Minkä lajin urheilijoilla on parhaat vartalot?
Tuli mieleen, nyt kun on yleisurheilun EM-kisat.
Kommentit (96)
Seiväshyppääjät, kymmenottelijat, 100-400 m matkojen juoksijat. Myös joillain keihäänheittäjillä on on.
Vierailija kirjoitti:
Kohtalaisen laihoja naisia 10000m juoksussa.
Sillä suomalaisjuoksijalla oli todella hyvä kroppa. Ei liian laiha vaan just sellainen sopusuhtainen ja timmi.
Kisa kun kisa, niin kyllä Missi kisojen 10 parhaalla valitulla on parhaat ja muodokkaimmat vartalot.
Ollapa Marit Björgenin keho, hieman isommilla rinnoilla ja aavistuksen pienemmillä lihaksilla. Pylly on hyvänmuotoinen.
Vierailija kirjoitti:
Seiväshyppääjät, kymmenottelijat, 100-400 m matkojen juoksijat. Myös joillain keihäänheittäjillä on on.
Eilen oli se naisten keihäsfinaali ja nehän oli ihan kuin eri rotuakin mitä suomalaiset naiskeihäänheittäjät! Ei ollut paksuja punkeroita vaan varsin lihaksikkaita ja timmejä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Seiväshyppääjillä, korkeushyppääjillä ja sprinttereillä.
Naisurheilijoilla siis.
Ihan oli salskeaa mieskomeutta tässä keihäsfinaalin esittelyssä ja olihan herkku tuo liettuan edis matusevicius ainakin noin verkkaritakissa.
On noilla keihäänheittäjämiehillä kyllä kaikin puolin komeat vartalot!
Vierailija kirjoitti:
Ihan oli salskeaa mieskomeutta tässä keihäsfinaalin esittelyssä ja olihan herkku tuo liettuan edis matusevicius ainakin noin verkkaritakissa.
On kyllä mieskomeutta tässä keihäskisassa 🔥
Futaajilla. Miehillä siis. Ovat yleensä hoikka/pitkäluisia, eivät liho helposti, toisin kun jäkis pelaajat, paksut tukevat luut, lyhyitä, rotevia, esim juti näyttää kun ois viimisillän raskaana.
Ei liity näihin kisoihin, mutta olen aina ollut vähän kuumana miesten pikaluistelijoihin
Puolan naisten 4x400 viestijoukkueella. Natalia Kaczmarek 🥰
Itse tykkään keskimatkojen juoksijoista ja etenkin 400 m juoksijoilla (aidoilla tai ilman) on varsin mukavan muotoisia vartaloita. Pikajuoksijat on liian isomuskelisia minun makuuni koska pidän enemmän solakan sopusuhtaisista miehistä ja sitten taas esim korkeushyppääjät ja kolmiloikkaajat on ihan liian hoikkia ja pitkiä kuikeloita omaan makuun.
10-ottelijoissa oli kanssa monta silmäniloa tuottavaa urheilijaa. Ja huikeita suorituksiakin! Tänä iltana sitten saa nauttia pitkistä viesteistä sekä seiväshyppääjämiehistä.