Onko laiha ihminen kauniimpi?
Kun olin hoikka, kasvot tulivat paremmin esiin. Mikä vaan vaate näytti hyvältä ja nykyään joutuu etsimällä etsiä istuvia vaatteita. Kehujakaan ei enää tule samalla tavalla. Kun painoa on tullut lisää, silmät on syvemmällä päässä, maha turvonnut ja jaloissa selluliittia. Olisi pitänyt tajuta nauttia, mutta silloin se oli itsestään selvää.
Kommentit (125)
On. Se johtuu isolta osin siitä, että kulttuurimme niin opettaa.
Eivät kaikki laihat ole kauniita tai lihavat rumia. Sinun pitää löytää itsestäsi uusia piirteitä mitä tuoda esille, eikä yrittää vanhoilla tottumuksilla.
Yleisesti ottaen joo. Poikkeuksia on.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki laihat ole kauniita tai lihavat rumia. Sinun pitää löytää itsestäsi uusia piirteitä mitä tuoda esille, eikä yrittää vanhoilla tottumuksilla.
Eivät niin, mutta jokainen ihminen on kauniimpi laihana kuin lihavana.
Qusipää on ruma, oli laiha tai lihava.
Pakkomielteinen ihminen on sairas ja sairaus rumentaa.
Ei, jos laiha on ruma ja lihava on kaunis. 😊 Joillekin sopii pieni pyöreys, ihmettelen miten kaikki ei ole samaa mieltä. Jotkut kauniimpia hoikkana, laiha harvoin on kaunis.
https://www.change.org/p/female-runway-models-stop-the-use-of-underweig…
No en sanoisi kauniiksi...
Kaikki pitävät sopusuhtaisesta ulkonäöstä. Eikä juuri kukaan pidä pulloposkista.
Ikävää minulle...
Nuorena hoikkana kasvojen luusto erottui, ja olisi ollut vientiä. Nykyään olen kuin paavo pesusieni.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on
Minä näytin BMI 20 lähinnä haudasta lomalla olevalta. BMI 25 on paljon parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan. Laihuus voi kuihduttaa naaman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tasan pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, jos laiha on ruma ja lihava on kaunis. 😊 Joillekin sopii pieni pyöreys, ihmettelen miten kaikki ei ole samaa mieltä. Jotkut kauniimpia hoikkana, laiha harvoin on kaunis.
Pieni pyöreys ei ole lihavuutta, sen takia.
Makkarat näyttävät kauniilta vain grillissä.
Nuorempana olin ihan menevän näköinen. Sitten laihduin ja nykyään näytän joidenkin mielestä ihan narkkarilta. Ei laihuus kaunista jokaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on
Minä näytin BMI 20 lähinnä haudasta lomalla olevalta. BMI 25 on paljon parempi.
Olit normaalipainoinen ja nyt olet normaalipainoinen.
Täällä puhuttiin laihoista ja lihavista.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki laihat eivät ole kauniita, mutta kaikki lihavat ovat rumia.
Kaikki kauniit ovat hoikkia. Kaikki hoikat eivät ole kauniita.
Ei ole. Esim Adele näytti hieman pulleana kauniimmalta kuin sitten laihdutuksen jälkeen. Jotenkin kuihtui se kauneus pois.
Riippuu. Osa liittää kauneuden (ja terveyden) sellaiseen laihuuteen, jota tutkimukset eivät tue. Harhat vahvistuvat, kun toiset kehuvat minkä ehtivät.
Yksi anorektikko väitti joskus, ettei olisi uskottava tietyssä painossa. No, jokunen vuosi myöhemmin esiintyi ilman ongelmia juuri vastaavassa kunnossa ja piti itseään uskottavana puhumaan terveyden puolesta. Ihan sama rypistynyt vanhus-look kuin ennenkin, mutta harhat vain ottivat vallan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki laihat eivät ole kauniita, mutta kaikki lihavat ovat rumia.
Eivätkä ole. Ks esim. plusmalli Ashley Graham
Tietenkin on