Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pysähdyttekö te joskus kadulla mulkoilemaan jotain ihmistä, tai annatte ventovieraille halveksuvia katseita?

Vierailija
11.06.2024 |

Ihmettelen, että mikähän nyt on, kun olen itse saanut viikon sisään kahdelta eri ihmiseltä tämmöistä käytöstä osakseni. Siis olen ihan tavallinen, päivittäin pesytyvä ja siististi pukeutuva ihminen. Toisena päivänä minulla oli ylläni caprihousut, pusero ja ohut neuletakki, hiukset kiinni ja toisena olin lenkillä hupparissa ja verkkahousuissa. En siis pukeudu mitenkään paljastavasti koskaan ja vaattet ovat aina siistit ja puhtaat.

Mietin vaan, että minkä takia joku tekee noin? En voisi itse kuvitellakaan, että ihan pysähtyisin ja jäisin mulkoilemaan vihaisesti jotain ihmistä. Ja olen ollut töissä paikassa jossa on paljon ns. laitapuolen kulkijoita enkä heitäkään kohtaan koskaan käyttäytyisi noin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen  ä m m i e n  perseitä

Vierailija
2/6 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin katsoa uudelleen kun oli niin kätevän näköinen iso nenä henkilöllä mutta jätin sitten vilkaisematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos joku tekee kaupassa tai ulkona jotain kauheaa, jään "kauhistuneena" katsomaan. Kuten jos joku tuo koko perheen kauppaan ja koko perhe (tai osa) yskii estoitta kaupan altaaseen tai kylmäkaappiin. Silloin saattaisin töllöttää, kauempana. Ihmettelen myös että kauppaan tullaan neuvottelemaan mitä ostetaan ja sylki lentää, tuhansia ihmisiä tekee tätä samaa. -Ihmiset tekevät Suomessa koko ajan hulluja asioita, elleivät kiinnitä siihen itse huomiota. Koira voi olla liukuportaissa, vaikka voi jäädä väliin. Jotkut repivät koiraa hihnassa miten sattuu ja hoputtavat liikaa. Kaikkea löytyy.

Vierailija
4/6 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään v tun pohjanmaalainen, joten en.

Vierailija
5/6 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 14. Miksi mulkoilisin? 

Vierailija
6/6 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Jos joku tekee kaupassa tai ulkona jotain kauheaa, jään "kauhistuneena" katsomaan. Kuten jos joku tuo koko perheen kauppaan ja koko perhe (tai osa) yskii estoitta kaupan altaaseen tai kylmäkaappiin. Silloin saattaisin töllöttää, kauempana. Ihmettelen myös että kauppaan tullaan neuvottelemaan mitä ostetaan ja sylki lentää, tuhansia ihmisiä tekee tätä samaa. -Ihmiset tekevät Suomessa koko ajan hulluja asioita, elleivät kiinnitä siihen itse huomiota. Koira voi olla liukuportaissa, vaikka voi jäädä väliin. Jotkut repivät koiraa hihnassa miten sattuu ja hoputtavat liikaa. Kaikkea löytyy.

Joo, no tajuan sen, jos joku tekee jotain hölmöä, mutta en kummankaan kohdalla ollut tekemässä muuta kuin kävelemässä kadulla ihan tavallisesti ja selvinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä