Miten tähänkin pitäisi suhtautua kun treffikumppani mollasi päin kasvoja?
Viestiteltiin sellaiset pari kuukautta ja tavattiin perinteisillä kävely ja ravintolatreffeillä, missä treffimies alkoi suorastaan tivaamaan lapsiasiaa.
Kerroin miehelle, että en välttämättä voi saada lapsia, mutta tutkimukset on vielä kesken. En ehtinyt sanomaan miehelle, että etsin kumppania jonka kanssa perustaa mahdollinen perhe jos se on mahdollista.
Olen pöyristynyt kuinka ilkeästi mies kommentoi raskaana olevista naisista ja sanoi hyvin suoraan että susta ei tule hänen kanssaan tollasta. En pääse ylpeilemään maha pystyssä kavereille mutta sexistä kanssani mies olisi ollut enemmänkin kiinnostunut. Mitään ei olla tehty eikä tehdä. Tuli niin halpamainen olo että en toisia treffejä miehelle suo. Nyt mies pommittaa ärsyyntyneenä viestejä haukkuen etten mahona kelpaa muuta kuin sängyn lämmittäjäksi.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sua vaivasi? Mä olin itse vain huipputyytyväinen, kun sain pontentiaalisesta kumppanista esille red flagin ajoissa. Väistin siis luodin ja sanoin heipat. Hyvä niin.
Hyvä, että väistin luodin mutta luitko aloitusta? Lapsi- ja raskausasiat ovat herkkiä enkä halua minulle tai muillekaan puhuttavan noin. Ap
Vierailija kirjoitti:
On kyllä todella kamala mies. Laittaisin vain viestin, että tämä oli tässä.
Laitoin jo, mutta mies vastasi pitkästi etten löydä ketään ja kelpaan vain halvaksi sängynlämmittäjäksi. Ärsyyntyneenä pakeista mies korostaa, että vain hänen kanssaan suhde olisi mahdollinen eikä muiden miesten. On se kumma kun tämäkin mies olisi halunnut pelkän sexisuhteen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin jo, mutta mies vastasi pitkästi etten löydä ketään ja kelpaan vain halvaksi sängynlämmittäjäksi. Ärsyyntyneenä pakeista mies korostaa, että vain hänen kanssaan suhde olisi mahdollinen eikä muiden miesten. On se kumma kun tämäkin mies olisi halunnut pelkän sexisuhteen. Ap
Laita estoon se hullu, hyvänen aika. Tuollaiselta "mieheltä" voit saada vielä vaikka turpaasi. Pakeista suuttuminen ei ole terveen ihmisen puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
:D olivatko nämä ekat treffisi? mitä oikein odotat miehiltä? ovat katukoiria ihmisen vaatteissa.
Ekat ja vikat treffit kyseisen miehen kanssa. Odotan miehiltä hyviä käytöstapoja, aikuismaista käytöstä ja herrasmiesmäisyyttä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita estoon se hullu, hyvänen aika. Tuollaiselta "mieheltä" voit saada vielä vaikka turpaasi. Pakeista suuttuminen ei ole terveen ihmisen puuhaa.
Laitoin jo estoon. Ap
Tämän takia en vuestittele kenenkään kanssa kuukausia ennen kuin näkee kasvotusten. Ihmisestä on vaikea nähdä todellista luonnetta viestien perusteella. Kerran käytin kuukauden viestittelyyn mutta olikin ihan erinäköinen nainen todellisuudessa kun käytti varmaan 5v vanhoja kuvia.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sua vaivasi? Mä olin itse vain huipputyytyväinen, kun sain pontentiaalisesta kumppanista esille red flagin ajoissa. Väistin siis luodin ja sanoin heipat. Hyvä niin.
Kyllä mua ainakin stressaa jos joutuu tuon kaltaisten kuspäiden kanssa tekemisiin. Ja vi tuttais, että olen hukannut aikaani viestittelemällä sellaisen kanssa noinkin kauan.
Tämä! Ap
Miksi edes vaivaudut kirjoittamaan henkilöstä vauvapalstalle? Kai itsekin tajuat, että hän on nobody?
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes vaivaudut kirjoittamaan henkilöstä vauvapalstalle? Kai itsekin tajuat, että hän on nobody?
Halusin tietää ovatko muut kohdanneet vastaavaa.
Niin? Jokaisen miehen kanssa ei tarvitse alkaa vääntämään mitään parisuhdetta.
Käyttäytyvän puutteellisuuden piikkiin. Ei noista sen enempää tarvitse hikeä ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että väistin luodin mutta luitko aloitusta? Lapsi- ja raskausasiat ovat herkkiä enkä halua minulle tai muillekaan puhuttavan noin. Ap
Mitä hän sanoi, kun sanoit tästä hänelle?
Estä se mulkku ja jatka elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghostaus ja seuraavaa ukkoa kehiin.
Ghostaus on noloa. Toivottavasti et tee sitä.
Ei todellakaan ole, jos toinen on tuollainen täysi sekopää. Ghostaus on silloin hyvä ja turvallisin vaihtoehto.
Kyllä, nopeasti ja heti eikä mitään epäröintiä. Ei selittelyjä eikä odottelua. Mies ei ole päästään terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin jo estoon. Ap
No, mikä hitto tämän aloituksen motiivi on? Mies löi sua arkaan paikkaan? Pitäisikö sinun työstää sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata jäädä märehtimään ja pilaamaan oloaan tuollaisen kuspään takia. Eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis vielä haluat tai odotat? Mikä tässä nyt oli edes pointti? Poistit väärän ihmisen elämästäsi ja voit etsiä paremman. Eikö se ole case closed?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99% ihmisistä on mulkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99% ihmisistä on mulkkuja.
Niin, en nyt tiedä minkä ikäisistä ihmisistä on kyse, mutta yleensä sille on syynsä miksi ihmiset treffailee, eikä ole parisuhteessa.
Mahtavaa että tunnistat huonot merkit ja unohdat paskan. Noille voi kerran ilmoittaa ei kiinnosta ja sitten ei tarvi enää vastata mitään.
Ei muuta kuin eteenpäin.