Juoksin kovempaa kuin naislenkkeilijä aamulenkillä, ja ohittaessani sen annoin pienen...
Kommentit (10)
Minä tyydyin vain ihailemaan kaukaa mahtavia saliperseitä ja -reisiä.
M50
Mä juoksin nopeampaa kuin joku rändom mies. Ohittaessani osoitin hänen haarojen väliin ja naurahdin. T nainen
Aina kun näen naislenkkeilijän niin spurttaan ohi ja kurvaan seuraavasta risteyksestä pois tieltä. Näin nainen saa vaikutelman kuinka kova kuntoisena miehenä crocsit jalassa juoksin nopeampaa. Kiva ottaa juoksijanaisilta luulot pois 😎
Olen aamulenkillä vertaillut naisia ja muutin naisihannettani. Vaikka vaaleista eli akateemisista naisista pidänkin, yllättäen on punatukkaisilla naisilla, siis ei-akateemisilla naisilla, ylivoimaisesti paremman tissit, perseet ja reidet. Asiasta tekee hankalan se, että kyllä naisen pitää olla akateeminen, mutta minkäs reaalimaailmalle teet. Kaikkea ei voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun näen naislenkkeilijän niin spurttaan ohi ja kurvaan seuraavasta risteyksestä pois tieltä. Näin nainen saa vaikutelman kuinka kova kuntoisena miehenä crocsit jalassa juoksin nopeampaa. Kiva ottaa juoksijanaisilta luulot pois 😎
Siinä nainen ihmettelee vaikka päivittäin juoksee 10km lenkkejä niin paksu ukko persvako vilkkuen juoksee ohi nortti suussa 😅
Vierailija kirjoitti:
Mä juoksin nopeampaa kuin joku rändom mies. Ohittaessani osoitin hänen haarojen väliin ja naurahdin. T nainen
Mä katson kaikkia miehiä aina nenänvartta pitkin.
Aivan kun naista kiinnostaisi juoksu lenkillä mitä joku random äijä tekee.
Meillä oli aikoinaan töissä joku 50 v nainen, oli yleensäkin raivopäinen. Juoksi yli 2800 Cooperissa. Oli joskus 30 v iässä eronnut ja alkanut eroraivossaan urheilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä luulekaan, että paljon juoksua harrastanut hurahtaa uskomaan tuota. Maastot ja reitit tulee niin tutuiksi, että tietää kyllä milloin joku fuskaa. Eikä sitä kyllä usko hetkeäkään, että joku isomahainen mies jaksaa ylläpitää sitä vauhtia. Kovalla kunnolla kannattaa elvistellä sitten kun on varma että se takana tuleva nainen ei ota kiinni ja jaksaa häämöttää näkökentässä jokusen tovin ilman että juoksee puskaan piiloon.
Luuletko sinä tosissasi, että juoksua harrastavat juoksevat sen takia, että yrittävät olla parhaita tuolla? Sitä olisi moneen kertaan jo lopetettu jos se olisi asian pointti.
Oi kuinka herttainen äijänkäppyrä olet