Onko ihmiset olleet aina yhtä kamalia vai ihan viimeaikoina tulleet ilkeämmiksi?
Alkanut tässä kiinnittämään huomiota ihmisten pahasuopuuteen
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Vaihtakaa seuraa. Mun lähipiirissä on ihania ihmisiä.
Kaikki ei voi vain elää siinä kuplassaan ja ehkä juuri ne kuplissa elävät on ulkopuolisille kärsimättömiä ja ties mitä.
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. ahdistus. Ehkäpä siinä on isokin selitys huonoon käyttäytymiseen.
Kuka muistaa oliko näin ahdistavaa uutisointia ennen, ei mielestäni. Koronaa tuutin täydeltä. Sen jälkeen sotaa. Vuosia menty aika ahdistavassa ilmapiirissä uutisoinnin suhteen.
Oikeastaan, eihän viime vuosina uutisoitu paljoo muuta kuin koronaa ja nyt sotaa. Muut uutiset on jääneet sivurooliin.
Juuri näin. Olisihan se ihme jossei vaikuttaisi ihmisten mieliin. Ihmiset reagoi eritavoin stressiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei voi vain elää siinä kuplassaan ja ehkä juuri ne kuplissa elävät on ulkopuolisille kärsimättömiä ja ties mitä.
Kaikista ilkeimpiä ja jopa sadistisia ovat jossain itseäänkin huijaavassa kuplassa elelijät.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistaa oliko näin ahdistavaa uutisointia ennen, ei mielestäni. Koronaa tuutin täydeltä. Sen jälkeen sotaa. Vuosia menty aika ahdistavassa ilmapiirissä uutisoinnin suhteen.
Oikeastaan, eihän viime vuosina uutisoitu paljoo muuta kuin koronaa ja nyt sotaa. Muut uutiset on jääneet sivurooliin.
Pelkkiä tekosyitä ihmisten luontaiselle sadismille ja sille miten nykyisyys ei aseta sille mitään rajoja virtuaalimaailmassa, pullahöttöä.
Vierailija kirjoitti:
Ne muutkin uutiset on uglifikaatiota eli suomeksi mädätystä. Rumia juttuja.
Persut toivat uuden kulttuurin Suomeen ja nyt me opettelemme sitä...vai olikohan se jo SMP (persujen esiaste) joka näitä tapoja tänne on levittänyt kautta aikojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat aina olleet, mutta nyt heillä on purkautumiskanava joka tekee heistä entistä kamalampia: vauvapalsta.
Ei kelpaa selitykseksi. Palsta on ollut olemassa 25 vuotta, ja noin ennen vuotta 2010 ylivoimaisesti suurin osa osasi käyttäytyä. Trollit ja syrjäytyneet rynnivät paikalle vasta myöhemmin.
Tää on omituinen harhaluulo. Tosi valikoiva muisti ihmisillä on kyllä. Voisin nytkin helposti linkittää todella törkeitä viestejä 15-20 vuoden takaa, mutten halua tehdä sitä, sillä sitten nekin ketjut katoaisi. Se mikä on muuttunut, on poliittisen korrektiuden vaatimus ja loukkaantumisherkkyys. Ihan samoja juttuja täällä on ollut alusta lähtien.
Mä olen ollut täällä alusta lähtien, ja
Jos joku vauva-palstan anonyymi trollaus on pahinta mitä ihminen voi keksiä niin on aika helppo elämä kyllä.
No tästä me ollaan ihan samaa mieltä, tosin en ole niin onnekas, että edes tietäisin ketään, jolle tuo olisi pahinta kuviteltavaa. Eikä siitä ole edes kyse, vaan kulttuurisesta muutoksesta; alkuvuosinahan painotettiin kovasti netikettiä ja käytösohjeet löytyivät sääntösivulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista ilkeimpiä ja jopa sadistisia ovat jossain itseäänkin huijaavassa kuplassa elelijät.
Poliitikot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliitikot.
Ja julkkikset. Some korostaa sitä.
minäkin aikani leikin kaikkien kaveria. sitten kun ilmoitin suksi vi....n olivat pöyristyneitä soittelivat mikä nyt sanoin mitta on täynnä komukka viher ilmastoa. eivät tahtoneet ymmärtää. tein kerrasta selväksi ja putsasin nämä n,kaverit pois. paskan kuuntelullakin on raja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat aina olleet, mutta nyt heillä on purkautumiskanava joka tekee heistä entistä kamalampia: vauvapalsta.
Ei kelpaa selitykseksi. Palsta on ollut olemassa 25 vuotta, ja noin ennen vuotta 2010 ylivoimaisesti suurin osa osasi käyttäytyä. Trollit ja syrjäytyneet rynnivät paikalle vasta myöhemmin.
Tää on omituinen harhaluulo. Tosi valikoiva muisti ihmisillä on kyllä. Voisin nytkin helposti linkittää todella törkeitä viestejä 15-20 vuoden takaa, mutten halua tehdä sitä, sillä sitten nekin ketjut katoaisi. Se mikä on muuttunut, on poliittisen korrektiuden vaatimus ja loukkaantumisherkkyys. Ihan samoja juttuja täällä on ollut alusta lähtien.
Mä olen ollut täällä alusta lähtien, ja kyllä sen töryn osuus kokonaisviesteistä on ollu
Veikkaan että paskuus vaan lisääntyy tai ainakin siltä se vaikuttaisi. Tällä hetkellä ihan virallisesti on alkanut sotarummut kumista jokapuolella eikä siitä tietenkään suomen uutisissa kerrota.
Vierailija kirjoitti:
minäkin aikani leikin kaikkien kaveria. sitten kun ilmoitin suksi vi....n olivat pöyristyneitä soittelivat mikä nyt sanoin mitta on täynnä komukka viher ilmastoa. eivät tahtoneet ymmärtää. tein kerrasta selväksi ja putsasin nämä n,kaverit pois. paskan kuuntelullakin on raja.
Ihan samoin kävi minullekin. Kyllästyin persujen paskapuheisiin ja sanoin että itärajan taakse mahtuu ja tämän tontin sisäpuolelle ei ole mitään asiaa. Meillä on jotain yhteistä.
Jossain vaiheessa se ilkeä huomaakin että ihmiset pikkuhiljaa kaikkoavat ympäriltä. Työmahdollisuudetkin kaventuvat pala kerrallaan. Ei kukaan täysjärkinen jaksa sellaista ilkeiljää pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somessa ne omassa kuplassaan eläjät kuvittelevat omistavansa totuuden ja ulkopuoliset eivät melkein ole edes ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
kebab riisillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somessa ne omassa kuplassaan eläjät kuvittelevat omistavansa totuuden ja ulkopuoliset eivät melkein ole edes ihmisiä.
Sinne kuplaan on mennyt sellainen joka loppu viimein pakenee. Pakenee sekä itseään että totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne kuplaan on mennyt sellainen joka loppu viimein pakenee. Pakenee sekä itseään että totuutta.
Näyttää niitä tuolla kadullakin olevan oikein mielenosoituksiin saakka.
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa se ilkeä huomaakin että ihmiset pikkuhiljaa kaikkoavat ympäriltä. Työmahdollisuudetkin kaventuvat pala kerrallaan. Ei kukaan täysjärkinen jaksa sellaista ilkeiljää pidemmän päälle.
Hullujenhuoneet ja vankilat olisi tyhjiä jos hullut itsekseen tajuaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan työmahdollisuuksista päättää nimenomaan ne paskimmat tyypit jotka nauttii vallasta ja lällättelee mee töihin mantraansa. Kun katsoo ketä rekrytään ja ketä kohtaa eri työpaikoilla ei rekrytoinneissa mitään järkeä ole.