ChatGPT esittää: Politiikkakärpänen
sittäjä: Politiikkakärpäset (sävel: Eppu Normaali - Baarikärpänen)
1. säkeistö:
Mua puri politiikkakärpänen, mut miksi suremaan? Jo kauan sitten lääkkeen löysin siihen puremaan Alla budjettikirjan ja talouden tähtien On hyvä olo ollut mulla siitä lähtien
2. säkeistö:
Jos palvelut ei näy missään, niin missä vika on? No hallitus on ollut vähän vastuuton Kas leikkaukset ne ensin kouluihin, sieltä terveyteen Ja sieltä käsin vaikuttaa ne joka sektoriin
Kertosäe:
Siis leikkaamaan, leikkaamaan joka aamu sännätään Ja kun päivä on ohi niin lisää määrätään Tahdon olla leikkaamassa aina, sekä maanantaina Tiistaina, keskiviikkona ja torstaina!
3. säkeistö:
Kansalaisten tiedetään mua syyttäneen Ne oottaa mua torilla kyltit käsissään Voi jospa voisin jäädä tänne hallitukseen vaan Kun multa kansan tuomio on näemmä päässyt hukkumaan
Kertosäe:
Siis leikkaamaan, leikkaamaan joka aamu sännätään Ja kun päivä on ohi niin lisää määrätään Tahdon olla leikkaamassa aina, sekä maanantaina Tiistaina, keskiviikkona ja torstaina!
4. säkeistö:
Ne jossain pohtii nytkin verojen korotusta Mä istun eduskunnassa janoten tulosta Vaan eipä taida kannattaa liikaa huudella On multa liian helppoa näet budjetti muokata
Kertosäe:
Kertosäe: