Varoitus Vauva 2024 FB ryhmäläisille!
Sieltä jaetaan julkaisuja pilkkaamistarkoitukseen Elokuiset 2024 FB ryhmän ylläpitäjän toimesta yksityisiin Whatsapp-ryhmiin.
Kommentit (49)
Nää ryhmät ei oo vertaistukea varten vaan äidit haluu kilpailla keskenään mitä typerimmistä asioista
Vierailija kirjoitti:
Mistä vetoa että noista kolmesta se on tuo lh.
Mikä siinä on että kiusaajat hakeutuu lähihoitajiksi?
Voisitko AP ilmiantaa kyseisen henkilön ryhmän ylläpitäjille kiitos. Todella inhottavan kuuloista toimintaa.
Yritin olla hetken aikaa tuon tyylisessä vauvaryhmässä, mutta se oli melko koomista meininkiä. Kaikenlainen vastavuoroisuus puuttui täysin. Pommitettiin vain omia kuvia ja kuulumisia, eikä toisten vastaaviin juttuihin kommentoitu mitään. Paitsi tietenkin sitten, kun itseä tai vauvaa oli tarvetta kehua.
Sitten ihmetellään miksi lapset kiusaa toisiaan kun esimerkki kotoa on tämä.
Vierailija kirjoitti:
Yritin olla hetken aikaa tuon tyylisessä vauvaryhmässä, mutta se oli melko koomista meininkiä. Kaikenlainen vastavuoroisuus puuttui täysin. Pommitettiin vain omia kuvia ja kuulumisia, eikä toisten vastaaviin juttuihin kommentoitu mitään. Paitsi tietenkin sitten, kun itseä tai vauvaa oli tarvetta kehua.
Sitähän ne on minä-keskeisyys huokuu ja sääliä haetaan mutta muille ei myötätuntoa heru
Onpa perseestä. Toivottavasti ap on laittanut ylläpitäjille viestiä tai joku välittää tämän keskustelun ylläpitäjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä vetoa että noista kolmesta se on tuo lh.
Mikä siinä on että kiusaajat hakeutuu lähihoitajiksi?
Sama kiusaaminen jatkuu hoitoalan työpaikoilla, ei ne siitä kasva
Vierailija kirjoitti:
Mitä voi naisten ryhmiltä odottaa 😂
Niinpä! Laiskat ja kateelliset, kelan elättämät ja terminaalisesta demariudesta kärsivät tissihiki-akat puukottaa toisiaan selkään, heti kun tulee tilaisuus :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä voi naisten ryhmiltä odottaa 😂
Niinpä! Laiskat ja kateelliset, kelan elättämät ja terminaalisesta demariudesta kärsivät tissihiki-akat puukottaa toisiaan selkään, heti kun tulee tilaisuus :D
Kastos kun julkisella sektorilla on aikaa, eikä siellä tiedetä niukkuudesta eikä budjettirajoitteesta mitään. Siitä pitää huolen äärivasemmistolaisuuteen vajonnut yhteiskunta.
Ja tuollaiset ihmiset sitten lisääntyy. Ei s**tana kaikkia se leipä kans elättää.
Vauvaryhmissä on hirveesti selkäänpuukottajia ja kaksinaamaisuutta ainakin whatsappin puolellla
Syntyvyys laskee ja neki vähäiset jotka lisääntyy ei ole ilmeisesti järjellä pilattu
Ylläpitoon vaan viestiä todisteiden kanssa jos edes osan tollasista saisi kuriin
Mulla esikoisen odotuksen aikaan vastaava ryhmä oli tosi tärkeä tuen ja tiedon lähde, asioita mitä ei neuvolassa kerrottu opin sieltä. Kun ei kukaan läheinen ole ennen itseä saanut vauvaa. Eli suurta hyötyä myös tuo nuo ryhmät ja kun lukee miten muilla on käynyt tai miten jotain ongelmia on ratkaistu ni voi ennakoida itse.
Siksi kerron tämän kun täällä vain haukutaan ryhmää
Ainoastaan Suomessa on tällaista! Kyllä ulkomailla lapset ovat mukana kaikkien arjessa ja koko kylä kasvattaa mentaliteetti. Jopa Venäjällä äidit ovat toisiaan kohtaan mukavampia kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla esikoisen odotuksen aikaan vastaava ryhmä oli tosi tärkeä tuen ja tiedon lähde, asioita mitä ei neuvolassa kerrottu opin sieltä. Kun ei kukaan läheinen ole ennen itseä saanut vauvaa. Eli suurta hyötyä myös tuo nuo ryhmät ja kun lukee miten muilla on käynyt tai miten jotain ongelmia on ratkaistu ni voi ennakoida itse.
Siksi kerron tämän kun täällä vain haukutaan ryhmää
Vertaistuki on äärimmäisen tärkeää kun raskausaika ja vauvavuosi voi olla yksinäistä aikaa
Kaikkein pahinta tässä on se, että tuollaiselle on syntymässä lapsi.