Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sytyn vain varatuista naisista!

Vierailija
11.06.2024 |

En tiedä mix, mutta sinkku naiset ei mulle kelpaa.varatuissa on vain jotain kiihottavaa m34. onko naisia jotka ,tykkää kans vain varatuista miehistä? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorempana sama. Ainoastaan varatut tuntuivat kiinnostavalta. Vapaana olevat ja mahdollisesti kiinnostusta osoittaneet naiset eivät saaneet syttymään ollenkaan. Kielletyn hedelmän maku ja jännitys oli se mikä teki siitä kiinnostavaa. Varatuissa tuntui olevan enemmän haastetta. Näin naiset haastavampana ja siten kiinnostavampana kohteena, kuin vapaana kulkevat. Olivathan ne jonkun toisen omia, jotka ainakin hetkellisesti halusin itselleni.

Jälkeenpäin olen ajatellut sen johtuvan siitä, että nuorempana pelkäsin oikeasti sitoutua tai uskaltaa avata itseäni muille. Varattujen kanssa leikkiminen toi suojaa siltä, että olisin oikeasti joutunut miettimään parisuhteeseen ryhtymistä sekä toisen ihmisen todellista kohtaamista. Varattujen kanssa leikkiminen oli siinä mielessä turvallista, koska harvemmin ne salasuhteet mihinkään pysyvään johtaa. Jossain vaiheessa kun ikää tuli itselle, niin aloin ymmärtämään enemmän itseäni ja tekojeni motiiveja. Kyllästyin myös olemaan se "varalla" olija johon ollaan yhteydessä vain silloin, kun kaivataan piristystä omaan harmaaseen arkeen. Sen tajuaminen sai sitten aikaan sen, että uskalsin avata enemmän itseäni ja asettaa itseni alttiiksi sille, että olin valmis oikeaan parisuhteeseen, enkä vain pelaamaan toisten ja omilla tunteilla. 

Vierailija
2/2 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#turvatonkiintymyssuhde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän