Mitä kautta kauppaan hyllyttämään?
Olen osatyökykyinen ja ainoa sopiva työ johon pystyisin olisi hyllytys. Vuokrafirman kautta? Ikää on joten keinot on vähissä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Nuo hyllytykset tehdään aikaisin aamulla. Työvuoro yleensä 6-12, joskus 6-10 tai 6-14.
Outoa. Olisi ilta, alkuyö, yö, joskus muukin aika. Ja tuohan on jo päivä, eikö sitten ole sama jos joku on päivällä suoraan. Ei asiakas vaadi että joku nousee kello 5 tai 6. Kauppa toki saa olla auki, jos on automaattikassa tai vartiointi. Hyllyttäjän pitää muistaa väistää asiakasta, jos huomaa, osa ei tule silloin sille hyllylle mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet kauppaan ja esittäydyt kauppiaalle. Tiukka kädenpuristus ja katse silmiin ja kerro että haluat töihin. Sillä lailla.
Ei taida onnistua enää nykyaikana.
Tässä nyt on kuitenkin kyse hyllyttämisestä, ei aivokirurgin työstä. Paitsi että aivokirurgien ei tarvitse edes mainostaa olemassaoloaan. Hyllyttämään pääsee yläkouluikäisetkin jo tet-viikon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Nuo hyllytykset tehdään aikaisin aamulla. Työvuoro yleensä 6-12, joskus 6-10 tai 6-14.
ainakin ne kaupat missä käyn yöaikaan, hyllyttävät just silloin, 24h kaupat.
Hauska kun moni pitää omaa hyllytys työtään jonkinlaisena raskaana fyysikon työnä ja vielä haastavissa olosuhteissa 😅🤦😂😂
-Ex-raksamies nykyinen hyllyttäjä.
Minun työpäivä alkaa puolen päivän aikaan, kun kuormat tulee. Eli riippuu tuotteesta mihin aikaan hyllytetään. Minä hyllytän panimotuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan palkkaisi osatyökykyistä jos terveitäkin on tarjolla?🤷
Näinpä. Samoin jos vastakkain on joku viisikymppinen ja välivuotta viettävä nuori, niin kumpikohan valitaan.
Tai palkaton harjoittelija.
Olen yli viiskymppinen ja tehnyt tätä työtä useamman vuoden. Ei ole hakijoita kun tarvitsisi lomantuuraajaa.
Näinpä. Samoin jos vastakkain on joku viisikymppinen ja välivuotta viettävä nuori, niin kumpikohan valitaan.