Elämä teiniperheessä ja "Pakkoseksi" aina kun tilaisuus tulee. Onko muilla ajatuksia tästä?
Meillä on kolme 13-18 -vuotiasta teiniä, jotka viettävät aikaansa ehkä tavallisia teinejä enemmän kotona. Olemme mieheni kanssa molemmat ihmisiä, joille seksin harrastaminen on käytännössä mahdotonta (minä voisin joskus aamuisin kuvitella, mutta mies ei pysty) lasten ollessa hereillä kotona ja näin ollen tilaisuuksia seksille tulee äärimmäisen harvoin. Tästä johtuen ollaan ajauduttu tilanteeseen, että seksiä on ikäänkuin "pakko" harrastaa aina, kun olemme keskenämme, koska seuraavaan tilaisuuteen voi mennä monta viikkoa. Erityisesti mies olettaa näin. Minua tämä on alkanut ahdistaa kovasti. En ole koskaan ollut "heti valmis" -tyyppiä ja seksitunnelmaan pääsy vaatii minulle tietynlaista tunnelmaa ja myös sen aktiivista virittelyä. Ymmärrän täysin, että seksielämää on ylläpidettävä parisuhteessa aktiivisesti erityisesti ruuhkavuosina ja itsekin haluan näin tehdä, mutta silti tämä tuntuu ahdistavalta.
Onko muilla samanlaisia ajatuksia?
Kommentit (31)
Tuttu tilanne. Kun ne himot keräytyvät ja keräytyvät, ei oikein aina muista että pitää olla kynttiläillallista yms. ennen yhdyntään pääsemistä ;-). Olen vuosien varrella jopa myös oppinut että naiset kaipaavat pääsääntöisesti enemmän leikittelyjä ja tunnelmaan pääsemistä. Jos joku vääryys kaihertaa, niin se on myös este fiiliksille. Hyviä neuvoja tässä aikaisemmin! Tsemppiä, ja höyryävän kuumaa, kiimaista ja rakastunutta seksiä aina kun tilaisuus tulee :-)
Vierailija kirjoitti:
Tuttuja ajatuksia. Harvinaisen huonoa pakkoseksiä on tullut harrastettua tuon takia.
Nyt, kun enää yksi teini asuu kotona, ei enää jaksa vaivautua tuohon. Itseäni itse asiassa vähän harmittaakin, kun nyt niitä pitkiäkin kahdenkeskisiä hetkiä olisi, mutta usein aika tuhrautuu johinkin tyhmään, jos en suoraan vaadi sitä seksiä. Jos siis aikaa on vaikka 2 pv, niin luulisi jossain vaiheessa fiiliksen tulevan, mutta miehen mielestä on tärkeämpää katsoa vaikka telkkaa.
Vähemmän haluava määrittelee tahdin. Yleensä nainen on se vähemmän haluava, mutta teillä se on miehesi. Pitkiä, kehdenkeskisiä hetkiä tulee jatkossa olemaan yhä enemmän kun viimeinenkin jälkeläinen muuttaa omilleen, mutta ei se sitä tarkoita että sitä seksiä olisi yhtään enemmän. Seksin määrä on tuossa iässä laskeva, oli teinejä tai ei. Tilanteenne tasoittuu vaihdevuosien myötä, silloin ei enää huvita sinuakaan.
Kai niitä teinien menoja joskus voi vähän ennakoida - ehkä voisitte virittää tunnelmaa vaikka lähettämällä toisillenne kiihottavia viestejä tms? Tai sitten, kuten joku ehdotti, keksikää joku paikka kodin ulkopuolella, jossa harrastaa seksiä.
Kyllähän mies siinä mielessä on oikeassa, että jos mahdollisuuksia on vhän, niin niihin kannattaa tarttua, tai muuten huomaa, ettei seksiä enää ole ollenkaan. Minkälaista valmistelua sinä kaipaisit, tai onko mitään, miten fiiliksen saisi nousemaan?
Vierailija kirjoitti:
Teinit pysyy ihan varmasti omissa huoneissaan iltaisin eikä tule lähellekään vanhempien maakuuhuonetta kun vanhemmat menee nukkumaan. Mikä ihmeen vaikeus siinä on harrastaa seksiä Teinit olettaa muutenkin että vanhemmat harrastaa seksiä. Meillä teinit ei tai lapset eivat koskaan haitanneet seksin harrastaminsta. Nukkumaan mennessä aina kun teki mieli. Ihan normaalia vanhempien elämää. Jos menee vaikeaksi eika oma usko riitä, niin lukko makuuhuoneen oveen.
Olen eri, mutta ainakin itse koen tylsäksi sellaisen seksin, jossa pitää koko ajan hissutella. Ei voi pitää ääntä, ei voi harrastaa bdsm:ää... sellaista varovaista vaniljaa vaan.
Tuttua on. Meillä kotiseksi loppui käytännössä kokonaan, kun teinipoikamme yllätti heräämällä keskellä yötä ja tulemalla olohuoneeseen kesken leikkien. Ihan normaalia vaniljaa oli menossa, mutta hän jostain syystä järkyttyi ihan valtavasti näkemästään, tuli ihan itku ja raivo.
Joitain vuosia harrastimme "pakkoseksiä", eli aina reissuilla, vaikkei kumpaakaan olisi haluttanut. Etenkin omat haluni ovat liki kadonneet, taustalla on mm. sairastelua. Jossain kohtaa huomasin, että pakkoseksi tuntui äärimmäisen pahalta, liki raiskaukselta, vaikkei tilanteisiin koskaan mitään pakottamista tai satuttamista liittynytkään. Koin, että petin itseni, kun toimin vastoin kaikkia halujani. Libidoni on aina ollut matala, enkä ole koskaan oikein nauttinut seksistä, siis kenenkään kanssa.
Ratkaisua minulla ei ole tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinit pysyy ihan varmasti omissa huoneissaan iltaisin eikä tule lähellekään vanhempien maakuuhuonetta kun vanhemmat menee nukkumaan. Mikä ihmeen vaikeus siinä on harrastaa seksiä Teinit olettaa muutenkin että vanhemmat harrastaa seksiä. Meillä teinit ei tai lapset eivat koskaan haitanneet seksin harrastaminsta. Nukkumaan mennessä aina kun teki mieli. Ihan normaalia vanhempien elämää. Jos menee vaikeaksi eika oma usko riitä, niin lukko makuuhuoneen oveen.
Olen eri, mutta ainakin itse koen tylsäksi sellaisen seksin, jossa pitää koko ajan hissutella. Ei voi pitää ääntä, ei voi harrastaa bdsm:ää... sellaista varovaista vaniljaa vaan.
Niiin, meillä on ollut aina paljon läheisyyttä ja seksiä Ajatelutu aina toistemme parasta ja tyydytystä,, ei niinkään itseä. Mutta ainahan sitä voi ajatella vain itseä ja keksiä syitä jottei tarvitse itse vaivautua. Puolison haluista ja tyydytyksestä niin viis. Seksikään ei lopu vaihdevuosiin tai niiden loppumisiin. Vaimolla alkoi vaihdevuodet yli 25v sitten ja eilen viimeksi panetti ja halusi seksiä. Ei meillä kumpikaan ole itsekkäästi kieltäynyt seksistä jos toinen on halunnut.
Meillä saunominen pelasti nuo "teinivuodet". Kun lapsemme asuivat vielä kotona, niin pari kertaa viikossa menimme yhdessä saunomaan ja saunassa (+suihkussa) harrastimme seksiä, toki ääntelyä piti tuossakin kohtaa rajoittaa. Ja muuta kuin yhdyntää, eli hyväilyä ja suuseksiä, oli usein muuallakin kuin saunassa. Lähdimme myös välillä hotelli- ja vuokramökkiviikonloppujen viettoon, joissa annettiin palaa oikein kunnolla! Nyt lapset ovat jo muuttaneet pois opiskelemaan, joten on aivan mahtavaa, kun voimme rakastella vaikka keittiön pöydällä juuri silloin kuin tekee mieli!
Käyttäkää mielikuvitusta. Seksiä pitää ja saa harrastaa, muuten suhde näivettyy...
Viikonloppuna iskä ja äiti voi hyvin lähtee ruuan jälkeen päikkäreille. Ja koska ne on niin väsyneitä, niin jokainen pysyy ees tunnin huoneessaan/pihalla/ kaverilla jne, et saa nukkua. Viikonlopun päikkäreitä alkaa hauskasti oottaa sit aika pian. Mukavaa on myös joskus aamuisin nauttia ensin hyvästä käsihoidosta ja siirtyä sitten veskiin lukkojen taakse, jossa miehen vuoro nauttia.Meillä tosin veskiin ja pesuhuoneeseen käynti suoraan makkarista. Seksielämää pitää ruokkia, koska mitä pidemmäksi tauko venyy sitä vähemmän enää tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna iskä ja äiti voi hyvin lähtee ruuan jälkeen päikkäreille. Ja koska ne on niin väsyneitä, niin jokainen pysyy ees tunnin huoneessaan/pihalla/ kaverilla jne, et saa nukkua. Viikonlopun päikkäreitä alkaa hauskasti oottaa sit aika pian. Mukavaa on myös joskus aamuisin nauttia ensin hyvästä käsihoidosta ja siirtyä sitten veskiin lukkojen taakse, jossa miehen vuoro nauttia.Meillä tosin veskiin ja pesuhuoneeseen käynti suoraan makkarista. Seksielämää pitää ruokkia, koska mitä pidemmäksi tauko venyy sitä vähemmän enää tekee mieli.
Viimeinen lause on niin totta kuin vain voi olla. Seksittömyys ruokkii seksittömyyttä, ja toimii usein alkuna parisuhteen surmansyöksykierteelle.
Naidaan lähinnä iltaisin, pari kertaa viikossa. Varmaan useimmiten joku teini on hereillä, mutta ei viitsitä edes laittaa ovea lukkoon, vaikka lukko onkin. Ehkä tietävät, mitä tapahtuu. Teininä mun huone oli vanhempien huoneen vieressä, ja silloin tällöin kyllä tajusin, että siellä harrastetaan seksiä. Ei jäänyt traumoja.
Me on mm. kokeiltu BDSM-juttuja, ja kun paukauttaa täysillä avokämmenellä pakaraan, tuleehan siitä ääntä, mutta silloin ei tule sitä mietittyä, vaan ajatukset on muualla. Lasten teini-iän alussa jännitin joskus heitä, mutta ei enää vuosiin.
ei teinit oo este eikäpä psljon mikään. se kumpaa ei kiinnosta hakee apua tai se oli siinä. nainenn voi järjestää vaikka mökki tai hotellivkln