Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten mielestä nilkkasukat ovat nolot

Vierailija
13.06.2024 |

https://www.hs.fi/video/art-2000010494521.html

No, minun nuoruudessani juuri nuo pitkävartiset valkoiset tennissukat olivat (ja ovat) junttimaiset, urheilukentänt ulkopuolella. Suomalaisethan olivat surullisenkuuluisia siitä, niitä pidettin jopa pukukengän kanssa. Ja takaan, että muutaman helsinkiläisteinin mielipide ei ole koko totuus. Minusta tennarin kanssa sukan ei tule näkyä. 

Eikä tuo videolla näkyvä Nykäs-takatukka ole ollut tyylikäs neljäänkymmenee vuoteen 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikäli nuoret ovat tällä kertaa oikeassa, että kunnon urheilusukkien kanssa ei tule niin helposti rakkoja kengistä.

Sukat ja korkkarit!

Ne juuri ovat nilkkasukat, nuoriso ei edes tiedä mikä on nilkkasukka. 

Vierailija
42/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheinta on se, kun vedetään sukat trikoiden päälle. Näyttää siltä kuin oltaisiin kalsarit jalassa liikenteessä. En käsitä miten itse eivät näe sitä. 

Ovat oppineet päiväkodissa pukemaan sukkalukon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheinta on se, kun vedetään sukat trikoiden päälle. Näyttää siltä kuin oltaisiin kalsarit jalassa liikenteessä. En käsitä miten itse eivät näe sitä. 

En ole nähnyt tätä lookia missään muualla kuin Suomessa. Todella tökerön näköistä. 

Vierailija
44/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks nilkkasukan määrittely muuttunut? Tolla toimittajallahan OLI NILKKASUKAT itsellään! Ennen ainakin polvisukista seuraavat alaspäin oli nilkkasukat (lyhyellä tai pitemmällä varrella), siitä pienemmät oli varrettomat sukat ja vielä pienemmät ne joissa on kangasta ainoastaan varpaista kantapäähän eli avokassukat. 

Ja todellakin,  ketä kiinnostaa mikä sukka on nyt muotia?

En tiedä milloin olisi muuttunut, mutta ainakin minä 35-vuotias olen pitänyt nilkkasukkina näitä varrettomia sukkia. Ne, jotka toimittajalla oli, niin olivat varrelliset urheilusukat. 

Vierailija
45/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis

Vierailija
46/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt tätä lookia missään muualla kuin Suomessa. Todella tökerön näköistä. 

Miltei kaikilla naisilla kuntosaleilla. 

Vierailija
47/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Adidaksen osakkeenomistaja nauraa matkalla pankkin, kun aivottomat teinit ostaa ylihintaisia lenkkareita ja niihin ylihintaisia pas*asukkia näyttääkseen muodikkaalta.

Omilla aivoilla ajattelu, no, se on harvemmin ollut muodissa.

Vierailija
48/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks nilkkasukan määrittely muuttunut? Tolla toimittajallahan OLI NILKKASUKAT itsellään! Ennen ainakin polvisukista seuraavat alaspäin oli nilkkasukat (lyhyellä tai pitemmällä varrella), siitä pienemmät oli varrettomat sukat ja vielä pienemmät ne joissa on kangasta ainoastaan varpaista kantapäähän eli avokassukat. 

Ja todellakin,  ketä kiinnostaa mikä sukka on nyt muotia?

En tiedä milloin olisi muuttunut, mutta ainakin minä 35-vuotias olen pitänyt nilkkasukkina näitä varrettomia sukkia. Ne, jotka toimittajalla oli, niin olivat varrelliset urheilusukat. 

Minusta on loogisempaa jos nilkkasukiksi kutsutaan sellaisia sukkia jotka yltävät nilkkaan asti.

Vierailija
49/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomerina en nyt tajua koko nilkkasukkajuttua. Tämän ikäinenhän tepastelee kaikenlaisissa sukissa pl sukkahousut.

Vierailija
50/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutiskynnys ylittyi jälleen!

Vierailija
51/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just niin! Tuo kalsarit ja sukat lahkeiden päällä -yhdistelmä oli lapsena aina toppahousujen tai farkkujen alla talvella, ja kotiin tullessa riisuttiin ne päällyshousut ja hengailtiin kalsarit ja sukat jalassa. Ulos tai ihmisten ilmoille ei tuossa vaatetuksessa olisi kehdannut, mutta nyt se on muotia 😂

Vierailija
52/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole vain muutaman helsinkiläisteinin mielipide vaan jenkkiteinejä myöten nuorison mielestä nilkkasukat on nyt nolot. 

Teinit pitää mieluummin hikistä jalkaa paljaassa kengässä jolloin koko kenkä alkaa haista jalkahielle. Epähygienistä. Sukan voi sentään pestä.,,,,

Vierailija
53/53 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole vain muutaman helsinkiläisteinin mielipide vaan jenkkiteinejä myöten nuorison mielestä nilkkasukat on nyt nolot. 

Teinit pitää mieluummin hikistä jalkaa paljaassa kengässä jolloin koko kenkä alkaa haista jalkahielle. Epähygienistä. Sukan voi sentään pestä.,,,,

Mitä välii?