Mitä olet katsonut Netflixistä viimeisen 2 viikon aikana
Kommentit (42)
Yhden k-draaman, muttei niiden nimet jää koskaan mieleeni.
En mitään, en edes tiedä, mitä sieltä voisi katsoa. Minulla ei ole yhtään maksullista kanavaa, eikä tule.
Olen aloittanut ainakin kolmekymmentä elokuvaa ja sarjaa tänä kesänä, mutta mikään ei kiinnosta varttituntia kauempaa.
Paitsi The Favourite, jonka löysin toissa päivänä, kun se oli listalla viimeistä päiväänsä. Elokuva on kuvattu kahdessa linnassa, ja taisin katsella enemmän seiniä kuin näyttelijöitä. En ihan tiedä, mikä elokuvan tarkoitus on, mutta hienolta se näytti.
House of cards, law and order svu, mr monk
Mielenkiintoista. 20 % vastaajista ei katso mitään Netflixistä. Miksi he haluavat kertoa sen?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. 20 % vastaajista ei katso mitään Netflixistä. Miksi he haluavat kertoa sen?
Paremmuuden tunnetta kai.
Dexter,oli yhtä hyvä kuin muistinkin
Babarian,oli aika jännä leffa
Titanic, nyt en sentään alkanut itkeä :D
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäisen Star Trekin :D
Sieltähän se simpukkapuhelinkin kopioitiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremmuuden tunnetta kai.
Varmaankin juuri sitä. Vaikka vaikuttaakin yhtä fiksulta kuin se, että viitata huitoo luokassa, ja kun saa luvan vastata, sanoo, ettei tiedä.
Eric olisi ollut parempi ilman sitä opetuksellista mustat on kaikki hyviä ihmisiä, uhreja ja valkoiset ainoastaan pahoja. Wokella pilataan nykyään kaikki. Sitten kun on katsonut samalla agendalla useamman sarjan/elokuvan alkaa ärsyttämään.
Star trekkejä, olen fani.
Psych, ihan hauska sarja.
Joku leffa, ei nyt nimi tule mieleen.
Sinkkuelämääkin vilkaisin taas eilen, en ole kokonaan nähnyt niin käyn jaksoja läpi.
Olen katsonut sarjaa the good doctor. Kolme ensimmäistä tuotantokautta olivat ihan ok, mutta neljäs on todella puuduttava. Taidan lopettaa tähän, tämänkin sarjan woke pilasi, valitettavasti.
Kielletty elämä. Sarja. Koukussa olen.
Lapsikulta. Nainen pakenee monen vuoden vankeudesta mukanaan lapsi. Oli katsottava maratonina, että selvisi, miksi
Sinisen saaren Maestro. On hyvä, ja on kiva katsoa välillä jotain muutakin kuin jenkki-/brittisarjaa.
Haluaisin katsella jotain komediaa. Suosituksia? Sarja tai leffa, molemmat käy.
- Batman animaatiosarja
- Sweet Home
- Lohikäärmeprinssi
- Not Another Teen Movie
- Marlowe
Nämä ovat seitsemän päivän sisään katsottuja.