Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö näkyvästi oma itsensä oleva ihminen?

Vierailija
11.06.2024 |

Olen avoin, iloluontoinen, sydämestäni puhuva nainen ja tarvittaessa olen puheenpitäjän tai ohjelmanvetäjän tai muussa näkyvässä roolissa, sillä minulta sellaista usein halutaan. 

Olen huomannut, että sellaisten naisten, jotka eivät uskalla olla avoimesti sitä mitä sisimmässään ovat reagoinnissa minuun näkyy paljon ärsyyntymistä.

Tunnistatteko ilmiön? Oletko nähnyt ärsyyntymistä sinuun tai ollut itse ärsyyntynyt johonkin siksi että on niin avoimesti itsensä ja välitön?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä tarkoitat.

Vierailija
22/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskaisin ekstrovertit leirille jos se sallittaisiin. Kaikki muutkin poikkeavat sinne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä omana itsenäni puhun aina suoraan ja totuuksia. turhan jaarittelun taitajille sanon heti, että turpa rullalle, ei kukaan jaksa moista mölinää. tästä on moni loukkaantunut. miksi? suomessa on hyvin vähän osaavia standup koomikoita. jos et ole sellainen, ole ääneti. omana itsenäni olen myös hyvin vihamielinen muita ihmisiä kohtaan, koska yleensä ne on typeriä. hyvää kesää teille, jotka puhutte vain kun on asiaa.

Vierailija
24/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta ja tytöiltä on aina vaadittu ja odotettu, että he "tajuavat paikkansa" ja se paikka on olla hiljaa nätisti ja itseään pienentäen; vähän kuin olla yleisönä muille ihmisille ja palvella heitä. Naisen rooli on ollut sellainen myötäilevä sovittelija ja arvokkaampien ihmisten rennon olemisen mahdollistaja.

Totta kai sellaisia vielä nykyäänkin alistuvia ja sievisteleviä hissukoita raivostuttaa, kun joku pääsee vähemmällä kun ei typistä itseään ja sensuroi omaa itseään.

Vierailija
25/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa tökki se että ajattelet automaattisesti että ärsyyntyminen johtuu sinun positiivisista ominaisuuksistasi ja muiden naisten(!) negatiivisista ominaisuuksista ja epävarmuudesta. 

Jos tuo on perusolettamasi, saatat laittaa automaattisesti toisten ärsyyntymisen heidän epävarmuutensa ja heikkoutensa piikkiin etkä tule kyseenalaistaneeksi sitä voisiko ärsyyntyminen kuitenkin johtua siitä että olet käyttäytynyt muita kohtaan jotenkin tökeröllä tavalla huomaamattasi. Itsereflektiokyvyssäsi siis saattaa olla parannettavaa. Jos noin on, et myöskään osaa kehittää mahdollista tahatonta huonoa käytöstäsi parempaan suuntaan.

Vierailija
26/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kelpuuta mitään näkökulmaa vaan vastaa vain kehumalla itseään. 

Vierailija
27/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ahdistava keskustelu, toivottavasti mielikuvitukseni ei ala laukkaamaan liikaa

Ei ärsytä, en tunnista ilmiötä, en ole huomannut.

Joku voi siis olla ärsyyntyneessä olotilassa kun on esim. alushousut huonosti eikä se välttämättä liity sinuun mitenkään vaan on silloin sattunut katsomaan sinuun päin ja sinä jostain syystä tulkinnut asian noin että sinua kadehditaan

Vierailija
28/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas ahdistava keskustelu, toivottavasti mielikuvitukseni ei ala laukkaamaan liikaa

Ei ärsytä, en tunnista ilmiötä, en ole huomannut.

Joku voi siis olla ärsyyntyneessä olotilassa kun on esim. alushousut huonosti eikä se välttämättä liity sinuun mitenkään vaan on silloin sattunut katsomaan sinuun päin ja sinä jostain syystä tulkinnut asian noin että sinua kadehditaan

No aivan. Ap:n mielestä sinä olet epävarma ja ap:n upea persoonallisuus ärsyttää sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan