Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Li Anderssonia ja Sauli Niinistöä yhdistää 2 asiaa: perustelee väitteensä selkeästi ja elää arvojensa mukaisesti

Vierailija
10.06.2024 |

Esikuvia molemmat.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit tietää, miten elävät? Sinä et tiedä heistä yhtään mitään. 

Ja voin vakuuttaa, että jos tietäisit, miten he elävät, sinä totisesti yllättyisit. 

Jokainen yrittää antaa itsestään, (varsinkin poliitikassa mukana olevat) kiiltokuvamaisen kuvan. Totuus onkin jotain ihan muuta.

Niinistöstä tiedämme, että hän ei esitä mitään.   -  Li on sitten toisesta ääripäästä.

Molemmilla on omat syvät ja pimeät salaisuutensa.

Vierailija
22/35 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Niinistöä, tulla nyt verratuksi Anderssonin. Itse olisin verrannut Anderssonia ennemmin vaikka Trumpiin. 

Ei, kyllä se Trump on saksi-riikkuli.  Li puhuu faktoilla ei oman mutunsa mukaan kuten riikkulilla on tapana.  Niin näen sieluni silmin riikkulin ja Trumpin torilla huutamassa kuorossa menkää töihin, vaikka yleisö koostuisi viereisessä rakennuksessa olevista stratup yrittäjistä ja sijoittajista. =D  Koska eihän kumpikaan ota selvää faktoista vaan elävät omassa mielikuvitus maailmassaan jota pitävät totena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä kannattaa nuorten ottaa mallia.

Niinistöstä kyllä. Hän on rehellinen.  Sen sijaan Anderssonista kenenkään ei pidä ottaa mallia. Se ei ole rehellinen, eikä edes tiedä asioita.Varsinainen helppoheikki.

Helppoheikkiehdokkaat löytyvät Vapauden liiton ehdokkaista.

Pariisin riehujaa Junes Lokkaa äänesti yli 2000, Eroa Sanna-adressipelleä Vanessa Olsenia alle 300 :DDDD

Vierailija
24/35 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen että Andersson valittiin vaikken itse äänestänytkään vasemmistoliittolaisia. Kyllösen ei olisi ollut niin väliä päästä.

Häviö Euroopalle tämä Anderssonin valinta. Iloinen kuitenkin siitä, että hänet saadaan pois mölisemästä typeryyksiä niin vakuuttavasti, että typerät suomalaiset toimittajat ovat suorastaan orgastisessa tilassa tukemassa häntä.

Kyllönen on paljon asiallisempi kuin Andersson. Kypsempi persoona joten jos joku vasemmistoliittolainen turhake pitää lähettää häiritsemään eurooppalaista päätöksenteko, niin sitten Kyllönen.

Vierailija
25/35 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voit tietää, miten elävät? Sinä et tiedä heistä yhtään mitään. 

Ja voin vakuuttaa, että jos tietäisit, miten he elävät, sinä totisesti yllättyisit. 

Jokainen yrittää antaa itsestään, (varsinkin poliitikassa mukana olevat) kiiltokuvamaisen kuvan. Totuus onkin jotain ihan muuta.

Niinistöstä tiedämme, että hän ei esitä mitään.   -  Li on sitten toisesta ääripäästä.

Molemmilla on omat syvät ja pimeät salaisuutensa.

Vain Lillä.

Vierailija
26/35 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katteleppa andersonin vanhoja kuvia läppärin kansi kuvia. Voit yllättyä.

Vierailija
27/35 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen että Andersson valittiin vaikken itse äänestänytkään vasemmistoliittolaisia. Kyllösen ei olisi ollut niin väliä päästä.

Lii vaikuttaa ihmisenä ihan hyvältä tyypiltä vaikka telkkarissa just kertoi että ihmiset äänestivät häntä koska kannattaa hymenitääristä mm, ilmaston ja ympäristön suojelua ja muita vastaavia asioita.

En kyllä äänestäny,nosta syistä. Oli vaan fiksuin ja järkevimmän olonen henkilönä puoluejohtajista ja lievästi jopa söpökin.

Vierailija
28/35 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkarit ja vassarit ovat ainoat puolueet joilla on pitkät perinteet ja selkeät johdonmukaiset linjansa. Muut aika tuuliviirejä joilla muuttuu mielipide riipuen siitä ovatko hallituksessa vai eivät.

Vierailija
29/35 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andersson var undervisningsminister i fyra år. Så illa som under den tiden har det aldrig förr eller senare gått lika illa. Vad ser ni i stortruten som endast kräver fanskap och gör dem med? Att jämföra Niinistö med Andersson är at skymfa Niinistö.

Vierailija
30/35 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvojensa mukaisesti? Valhetta.

Andersson haluaa pakottaa suomalaiset kalliisiin sähköautoihin, liittymällä polttomoottorin kieltäjiin. Hän itse ajaa diesel-autolla. Arvojen mukaista? Feikkiä!

Vierailija
31/35 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä kannattaa nuorten ottaa mallia.

Niinistö käy eräässä "ritarikunnassa" leikkimässä poikien kanssa ja Andersson kannattaa vasemmistolaista ANTIFAA, joka on erittäin väkivaltainen liike.

Lisäksi Andersson on propalestiina eli prohamas.

Niistäkö nuorten pitäisi ottaa mallia vai?

Pelle.

Anderssonista annat täysin oikean todistuksen.  -  Sen sijaan en ymmärrä ritarikunta höpertelyäsi lainkaan.

Niinistö kertoi kerran itse käyvänsä tässä ritarikerhossa, tästä oli Apu-lehdessä juttua.

Kun hänelle sitten sanottiin, että eikö hän tiedä, että tämä ritarikerho on v*paam*urarikerho, hän kielsi tietävänsä sitä. Sanoi hyvän ystävänsä Raimo Ilaskiven suositelleen kerhoa.

Tuo juttu löytyi vielä joitain vuosia sitten netistä, Googlea ja kokeile, löydätkö sitä.

Vierailija
32/35 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten huolestuttaa se, kun äänestäjät eivät ota selvää mikä se poliitikko lopulta on. 

Vierailija
33/35 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andersson haluaa pakottaa suomalaiset kalliisiin sähköautoihin, liittymällä polttomoottorin kieltäjiin. Hän itse ajaa diesel-autolla. Arvojen mukaista? Feikkiä!

Äänestäjät ja persiinnuolijat toimivat tunteella. Aivot persiissä. Ottakaa selvää mikä sen poliittisen kasvon takana TODELLA on!

Vierailija
34/35 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lii vaikuttaa ihmisenä ihan hyvältä tyypiltä vaikka telkkarissa just kertoi että ihmiset äänestivät häntä koska kannattaa hymenitääristä mm, ilmaston ja ympäristön suojelua ja muita vastaavia asioita.

En kyllä äänestäny,nosta syistä. Oli vaan fiksuin ja järkevimmän olonen henkilönä puoluejohtajista ja lievästi jopa söpökin.

Järkevin?? Söpöin?? Just just, taidatte kuulua samaan lapselliseen minä, minä-kerhoon.

Vierailija
35/35 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalikoneessa perusteli polttomoottorikielto, että bisneksille pitää antaa vakaus. Eli monopoli. Eli kaivos-, akku ja sähköautotehtaille. 

Synteettisten, vety ja muiden polttoaineiden kehitys torpattiin. Vety olisi tulevaisuutta, ei raskas myrkkyakku. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän