Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain työpaikan joka alkaa noin 1,5 kuukauden päästä

Vierailija
11.06.2024 |

Mitä ihmeen työpaikkoja minä nyt haen, knu on se hakuvelvoite 4 paikkaa kuukaudessa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae hae, mutta sanot haastattelussa jo kiitos ei. Tai laita työkkäriin viesti!

Vierailija
2/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot saanut  töitä niin soita sille sun omalle virkailijalle työkkäriin. Kyllä hän siten sulle sanoo ettei sun tarvitse hakea  nyt 1,5kk aikana  enään yhteenkään työpaikkaan mutta varmaa edellyttää että se työ on kokoaikainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ihan sama mitä haet 

hae vaikka unelmaduuneja vain 

jos pääset niin et mene tuohon joka sulla on jo

Vierailija
4/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat siihen hakemukseen, että olen käytettävissä x.x.2024 asti (x.x. on se uuden työn alkamispäivä).

Vierailija
5/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt porukka jaksaa jauhaa. Neljä huonoa hakemusta tekaisee alle tunnissa, mutta tyypit vauhkoaa tästä pitkin nettiä. 

Jotenkin oletan, ettei ap;:lla mitään työpaikkaa ole. 

Vierailija
6/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat siihen hakemukseen, että olen käytettävissä x.x.2024 asti (x.x. on se uuden työn alkamispäivä).

Kokoaikatyö menee edelle jos kyseessä on osa-aikatyö tämä jo sovittu. Kannattaa varmistaa te-toimistosta toimintatavat sillä voi tulla ongelmia jos on jo sopinut työpaikan kanssa. Järkevyyttä toimintatapoihinne.

Vierailija
7/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt porukka jaksaa jauhaa. Neljä huonoa hakemusta tekaisee alle tunnissa, mutta tyypit vauhkoaa tästä pitkin nettiä. 

Jotenkin oletan, ettei ap;:lla mitään työpaikkaa ole. 

Neljää paikkaa on joillain seuduilla vaikeaa löytää. Saati ei ihan viitsisi siltoja polttaa, jos myöhemmin onkin ainoa mahdollisuus hakea. Onhan se typerää hakea jos pian alkaakin joku mihin on lupautunut.

Vierailija
8/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama tilanne. Laitan avoimia hakemuksia suoraan yrityksiin, missä ei rekryjä auki. Vapaamuotoinen teksti esim. sähköpostitse. 

Vierailija
9/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäristä eivät voi antaa "vapautusta". Hakuvelvollisuus on siihen asti kunnes lopetat työnhaun. Nän minulle työkkäristä sanottiin kun sain työpaikan ja aloitus oli parin kk päästä.

Työpaikkoja voi hakea muualtakin kun sieltä omalta pikkupaikkakunnalta. Harva palkkaa kuukaudeksi-pariksi työntekijää, jos ovat hakemassa pitempään työsuhteeseen. 

Vierailija
10/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimet hakemukset jossa kerrot voivasi työskennellä vain tiettyyn päivään asti.

Ei voi olla vaikeata. Sinun tulisi välttää kaikkia, jopa muutaman päivän työttömyysjaksoja.

Tee nyt niitä töitä sen eteen.

Vierailija
11/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mee noin. Mulla sama tilanne, elokuussa alkaa vakityö ja 4 paikkaa haettava kk, laki kuulemma velvoittaa. Jos löytyy jostain pykälä millä ton kiertää niin kerokaa?

Vierailija
12/12 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät vuokrafirmaan hakemuksen ja sanot olevasi käytettävissä vain kuukauden 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi