Nuorten mielestä nilkkasukat ovat nolot
https://www.hs.fi/video/art-2000010494521.html
No, minun nuoruudessani juuri nuo pitkävartiset valkoiset tennissukat olivat (ja ovat) junttimaiset, urheilukentänt ulkopuolella. Suomalaisethan olivat surullisenkuuluisia siitä, niitä pidettin jopa pukukengän kanssa. Ja takaan, että muutaman helsinkiläisteinin mielipide ei ole koko totuus. Minusta tennarin kanssa sukan ei tule näkyä.
Eikä tuo videolla näkyvä Nykäs-takatukka ole ollut tyylikäs neljäänkymmenee vuoteen
Kommentit (53)
Noloa on tosiaan, talvella oli 25 astetta pakkasta ja pysäkillä nuoret kesätennareissa ilman sukkia, nenänpää sinisenä.
Mun mielestä voisi jo hyväksyä kaikki sukat, tylsää alkaa rajaamaan pois oikeastaan mitään. Pukekaa mitä haluatte mutta tiettyihin tilanteisiin täytyykin pukeutua hieman rajaten kuten tiedätte.
Sikäli nuoret ovat tällä kertaa oikeassa, että kunnon urheilusukkien kanssa ei tule niin helposti rakkoja kengistä.
Sukat ja korkkarit!
Vierailija kirjoitti:
Kiviäkin kiinnostaa nuorison mielipiteet.
Niiden omakuva on vielä niin nolo että se ulkoistetaan milloin mihinkin.
Nuorison muoti on ihan naurettavaa, joten ei kiinnosta heidän mielipiteet pukeutumiseen liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret on vasta vähän aikaa sitten oppineet irti vaipoista ja nyt he neuvovat muita pukeutumisessa?
Ovathan he jo päättäneet aika paljon omien perheidensäkin asioista huoltajien puolesta jo pitkän aikaa. Tämä Suomi on lasten rakentama maailma jota pyörittää sadistien katkeran julma eliitti.
Vierailija kirjoitti:
Sikäli nuoret ovat tällä kertaa oikeassa, että kunnon urheilusukkien kanssa ei tule niin helposti rakkoja kengistä.
Sukat ja korkkarit!
Toimii kuten moni muukin ihmettelyasianne.
No, 10-15v päästä sitten taas varrettomat sukat kehiin. Ja ihan kaikki muukin mikä muotimaailmassa kiertää loputonta ympyräänsä.
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja puhuu nilkkasukista kun tarkoittaa varrettomia sukkia. Vai onko uuden sukupolven nilkka noin kantapään kohdalla!
Jep, varrettomia nimenomaan tarkoitettiin, itselläkin epähuomiossa väärin.
AP
Kauheasti ei kiinnosta muotivinkit väeltä jotka pitävät juoksulenkkareita juhlakenkinä.
Onks nilkkasukan määrittely muuttunut? Tolla toimittajallahan OLI NILKKASUKAT itsellään! Ennen ainakin polvisukista seuraavat alaspäin oli nilkkasukat (lyhyellä tai pitemmällä varrella), siitä pienemmät oli varrettomat sukat ja vielä pienemmät ne joissa on kangasta ainoastaan varpaista kantapäähän eli avokassukat.
Ja todellakin, ketä kiinnostaa mikä sukka on nyt muotia?
Nuoret pitävät aina nolona suunnilleen omien vanhempiensa ikäisten pukeutumistyyliä. Normaalia teinien irtiottoa ja tarvetta kuulua omanikäisten porukoihin. Kyllä on muuten uutisaiheet taas vähissä
Periaatteessa hyvä asia, jos pitkät sukat pysyisivät nuorilla muodissa. Talvella on ollut paha nähdä ulkona bussipysäkillä -20 asteen pakkasessa teinit nilkat paljaina, jospa nyt olisi edes nilkoille vähän suojaa kylmältä.
Vierailija kirjoitti:
Kauheasti ei kiinnosta muotivinkit väeltä jotka pitävät juoksulenkkareita juhlakenkinä.
Juurikin tämän vuoksi jotenkin provosoiduin tästä 😀 Ja huvittavaa todella, luulevat varmaan että ovat keksineet itse tuon takatukka+amisviiksi -kombonkin.
Sukka kuin sukka suojaa kalliita kenkiä. Ellei niitä voi pestä.
Vierailija kirjoitti:
Niin ihanaa olla kolmekymppinen.
Älä muuta sano! :D Hitto, olin jo melkein unohtanut miten kovat paineet oli teini-iässä pukeutumisen ja ulkonäön suhteen.
Olen nyt kai tosi vanhanaikainen, mutta olen aina luullut että nilkkasukat on ne normaalit varrelliset sukat, niistä pidempi versio on polvisukat ja ne mitä toimittaja nyt nimittää nilkkasukiksi on varrettomat sukat.
Kauheinta on se, kun vedetään sukat trikoiden päälle. Näyttää siltä kuin oltaisiin kalsarit jalassa liikenteessä. En käsitä miten itse eivät näe sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kauheinta on se, kun vedetään sukat trikoiden päälle. Näyttää siltä kuin oltaisiin kalsarit jalassa liikenteessä. En käsitä miten itse eivät näe sitä.
Tyylitietoisimmat laittavat vielä korkkarit jalkaan.
Nuoret on vasta vähän aikaa sitten oppineet irti vaipoista ja nyt he neuvovat muita pukeutumisessa?