Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Demarien uusi vaalikamppanja!!

Vierailija
29.01.2007 |

Minä? <-- TEKSTI SINISELLÄ (Kokoomuksen väri)

Me. <-- TEKSTI PUNAISELLA (Demarien väri)

" Me." teksti isolla.

Antakaa mun kaikki kestää!

Täytyi varmaankin keksiä hyvä kamppanja, kun huomaavat niissäkin riveissä, kuinka ihmiset alkavat pikkuhiljaa ymmärtämään asioita laajemmin ; ).. tuli pelko siitä, että ollaan menettämässä ääniä!

ÄLKÄÄ MENKÖ TUOHON RETKUUN! VAALIKIKKA VAAN VAILLA TODELLISUUSPOHJAA.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli ehkä paskin mainos, jota olen koskaan nähnyt.

Surkea A5 kokoinen läpyskä, jossa sana työväenpresidentti oli koristeltu jollakin dollarinkuvilla.

Ei siinä mitään, mutta kun demarit itse ovat ahneista ahneimpia ja Fortumin miljooniaoptioita nyysitään taskuihin niin paljon kuin ehditään. Päivääkään eivät ole tehneet rehellistä työtä tai kouluttaneet itseään sen pidemmälle.

Ja vielä SAK lähti tällaiseen, jonka pitäisi olla riippumaton ammattijärjestö.

Demarit on kyllä niin mätiä, että toista niin mätää porukkaa ei ole.

Vierailija
2/3 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa silmätkin värjättiin kirkkaansiniseksi tuntuu tosi falskilta. Mitä ääripunaisemmaksi Halonen muuttui sen sinivalkoisempana hän esiintyi.

Sitten ei enää tarvinnut teeskennellä vaan tämä kommunisti veti juhlissaan metrejä pitkän tulipunaisen kaulahuivin esiin ja huuteli Venceremosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulun SAK:n alaiseen liittoon enkä ole demari ja tuskinpa moni muukaan jäsen on. " Kiva" kun ay-maksut menee tämmöiseen politiikkaan. Pitäisi erota liitosta, mutta kun luottamusmies on hyvä ja aikaansaapa tyyppi niin ei haluaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme