Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa ero

Vierailija
13.06.2024 |

Erottiin n.vuosi sitten. Ero oli minun aloitteesta, ei ollut läheisyyttä ja mies oli jatkuvasti vihainen ja suuttui pienistä. Nyt sanoo että muuttunut kun ei stressiä ole kun vaihtoi kaupunkia ja rahaa enempi. Itseä harmittaa. Ex puhuu myös että ottaa kohta uuden kumppanin. Itsellä ollut huonoa tuuria deittimarkkinoilla. Kukaan ei huoli. Olen liian vanha jo. Kaikilta miehiltä saanut pakit ja en jaksa enää sitä. Psyykkeeni ei kestä pettymyksiä aina. Tää ero oli mulle huono ratkaisu. Exälle ei

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se aika kultaa muistot. Ihan sama mies se pohjimmiltaan on. Ja jos on hyvä liitto, niin ei siinä koko ajan toinen ole kiukkuinen ja ikävä ankeuttaja, vaan jostain muusta tuo kertoo.

Vanhaa ei kannata useinkaan näissä suhteissa lämmittää, aika usein palataan siihen entiseen ja ne samat ongelmat sieltä nostavat aikanaan päätään. Kuulostaa oudolta rehvastelulta "ottaa uusi kumppani ja kertoa, että rahaa on". Katkeruuttako? Jos ei mies itse ole vihjaillut yhteen paluusta, niin voit varmaan unohtaa kokonaan. Erosta vielä suht lyhyt aikakin, surutyö on kesken.

Jos tulee taloudellisesti toimeen, niin yksinolossakin on puolensa. Et sinä nyt niin onneton ja huono voi olla, etteikö joku sopiva jossain sinua odottelisi elämäänsä. Katsele rauhassa, ja ala vaikka harrastaa jotain uutta. Kiva tutustua uusiin ihmisiin. Ei sitä tiedä missä puussa se piru istuu ;D

Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
2/4 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei muka huoli milloin lähdetään treffeille ja rakastumaan palavasti? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä hyvä jos oppisit nauttimaan elämästä itsesi kanssa, etkä eläisi siinä ajatuksessa, että elämä on hyvää vain kumppanin kanssa. Elämä voi yllättää ja joku ilmestyä ilostuttamaan.

Pääkoppa kyllä alkaa kaunistelemaan niitä vanhan suhteen ongelmia, eli en suosittele haikailemaan sinne päin.

Vierailija
4/4 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet yhteydessä exääsi? Lisäksi uskot hänen puheensa? "Ottaa uuden puolison" ei taida olla hänellä yhtään sen helpompaa kuin sinulla ottaa uutta, mutta tietää, että tämä sattuu sinuun.

Suojele itseäsi ja lopeta yhteydenpito exään. Keskity omaan elämääsi.