Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten mielestä nilkkasukat ovat nolot

Vierailija
13.06.2024 |

https://www.hs.fi/video/art-2000010494521.html

No, minun nuoruudessani juuri nuo pitkävartiset valkoiset tennissukat olivat (ja ovat) junttimaiset, urheilukentänt ulkopuolella. Suomalaisethan olivat surullisenkuuluisia siitä, niitä pidettin jopa pukukengän kanssa. Ja takaan, että muutaman helsinkiläisteinin mielipide ei ole koko totuus. Minusta tennarin kanssa sukan ei tule näkyä. 

Eikä tuo videolla näkyvä Nykäs-takatukka ole ollut tyylikäs neljäänkymmenee vuoteen 

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret on vasta vähän aikaa sitten oppineet irti vaipoista ja nyt he neuvovat muita pukeutumisessa? 

Vierailija
22/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa on tosiaan, talvella oli 25 astetta pakkasta ja pysäkillä nuoret kesätennareissa ilman sukkia, nenänpää sinisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voisi jo hyväksyä kaikki sukat, tylsää alkaa rajaamaan pois oikeastaan mitään. Pukekaa mitä haluatte mutta tiettyihin tilanteisiin täytyykin pukeutua hieman rajaten kuten tiedätte.

Vierailija
24/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli nuoret ovat tällä kertaa oikeassa, että kunnon urheilusukkien kanssa ei tule niin helposti rakkoja kengistä.

Sukat ja korkkarit!

Vierailija
25/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiviäkin kiinnostaa nuorison mielipiteet.

Niiden omakuva on vielä niin nolo että se ulkoistetaan milloin mihinkin.

Vierailija
26/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorison muoti on ihan naurettavaa, joten ei kiinnosta heidän mielipiteet pukeutumiseen liittyen. 

Vierailija
27/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret on vasta vähän aikaa sitten oppineet irti vaipoista ja nyt he neuvovat muita pukeutumisessa? 

Ovathan he jo päättäneet aika paljon omien perheidensäkin asioista huoltajien puolesta jo pitkän aikaa. Tämä Suomi on lasten rakentama maailma jota pyörittää sadistien katkeran julma eliitti.

Vierailija
28/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikäli nuoret ovat tällä kertaa oikeassa, että kunnon urheilusukkien kanssa ei tule niin helposti rakkoja kengistä.

Sukat ja korkkarit!

Toimii kuten moni muukin ihmettelyasianne.

Vierailija
29/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, 10-15v päästä sitten taas varrettomat sukat kehiin. Ja ihan kaikki muukin mikä muotimaailmassa kiertää loputonta ympyräänsä.

Vierailija
30/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimittaja puhuu nilkkasukista kun tarkoittaa varrettomia sukkia. Vai onko uuden sukupolven nilkka noin kantapään kohdalla!

Jep, varrettomia nimenomaan tarkoitettiin, itselläkin epähuomiossa väärin. 

AP

Vierailija
31/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti ei kiinnosta muotivinkit väeltä jotka pitävät juoksulenkkareita juhlakenkinä.

Vierailija
32/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nilkkasukan määrittely muuttunut? Tolla toimittajallahan OLI NILKKASUKAT itsellään! Ennen ainakin polvisukista seuraavat alaspäin oli nilkkasukat (lyhyellä tai pitemmällä varrella), siitä pienemmät oli varrettomat sukat ja vielä pienemmät ne joissa on kangasta ainoastaan varpaista kantapäähän eli avokassukat. 

Ja todellakin,  ketä kiinnostaa mikä sukka on nyt muotia?

Vierailija
33/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret pitävät aina nolona suunnilleen omien vanhempiensa ikäisten pukeutumistyyliä. Normaalia teinien irtiottoa ja tarvetta kuulua omanikäisten porukoihin. Kyllä on muuten uutisaiheet taas vähissä

Vierailija
34/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa hyvä asia, jos pitkät sukat pysyisivät nuorilla muodissa. Talvella on ollut paha nähdä ulkona bussipysäkillä -20 asteen pakkasessa teinit nilkat paljaina, jospa nyt olisi edes nilkoille vähän suojaa kylmältä. 

Vierailija
35/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheasti ei kiinnosta muotivinkit väeltä jotka pitävät juoksulenkkareita juhlakenkinä.

Juurikin tämän vuoksi jotenkin provosoiduin tästä 😀 Ja huvittavaa todella, luulevat varmaan että ovat keksineet itse tuon takatukka+amisviiksi -kombonkin. 

Vierailija
36/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukka kuin sukka suojaa kalliita kenkiä.  Ellei niitä voi pestä. 

Vierailija
37/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ihanaa olla kolmekymppinen. 

Älä muuta sano! :D Hitto, olin jo melkein unohtanut miten kovat paineet oli teini-iässä pukeutumisen ja ulkonäön suhteen. 

Vierailija
38/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kai tosi vanhanaikainen, mutta olen aina luullut että nilkkasukat on ne normaalit varrelliset sukat, niistä pidempi versio on polvisukat ja ne mitä toimittaja nyt nimittää nilkkasukiksi on varrettomat sukat.

Vierailija
39/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheinta on se, kun vedetään sukat trikoiden päälle. Näyttää siltä kuin oltaisiin kalsarit jalassa liikenteessä. En käsitä miten itse eivät näe sitä. 

Vierailija
40/53 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheinta on se, kun vedetään sukat trikoiden päälle. Näyttää siltä kuin oltaisiin kalsarit jalassa liikenteessä. En käsitä miten itse eivät näe sitä. 

Tyylitietoisimmat laittavat vielä korkkarit jalkaan.