Tältä Sofia Tuomola ja Ella Toivainen näyttävät Turkissa tehtyjen kauneusleikkauksien jälkeen
Nuohan oli molemmat oikein nättejä ennen. Ja nyt.. aika karsee lopputulos
https://www.is.fi/viihde/art-2000010481090.html?utm_source=rtb_sisainen…
Kommentit (490)
Vierailija kirjoitti:
Ellalla on matala, jätkämäinen ääni. Vähänkö kumoaa kirurgiset toimenpiteet.
Niin on Hannele Laurillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Ella löytänyt poikaystävän
Onko esitellyt uuden poikakamun jossain? Hei, tosi kiva homma hänelle, rakkautta kaipaamme kokainen..
Kokaista rakkautta 😂
Vierailija kirjoitti:
no tuolla ellallakin (=eetulla) on mies ja vielä hyvännäkönen ja hyväkroppainen sellainen. en kyllä ymmärrä onko tuo mies sitten bi kun panee häntä perseeseen kun eetulla vielä lerssi (omien sanojensa mukaan "jäätävä leka") tallella. itse olen ihan syntyjäni nainen ja miestä en ole saanut koskaan että pakko myöntää että kyllä mä kateellinen olen...
"Miehellä" on ladyboy-fetissi. Joillakin on, matkailevat sitten Thaimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihailevat tätä transnaista.
On ze gauhee.
Oliko tämä Sofia Tuomola aiemmin nimeltään Sofia Ruusila?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko esitellyt uuden poikakamun jossain? Hei, tosi kiva homma hänelle, rakkautta kaipaamme kokainen..
Kokaista rakkautta 😂
No ei kai sitä nyt selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko poikakamu ollut aiemmin tyttö? Tuollaisiahan tapauksia tunnetaan. Kaksi sekaisin olevaa kohtaavat toisensa.
Heteropari pikku tvistillä. Jos "poikkiksella" on sisärojut tallella ja "tyttiksellä" sapeli ja kuulat, niin he voivat saada äidin siittämiä ja isän synnyttämiä lapsia.
Ihan kivaa, että jotkut on ulkonäköönsä tyytyväisiä. Tälleen naisena silti ottaa päähän, että nää jantterit ottaa naisena olemisen mukavat ja kevyet puolet, mutta ikävistä jutuista eivät tiedä eivätkä tule koskaan tietämään mitään. Ei ole PMS:ää, ei kuukautis- tai ovulaatiokipuja, ei raskauden vaivoja. Ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan Santeri Tuomola
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellalla on matala, jätkämäinen ääni. Vähänkö kumoaa kirurgiset toimenpiteet.
Niin on Hannele Laurillakin.
Hannele Lauri on siis sun logiikalla transmies?
Vierailija kirjoitti:
no tuolla ellallakin (=eetulla) on mies ja vielä hyvännäkönen ja hyväkroppainen sellainen. en kyllä ymmärrä onko tuo mies sitten bi kun panee häntä perseeseen kun eetulla vielä lerssi (omien sanojensa mukaan "jäätävä leka") tallella. itse olen ihan syntyjäni nainen ja miestä en ole saanut koskaan että pakko myöntää että kyllä mä kateellinen olen...
Miksi naisen tarvitsisi olla kateellinen, jos kaksi homomiestä löytää toisensa? Eihän naiset kuulu edes samaan deittailupooliin.
Saa nähdä, kuinka pitkään tuolle Ellan miehelle kelpaa naisen näköinen mies. Kun kerran pääsee miehen makuun, niin ehkä sieltä kaapista uskaltaa vihdoinkin ihan rehellisesti tulla ulos ja siirtyä ihan miehen näköisiin miehiin. Tätähän Sofiakin jollain videollaan valitti, kuinka hän teki kaikista ihastuksistaan homoja. No todellisuudessa Sofia ei tehnyt kenestäkään homoa, vaan ne miehet olivat homoja jo alunperin. Sofia oli heille astikivi miesten maailmaan.
Transnaisten suurin ihailijajoukko on tietenkin GAMP-miehet, mutta heidän kiinnostuksensa luonteeltaan niin fetisistinen, että heidän kanssaan transnaiset harvemmin sitovat romanttisia suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Ellan poikaystävä on jyrianton ig:ssä.
Ensimmäisenä tuosta miehestä tuli mieleen Temptation Island.
mun naama näytti kerran tolta, kun ampiainen pisti ja naama turposi
Miten te kehtaatte mennä haukkumaan toisten ulkonäköä heidän Youtube-kanavalle? Missä teidän käytöstavat?
Vierailija kirjoitti:
Miten te kehtaatte mennä haukkumaan toisten ulkonäköä heidän Youtube-kanavalle? Missä teidän käytöstavat?
Miten te kehtaatte myydä perseen ja munan hajuisia housuja vanhoille setämiehille ja vielä ylpeänä kertoa siitä iltapäivälehdille? Tarvitsette molemmat laitoshoitoa. Tehdään teistä vielä miehiä tai vähintään kauniita bottompoikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan Santeri Tuomola
Santeri oli söpö kundi 10 vuotta sitten. Olis kelvannut mulle poikakaveriksi. Ja olis saanut tyttöillä miten paljon haluaa.
Mitäköhän terveysvaivoja nuo leikkaukset vielä aiheuttaa?
Turkkilaiselta voisi ostaa kebabin tai nahkatakin.