Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Festareilla työskentelevät: saatteko kunnon palkan vai hyvän mielen ilmaisesta musiikin kuuntelusta

Vierailija
12.06.2024 |

Ja en tarkoita eliittiesiintyjiä vaan niitä kaikkia muita palleroita paikalla

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan Olin RMJ festareita rakentamassa koska olin työtön niin menin koska en jaksanut kotonakaan makoilla niin sain lippuja ja purkamisesta sain rahaa 300 euroa 4 päivän työstä.. Lippuja sain 20 kpl noin viikon työstä ja myin sitten lippuja 50-60 eurolla kappale. Sain myös ruuan joka päivä ja työnantajan piikkiin sain ryypätä sen ravintolassa ilmaiseksi.

Vierailija
2/6 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei kauheesti kannata rmj festareille mennä töihin. Palkka olisi jotain 11.20 euroa tunti mutta työ kestää 3-5 päivää ja menettää tuet sitten. Nelonen media vissiin omistaa rmj festarin nykyään. Ja siellä ei kauheesti töitä ole kun ne ovat pienet festarit nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus aikoinaan Olin RMJ festareita rakentamassa koska olin työtön niin menin koska en jaksanut kotonakaan makoilla niin sain lippuja ja purkamisesta sain rahaa 300 euroa 4 päivän työstä.. Lippuja sain 20 kpl noin viikon työstä ja myin sitten lippuja 50-60 eurolla kappale. Sain myös ruuan joka päivä ja työnantajan piikkiin sain ryypätä sen ravintolassa ilmaiseksi.

Pikkusen epäilen saitko noin hyvät rahat. Mahdollista mutta olen kuullut että ilmaiset liput, ruuat ja juotavat  eikä centtiäkään rahaa. 

Vierailija
4/6 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs tuossa on ihmeellistä? Täyshoito festarin puolelta ja kaiken päälle saa vielä kuunnella suosikkiartistejaan, joten säästää monta sataa kuin jos tulisi kävijänä paikalle.

Vierailija
5/6 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkusen epäilen saitko noin hyvät rahat. Mahdollista mutta olen kuullut että ilmaiset liput, ruuat ja juotavat  eikä centtiäkään rahaa. 

Sain kyllä. Siellä tehtiin ihan 12 tunnin päiviäkin joka päivä koska rakentamista oli paljon 20 vuotta sitten. Kyllä se oli ihan kovaa hommaa lavojen rakentaminen ja kaikki muu. 2016 olin viimeisen kerran rakentamassa festaria mutta silloin oli vuokrattu lava esimerkiksi ja sillä oli omat rakentajat. Lavatekniikka porukka oli kans oma ryhmänsä eikä sinne päässyt enää niihin hommiin. 20 vuotta sitten lavat rakennettiin telineistä teline kerralla ja se oli paljon monimutkaisempi rakentaa kuin nykyään.

Vierailija
6/6 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain kyllä. Siellä tehtiin ihan 12 tunnin päiviäkin joka päivä koska rakentamista oli paljon 20 vuotta sitten. Kyllä se oli ihan kovaa hommaa lavojen rakentaminen ja kaikki muu. 2016 olin viimeisen kerran rakentamassa festaria mutta silloin oli vuokrattu lava esimerkiksi ja sillä

Nykyään kaikki on ulkoistettu eri firmoille mitä festareilla rakennetaan. Sen takia siellä ei enää tienaa eikä saa lippujakaan kuin ehkä 1-2 jos onnistuu saamaan hommia ja voi päästä järjestyksenvalvojaksi jos on kortti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän