Theesofiaellen kauneusleikkaus
Mitä mieltä?
Tässä nykyään:
Ja tässä muutamia vuosia sitten:
Kommentit (31)
Picassokin oli taiteilija, hänen kädenjäljeltään vähän näyttää.
Kuinka monta uutta viestiketjua tämä aihe tarvitsee?
Aiemmin oli eloisa, nyt semmonen uncannyvalleyn asukas.
Harmillista, ettei nuori ihminen tajua arvoaan, vaan vapaaehtoisesti vahingoittaa itseään, kärsii kipua ja kantaa rahansa puoskareille.
En ole kauneusleikkauksia vastaan, menisin itsekin jos olisi rahaa. Elän kaksoisleukani kanssa koska on mielekkäämpiäkin rahareikiä.
Säälittää, mutta toisaalta itse hän julkisuuteen elämäänsä työntää, joten omapa on asiansa.
Hänen oma asiansa. Mutta jos nyt bi-miehen mielipidettä kysytään, niin on kyllä tuossa jälkimmäisessä paljon söpömpi, kiltimpi ja seksikkäämpi luonnollisella tyttöpippelillä.
Oli tosi kaunis ensimmäisen leikkauksen jälkeen. Nyt nuo kissasilmät on aika villit. Sanoi tykkäävänsä itse uudesta ulkonäöstä, niin se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta uutta viestiketjua tämä aihe tarvitsee?
Ihan hyvä tästä on puhua kun yksi hänen seuraajistaan on 10-vuotias transihminen/lapsi ilmeisesti...
Monesko Sofia-ketju tää on jo tänää?
Oli ennen kaunotar. Joissakin kuvissa henkeäsalpaavan kaunis. Kävi kyllä tällä kertaa rumennusleikkauksessa 😔 Sofian selkäänpuukottavat ystävät juhlivat, kun kaunis Sofia meni pilaamaan ulkonäkönsä.
Järkyttävä lopputulos, säälittävä piruparka!
Näyttää jotenkin turvonneelta aasialaiselta, luonnottomalta.
Vierailija kirjoitti:
Oli tosi kaunis ensimmäisen leikkauksen jälkeen. Nyt nuo kissasilmät on aika villit. Sanoi tykkäävänsä itse uudesta ulkonäöstä, niin se riittää.
Toivottavasti tykkää. Veikkaan että kovin moni muu ei niinkään.
Ai kamala, näyttää siltä kissanaiselta.
Oli kauniimpi tyttömäisenä poikana. Ihan oikeesti...
No kyllähän hänestä saa puhua kun on julkisuuden henkilö ja laittanut elämänsä julkiseksi näytille. Kunhan puhuu asiallisesti. Arvostella saa asiallisesti.
Siis eihän tuo naama edes liiku yhtään. Posket ihan jäykät.
Omapa on naamansa. Mutta en vaan voi käsittää tuollaisia huulia.
Ketään ei kiinnosta