Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ChatGPT esittää: Politiikkakärpänen

Vierailija
12.06.2024 |

sittäjä: Politiikkakärpäset (sävel: Eppu Normaali - Baarikärpänen)

1. säkeistö:

Mua puri politiikkakärpänen, mut miksi suremaan? Jo kauan sitten lääkkeen löysin siihen puremaan Alla budjettikirjan ja talouden tähtien On hyvä olo ollut mulla siitä lähtien

2. säkeistö:

Jos palvelut ei näy missään, niin missä vika on? No hallitus on ollut vähän vastuuton Kas leikkaukset ne ensin kouluihin, sieltä terveyteen Ja sieltä käsin vaikuttaa ne joka sektoriin

Kertosäe:

Siis leikkaamaan, leikkaamaan joka aamu sännätään Ja kun päivä on ohi niin lisää määrätään Tahdon olla leikkaamassa aina, sekä maanantaina Tiistaina, keskiviikkona ja torstaina!

3. säkeistö:

Kansalaisten tiedetään mua syyttäneen Ne oottaa mua torilla kyltit käsissään Voi jospa voisin jäädä tänne hallitukseen vaan Kun multa kansan tuomio on näemmä päässyt hukkumaan

Kertosäe:

Siis leikkaamaan, leikkaamaan joka aamu sännätään Ja kun päivä on ohi niin lisää määrätään Tahdon olla leikkaamassa aina, sekä maanantaina Tiistaina, keskiviikkona ja torstaina!

4. säkeistö:

Ne jossain pohtii nytkin verojen korotusta Mä istun eduskunnassa janoten tulosta Vaan eipä taida kannattaa liikaa huudella On multa liian helppoa näet budjetti muokata

Kertosäe:

Kertosäe:

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla