Missä vaiheessa olette ilmoittaneet työpaikallanne raskaudesta??
Onko tarvinnut olla jotain lääkärintodistusta raskaudesta vai onko suullinen ilmoitus riittänyt??
Itse sellaisessa tilanteessa että nyt rv 8 ja puolen toista viikon päästä eka neuvola-aika. Töissä olen sellaisella alalla et joudun jäämään jo raskauden alkuvaiheessa erityisäitiysvapaalle. Toisin sanoen heti kun töissä ilmoitan raskaudestani. Nyt vaan mietin enää ajankohtaa milloin se tehdä. heti huomenna vai vasta kun olen ensimmäisellä neuvolakäynnillä käynyt....
Vinkkejä tilanteen ratkaisuun kaipailisin siis??
Kommentit (5)
vissiin 22 tai jotain. Ja suullinen ilmoitus riitti meillä. Jos olisin ilmoittanut aiemmin en olisi joutunut tekemään yövuoroja mutta kun ei niistä minusta mitään haittaa ollut en ilmoittanut ennen kuin oli pakko.
kun sattuu tuo työ olemaan hiukka riskialtista sikiön kehitykselle, niin tämän takia mietin tuota että voinko vain suullisesti ilmoittaa raskaudestani vai tarvitseeko olla jotain mustaa valkoisella??
Ap
Itsekin olen miettinyt (jos joskus raskaana) varhennettua äitiyslomaa. Joudun työssäni käsittelemään " haitallisia" aineita ja hengittämään niitä.
Enpä olisi uskonut, että reagoi noin!