Nuorten mielestä nilkkasukat ovat nolot
https://www.hs.fi/video/art-2000010494521.html
No, minun nuoruudessani juuri nuo pitkävartiset valkoiset tennissukat olivat (ja ovat) junttimaiset, urheilukentänt ulkopuolella. Suomalaisethan olivat surullisenkuuluisia siitä, niitä pidettin jopa pukukengän kanssa. Ja takaan, että muutaman helsinkiläisteinin mielipide ei ole koko totuus. Minusta tennarin kanssa sukan ei tule näkyä.
Eikä tuo videolla näkyvä Nykäs-takatukka ole ollut tyylikäs neljäänkymmenee vuoteen
Kommentit (53)
Kiviäkin kiinnostaa nuorison mielipiteet.
Mä pukeudun juuri niinkuin huvittaa, oli se toisten mielestä hyvä tai ei. Pidän ihan normi tennissukkia shortsien kanssa ja tennareiden, lenkkareiden, saappaiden jne kanssa
Ei tuo ole vain muutaman helsinkiläisteinin mielipide vaan jenkkiteinejä myöten nuorison mielestä nilkkasukat on nyt nolot.
Niin siis varrettomat sukat.
Nilkkasukat ovat ne, joissa on varsi.
Minua ei kiinnostanut nuorena toisten nuorten mielipiteet, pukeuduin miten halusin ja pidin asioista joista pidin. Sama juttu näin aikuisena.
Mutta ei ole yhtään noloa vetää urheilusukat trikoiden lahkeiden päälle ja trikoita pers- ja plluvakoon?
Aina kiinnostanut mitä nuoret ajattelee pukeutumisesta. Not.
No nuoret nyt nolostelee milloin mistäkin.
Voi että noi kaksi mattinykästä tuossa (Otto ja Oskari) :D itsestä tuo näyttää enää huvittavalta kun on nähnyt sen ekan kierroksen jolloin tuo tyyli oli trendikästä. Tältäköhän mun äidistä tuntui kun joskus ysärillä kaivoin sen 60-luvun minihameita ja leveälahkeisia housuja meidän vintistä.
Minulle sukat on vain sukkia. Kerran ostin vahingossa näitä varrettomia, onko nw nyt sitten nilkkasukkia? Eihän niillä tee mitään. Talvella nilkat paljaana.
Ihanaa että voi taas vetää sukan varret housujen päälle ja olla muodikas! Siis oikeasti. Se on niin käytännöllistä.
Toimittaja puhuu nilkkasukista kun tarkoittaa varrettomia sukkia. Vai onko uuden sukupolven nilkka noin kantapään kohdalla!
Muoti muuttuu, tyyli on ikuista. Tilanteeseen sopivat, omalle kropalle istuvat leikkaukset ja värit vaatteissa ovat aina in. Ainakin jos ei teineiltä kysytä.
Vierailija kirjoitti:
Toimittaja puhuu nilkkasukista kun tarkoittaa varrettomia sukkia. Vai onko uuden sukupolven nilkka noin kantapään kohdalla!
Vai onko nilkkasukka sellainen lenkki mikä peittää vain nilkan?
Mutta salipilluhousut on toooooooosi jees.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole vain muutaman helsinkiläisteinin mielipide vaan jenkkiteinejä myöten nuorison mielestä nilkkasukat on nyt nolot.
Ja siitä huolimatta miljoonat ellei miljardit ihmiset jatkavat nilkkasukkien käyttöä vaikka peräti jonkun jenkkiteinilauman mielestä ne olisivat "out". Teineillä on aina ollut kaikenlaisia outoja muoti-ilmiöitä. Ainakin tämä on turvallisempi kuin esimerkiksi se itsensä kuristaminen hengiltä -villitys. Uutisoinnin arvoinen tämä sukka-asia tosin ei ole ja eiköhän suunnilleen 100% näistäkin teineistä palaa nilkkasukkien käyttäjiksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi että noi kaksi mattinykästä tuossa (Otto ja Oskari) :D itsestä tuo näyttää enää huvittavalta kun on nähnyt sen ekan kierroksen jolloin tuo tyyli oli trendikästä. Tältäköhän mun äidistä tuntui kun joskus ysärillä kaivoin sen 60-luvun minihameita ja leveälahkeisia housuja meidän vintistä.
Muovikassit kruunaavat kokonaisuuden 😎.
Heil Hitler!