Ostiko joku näitä julkkisten mainostamia Kiinaläpsykkäitä
Että taas lievästi sanottuna huvittaa. Niinkuin täälläkin on kauhisteltu miten ihmiset tilaa jostain Temusta Kiinakrääsää.
Sitten joku Veitola ja kumppanit pyytelee nyt anteeksi koska mainostavat ihan samoja Kiinaläpsykkäitä hienoina terveyssandaaleina. Ja moni varmaan osti
Kommentit (8)
Ostin temusta vitosella tarpeeseen kesämökille, enkä edes tajunnut että olin osa huijauskampanjaa vasta kuin jälkikäteen
Vierailija kirjoitti:
Ostin temusta vitosella tarpeeseen kesämökille, enkä edes tajunnut että olin osa huijauskampanjaa vasta kuin jälkikäteen
Oliko ne samoja mitä nyt esim Veitola on somessa mainostanut terveyskenkinä. Happyflapsyt tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ne samoja mitä nyt esim Veitola on somessa mainostanut terveyskenkinä. Happyflapsyt tai jotain.
Samannäköisiä ja värisiä ainakin.
Olen törmännyt näitä kehuviin julkkuihin joo. Vissiin TikTokissa noi hyppii silmille
Mutta niitähän ei mainosteta Kiinalaisina vaan oikein hienosti maailman parhaina terveystossuina.
Nyt sitten joku lääkäri tms teki juttua että ovat ihan Kiinakrääsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samannäköisiä ja värisiä ainakin.
Noi happyflapsyt maksaa melkein kolmekymppiä, toi vitonen varmaan lähempänä sitä mitä niistä on järkeä maksaa.
Onhan nää halpakauppojen croks jäljitelmätkin ihan kivoja jalassa pihalla ja kuistilla. Mutta kaikkihan ne on muovia. Mihinkähän nämäkin miljoonat läpyskät päätyy joskus.
Noloa pyydellä anteeksi.