Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ihmeessä sokerilla on niin suuri valta

Vierailija
12.06.2024 |

Tällä palstalla on monia keskusteluja painonhallinnasta ja laihduttamisesta.

Joka ainoa neuvo, jossa ehdotetaan sokerin poistaminen, ammutaan alas.

Kuitenkin sokeri on se, joka aiheuttaa ylipainoa.

Toinen neuvo, mikä ammutaan alas, on kehotus syödä oikeaa ruokaa keinotekoisen sijaan. Aito ravinto antaa kuitenkin elimistön tarvittavan ravinnon, joten kylläisyys saadaan vähemmällä määrällä.

Kolmas, mitä kehotetaan, on napostelu, ettei vain nälkä yllätä. Naposteluhan on pahin terveyden ja painon vihollinen.

Vielä yksi älytön ohje on syödä aamupala, vaikka ei edes maistu. Ja aamupalaksi ehdotetaan puuroa. No, sehän sitten saa sen nälän syntymään ja syötyä tulee entistä enemmän.

Jokainen tehköön niin kuin haluaa, mutta vois kyllä vähän miettiä asioita ihan itsekin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit puhua vain omasta puolestasi. Itse en napostele, enkä syö sokeria, mutta puuroa kyllä syön, eikä siitä minulle tule nälkä. Tai vaikka tulisikin niin en minä mitään nälkää pelkää. Mutta minä olenkin hoikka. 

Vierailija
2/4 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä voit puhua vain omasta puolestasi. Itse en napostele, enkä syö sokeria, mutta puuroa kyllä syön, eikä siitä minulle tule nälkä. Tai vaikka tulisikin niin en minä mitään nälkää pelkää. Mutta minä olenkin hoikka. 

Muuhun en puutu sun viestistä, mutta siinä valehtelet, että et söisi sokeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

makea prinssi

Vierailija
4/4 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä ole pakko liikoja syödä. Osa kai vähentää tai minimi. Hedelmissäkin on sokeria ja marjoissa tavallaan. Kaikille ei sovi täysi sokerittomuus, aivot kaipaavat glukoosia. Naisilla on myös hormonit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan