Nainen, kerro ikäsi, ja jos uskot olevasi paremman näköinen 10 vuoden kuluttua?
Miksi kaikki naiset jolta olen kysynyt vastaavat kyllä?
Kommentit (11)
65 v ja uskon olevani ihan samannäköinen 10 vuoden kuluttua. Hiukset on jo valkoiset.
Olen tänään upeampi kuin eilen. 10:n vuoden kuluttua minun hohdokas ulkomuotoni on jumalattarien tasoa. Uskon tähän itse, eikä minun uskoani horjuta kukaan. Muut saattavat epäillä, itse olen vakuuttunut.
- mummo 65v.
Vierailija kirjoitti:
10v kuluttua olen 43v. En usko että naamasta olen paremman näköinen. Kuntosali harrastus ja painon pudotus alkanut tuottaa tulosta., joten vahvasti uskon, että 10v kuluttua vartaloni on paremman näköinen.
Minä olen 10 vuoden kuluttua 64 vuotias, ei tällä iällä ole enää kuin alamäkeä ulkonäön suhteen
Nyt 43v ja en todellakaan usko olevani paremman näköinen 10 vuoden päästä. Miksi tällaista kysytään?
Joku 17 vuotias saattaa ollakin 10v päästä vasta hehkeimmillään.
Kymmenen vuoden kuluttua olen raihnainen 66 vuotias. Ei tämä ulkoinen habitus tai naama tästä kauniimmaksi enää muutu.
Harvemmin nainen on paremman näköinen ajan kuluessa.
Ehkä jos on ylipainoinen, ja laihduttaa. Tai jos on ruma, voittaa lotossa ja varaa aikoja plastiikkakirurgeille.
Täh? Siis mitä että?
Kysyitkö siis, että minkä ikäinen olen ja luunko näyttäväni paremmalta 10 vuoden kuluttua?
En ole mikään ennustaja, saatan olla kuollut, syöpähoitojen runtelema tms.
10v kuluttua olen 43v. En usko että naamasta olen paremman näköinen. Kuntosali harrastus ja painon pudotus alkanut tuottaa tulosta., joten vahvasti uskon, että 10v kuluttua vartaloni on paremman näköinen.