei kelpaa, MUTTA ÖMNÖMNÖMM HALPAA PENSAA ÖYYYYYH

Vierailija
27/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän aina taksia jossa on ulkomaalainen kuljettaja.

Olen kehottanut myös 16 vuotiasta tytärtäni käyttämään heitä, varsinkin öisin. Ettei vaan olisi vahingossa persukuski.

Joku kaunis päivä se on Rydmanin faketaxissa. Siellä siementää sit Ville sun 16v tytärtä. Voit sit taputtaa käsiä yhteen ja kehua naapurin Timpalle, kuinka Ville voimalla, ja väkisin paukutti tytärtäs. 

Mutta sehän on ok. Sitä parempaa ahdistelua. 

Vierailija
28/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas peruspersut huutelemassa kilpaa :D ei kelpaa että on töissä, ja meteli nousis, jos ei olis töissä. Mikään ei kelpaa, MUTTA ÖMNÖMNÖMM HALPAA PENSAA ÖYYYYYH

Työ pitää tehdä kunnolla ja maan tavalla. Muuten ei auta mitään. Asiakkaita menetetty tuolla omalla tyylillä.

Vierailija
29/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkien pitää nykyään jyristä? Miksi ei voi normaalisti sanoa enää mitään?

Petteri jyrisee: "Olen yllättynyt." Lähikaupan 8% kaljasta tuli pikku-Petterille kamala krapula. Saikkua, saikkua... Jos kerran Vornanenkin sai pari viikkoa...

Riikka jyrisee: "Turpiin tuli!" Ainoa taho Suomessa, jonka luottamusta Riikka enää nauttii, on hallitus, jossa on aika vähän jäseniä Suomen väkilukuun verrattuna ;D

Wille jyrisee: "Ei tietenkään. Miksi ihmeessä siitä olisi keskustelua käyty? Eihän se ole minkäännäköinen aihe." Wille oli kerrankin rehellinen peiliinkatsoja, eihän WIlle ole minkäännäköinen aihe ;D

-winner-

Vierailija
30/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän tietää. Kokemusasiantuntija suoraan Kongon Kinshasasta. Näitä tarvitsemme. Seuraava presidentti?

Pitäisi olla joku laki, että joka toisena vaalivuotena pitää valita afrosuomalainen presidentiksi. Eletään jo kuitenkin kohta 2030-luvulla. Pitäisiköhän Suomenkin jo ryömiä pois sieltä Pohjolan perältä ja heittää se kansallisromantiikka ikipetäjineen ja Aino-neitoineen romukoppaan?

Vierailija
31/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosin aina suomalaista taksikuskia niin pääsen hieman varmemmin ehjänä perille. 

Minä olen matkustanut usean afrikkalaistaustaisen kyydissä. Ei ongelmia. Terkuin ennakkoluuloton mummo

Kela-taksi, kahdellakin tapaa.

Vierailija
32/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

berner, sipilä  saarikko taksit tässä on tulos vaikka varoiteltiin. ensin huu haa kakka laki taksit sitten sote kepun kyllä muistamme. kulmuni ja saarikko antoivat saatto hoidon puolueelle. MIKSI ????

Vierailija
33/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen näkemäni merkki näiden kotoutumisesta...

Vierailija
34/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tämä. Koittakaa vi..... päättää saako käydä duunissa vai maata kotona kelan tai liiton rahoilla.

Vierailija
35/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi kotoisin Iisalamesta kun on ihan savolainen nimi.

Työtön persu huutelee?

[Halventava yhteiskuntaa jaotteleva provo], [puoluekanta], [tekeminen]

Vierailija
36/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tämä. Koittakaa vi..... päättää saako käydä duunissa vai maata kotona kelan tai liiton rahoilla.

Huijaaminen ja väkivalta on toki eräänlaista työntekoa sekin.

Vierailija
37/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen näkemäni merkki näiden kotoutumisesta...

Se oli varmaan toimittajan runoilua.

Vierailija
38/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä kyllä totta, että yrittämistä pitäisi suomessa helpottaa eikä vaikeuttaa.

Vierailija
39/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon ennakkoluuloton foorumi veteraani ja uskon sinun olevan melkoinen mummo.

Vierailija
40/79 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huijaaminen ja väkivalta on toki eräänlaista työntekoa sekin.

Kuka on huijannut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi