Olikohan sun miehesi, joka juuri leperteli
mulle ummet ja lammet ravintolassa. Kehui upeaksi, kauniiksi, sensuelliksi, tarjosi drinkit ja pyysi vielä iltaansa sulostuttamaan myöhemmin. Komea ja pitkä oli, poikaporukalla liikkeellä, menestynyt ammatillisesti.
Kommentit (12)
Sinä nautit drinkin verran+yön. Minä joka yö ja auton, asunnon, kasvohoidot, ym. Pieni paha tuollainen hetken hairahdus.
Nauttisitko tilanteesta? Onko upeaa, kun varattu mies haluaa seksiä kanssasi? Mitä oikein haet aloituksellasi?
En mä mitään " hae" aloituksellani. Kunhan avauduin. Ei tässä siitä ole kyse, että minä nyt niin ihmeen hehkeä olisin - enemmänkin mua huvitti miehen päällekäyminen. Mutta oli kyllä ihan fiksu tyyppi, oikein tosi menestynyt elämässään ja muutenkin karismaa löytyi.
tulee työelämässä vastaan jatkuvasti. Jos on vähänkin nätti, niin miehiä kyllä aina riittää. Mutta minusta ei ole huvittavaa, kun joku haluaa pettää vaimoaan, ehkä sitten sinusta on.
Noihin juttuihin ei oikeasti kannata lähetä mukaan. Ei kannata tehdä itsestään halpaa huoraa.
Ihan olin asiallisesti pukeutunut ja istuin siistissä naisseurassa, drinkkejä juotiin pöydässä. Hän tuli luokseni, taputti minua olkapäälle sanoen ujosti, että oli katsellut minua pitkään ja hänen oli kerta kaikkiaan pakko tulla sanomaan miten viehättävänä hän minua piti. Ihan gentlemannin otteet ja muutenkin kohtelias. Osasi keskustella syvällisesti ja kuunteli myös toista ihmistä. Vietimme yhdessä aika monta tuntia.
En minä hänestä mitään halunnut, enkä antanut numeroanikaan. Ei ole moinen tapana.
kun tulit tälle palstalle kertomaan asiasta. Lue oman aloituksesi otsikko ja mieti, miihin suuntaan sinun maailmasi on menossa.
t. 12
kollegaa ja meillä onkin enemmän yhteistä. Sitä paitsi et jääny mistään paitsi kun et lähtenyt. Se ajattelee sängyssä vaan itseään. Olisi todellakin vaan ollut sille reikä.
En nimittäin ole ravintoloissa viihtyvää tyyppiä, mulla on elämässäni muutakin tekemistä. Aloitukseni oli ehkä hitusen raflaava, myönnetään. Huvittavaa sinänsä, miten paljon tämä aloitus joitakin ärsyttää.. miksi, sitä en tiedä.
aikana jaksaisi jokaista vonkaajaan hehkuttaa, niin eihän siinä aika riittäisi, tuo klisee oli pakko tulla sanomaa miten viehättävä olet, tarkoittaa sitä, että ostan sulle drinkin niin saan ...... Oikeasti kuka jaksaa noita komeidenkaan miesten vakiolauseita kuunnella. Hän on ollut sosiaalisesti sen verran älykäs, että on tiennyt minkä tyyppiseen naiseen se uppoaa. Okei tällä kertaa ei onnistunut, mutta sen verran teki sinuun vaikutuksen, että muistelet häntä lämmöllä ja ensi kerralla olet varma nakki, sano mun sanoneen. Tule sitten tänne itkemään rakkauttasi, kun ei hänen karismansa ei jätä mieltäsi rauhaan ja hän ei jätäkään vaimoaan. Sorry jos tuli vähän vihainen sävy tähän.......
niin keskitypä siihen. Minua ei ärsytä se, että joku varattu mies lähestyi sinua baarissa, koska se on monille naisille arkipäivää, myös minulle. Minua ärsyttää ainoastaan naiviutesi ja typeryytesi.
Mutta jos se hänestä olisi ollut kiinni, niin en tiedä mitä olisi tapahtunut.