Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varaat torista ostoksen toiselta puolelta Suomea?

Vierailija
11.06.2024 |

Kamala setviminen näissä, kuka voisi olla todellinen ostaja tuotteelle. Jostakin 500 kilometrin päästä tulee viesti että ostan tämän! Ja noutoa sovittaessa ei sitten ole hajuakaan milloin ja miten pääsisi hakemaan, ehkä joskus puolen vuoden päästä olisi kulkua sinne suunnalle? Moni on sitten vetänyt herneen nenään kun olen ilmoittanut että myin tuotteen paikalliselle ostajalle kun nouto järjestyi heti. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisrlle ostajalle tietenkin myydäön. Varaus ei ole osto. Se joka ensimmäisenä noutaa ja maksaa noutaessa saa tuotteen tietenkin.

Vierailija
2/6 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ilmoitukseen kirjoittanut, että menee ensimmäiselle, joka ehtii hakemaan, sen voi kirjoittaa vastauksena siihen "ostan"-viestiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varannut toiselta puolelta Suomea. Myyjä oli merkinnyt, että lähettäminen on mahdollista. Ei kuitenkaan ollut, koska oli iso tuote. Tämä ei tullut yllätyksenä, joten otin käyttöön b-suunnitelman. Nuori lähisukulainen asui muutaman kilsan päässä, ja kävi hakemassa ja maksamassa tuotteen heti seuraavana päivänä.

Vierailija
4/6 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postipaketti on keksitty.

Minä olen usein ostanut tavaraa ihan toiselta puolelta maapalloa. Eikä siinäkään ole mitään ongelmaa.

Vierailija
5/6 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen, että miksi usein merkataan myytävä tuote suosikiksi ja siihen se jää? Mulla on yli puolessa ilmotuksista suosikki merkintä vai mikä se sydän onkaan ja ei kutenkaan olla halukkaita ostamaan tms.

Vierailija
6/6 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan