Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua ihastua enää ikinä, sillä jätetyksi tuleminen vie lähes hengen

Vierailija
13.06.2024 |

Erosin ex miehestä n.1.5 vuotta sitten. Se oli täyttä vuoristorataa sen koko 19 vuotta. No se ei oikeastaan tuntunut kuin ehkä pari viikkoa ja sen jälkeen en oikeastaan miestä enää edes ajatellut. N. 6kk päästä ihastuin toden teolla mieheen, joka ei äkkiseltään mitenkään vastannut mitenkään ihanne mieheni määritelmää. Mieskin tuntui olevan kovasti ihastunut minuun ja kaikki tuntui aivan muulta mihin olin ennen tottunut. Siinä sitten leijuin kesän ja syksyn, kunnen mies alkoi selkeästi hetkittäin ottamaan etäisyyttä. Tammikuussa hän sitten kertoi palaavansa ex vaimonsa luo ja tämä olisi tässä. Minä murruin aivan täysin, vaikka en sitä miehelle näyttänytkään. Siis tuntui että kaikki musteni. Olin 2kk sairaslomalla, koska en päässyt ylös sängystä ja valvoin yöt itkien. Vieläkään en ole kunnolla työkuntoinen ja kaikki arkiaskareet jää tekemättä. Äsken imuroin ekan kerran yli 5 kuukauteen. Jotenkin tuntuu, että elämässäni ei ole mitään mistä nauttisin. Olen uinut niin synkissä vesissä, että en viitsi edes sanoa. Ketään ystäviä minulla ei ole, joille voisin puhua tai tehdä jotain. 

N.52

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko elämä ja onni ei koskaan saisi olla pelkästä parisuhteesta kiinni. 

Mä tykkään tästä nykyisestä polvesta. Otetaan oikeasti opiksi vanhempien tekemistä virheistä eikä rynnätä suinpäin suhteisiin. Somessa jylläävä 4b movement ja decenter men liike tervehdyttää deittimarkkinoita.

Vierailija
22/29 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia. Kovia paikkoja nuo ovat. Minullekin kävi eroni jälkeen miltei täysin samoin. Rakastuin korviani myöten ja satutin vain itseni. Mikäli sinulla ei tosiaan ole kenelle puhua, niin hyvä kun keskustelet edes täällä. Vertaisia varmasti löytyy. Eettisistä syistä en voi syvällisemmin keskustella kanssasi asiasta, mutta vertaistuki on parempi kuin ei tukea ollenkaan. Psyk.sh.

Mikä psykiatrinen sairaanhoitaja sinä täällä olet :D Ihan tavallinen mt-ongelmainen, yksinäinen mamma vain. Et taida edes työelämässä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka koko elämä ja onni ei olisi pelkän parisuhteen varassa, voi se parisuhde silti haavoittaa syvästi. 

Vierailija
24/29 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Mä olen aina surrut oman aikani erojen jälkeen. Nyt olen parisuhteessa ja näyttää kestävän pitkään.

54v.

Vierailija
25/29 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ihastu komeaan mieheen koska ne aina etsii kauniimpaa naista ja sinä olet tavis joten tulet aina jätetyksi.. Laske siis rimaa tavis tasolle koska tavis miehet ei naista jätä.

Sellainen aivopieru sieltä sitten. Kyllä yhtälailla tavismiehet jättää naisia ja täysin harhaista väittää muuta. Itse tulin tavismiehen jättämäksi ja tiedän monia tavismiehiä jotka ovat olleet jättäjiä.

Vierailija
26/29 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin seurustelun kokonaan pois kun minut jätettiin 10 vuotta sitten. Niin koville se otti että vannoin että ei koskaan enää.

Vierailija
27/29 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ihastu komeaan mieheen koska ne aina etsii kauniimpaa naista ja sinä olet tavis joten tulet aina jätetyksi.. Laske siis rimaa tavis tasolle koska tavis miehet ei naista jätä.

Sellasta potaskaa sieltä. Kyllä tavismieskin jättää. 

Vierailija
28/29 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavis mies ei jätä koska ei saa naista edes parisuhteeseen.

Vierailija
29/29 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavis mies ei jätä koska ei saa naista edes parisuhteeseen.

Missä todellisuudessa sä oikein elät? Miksi sulla on tuollaisia harhoja?

Monella tavismiehellä on puoliso ja kyllä tavismiehetkin on jättäjiä eikä vain naiset. Olet joko typerä trolli tai sitten täysin todellisuudesta vieraantunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä