Orpon sairastelu
"Minua ei olisi mikään voima pitänyt täältä pois. Kesäflunssa äityi poskiontelotulehdukseksi. Sain siihen lääkekuurin, ja nyt on tauti taittunut, Orpo sanoi paikalle saavuttuaan Iltalehdelle."
Siis sairasteli kun olis pitäny tehdä töitä ennen vaaleja. Nyt on hyvä olla skoolaamassa ja patsastella tuloksilla jota ei itse tehnyt.
Kommentit (28)
Fiksummat kokoomuksen vaalitiimistä päättivät ettei Orpoa voi päästää vaalitentteihin mokailemaan. Tenteissä vältettiin ikäviä kysymyksiä Orpon takinkäännöistä. Häkkänen on uskollinen kilpimies vaikkakin kärkkyy johtopaikkaa kokoomuksessa.
Petterin piti lukea paperista sekin, että on sairaana. Oli ihan täysi yllätys.
-winner-
Poskiontelotulehdus tuli siitä kun EK:n korvanappi valui liian syvälle, kun Petterillä ei ollut pääkopassa mitään.
-winner-
Krooninen yllättyneisyysoireyhtymä on vakava sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä flunssaa ole, vaan sydänongelmia. Ei sen haastattelua olisi muuten kielletty.
Noi grilliruoat ja alkoholi + stressi on huono yhdistelmä hänelle.
Eikä sitten jaksanut mennä grillille kun jono oli niin pitkä.
Ottiko sydämestä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä sitten jaksanut mennä grillille kun jono oli niin pitkä.
Ottiko sydämestä.
Varmaan ne Metallica-fanit kertoivat suoran palautteen hallituksen toimista eli käyttivät Petteriä kusitolppana tai jotain muuta mitä ei hallitusohjelmassa oltu sovittu.
-winner-
Orpo on pippelipää ja nyt sai itse kärsiä sairaslomalla. Pippelipää tosipippelipää.